Waarom nou weer die overacting?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zijn de regels van het spel, hé. Vul je iets in waar je een uur opzoekwerk aan hebt besteed, gaat het weer een volkomen andere kant op. Zo winnen Kees en Ans hun spelletjes; waarom zou ik dan ook nog moeite doen? Alleen voor de meltdown in dit topic?
Sorry, ik zal het voortaan weer bij posts van één zinnetje houden.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom nou weer die overacting?
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het voortaan weer bij posts van één zinnetje houden.
Welkom.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:03 schreef NathanCT het volgende:
Hai, toch eens buurten. Mijn Denain ging ook goed: '149/153 GP de Denain Fantasy Team M.Sarreau 4 2%'
De vorm is gigantisch op het moment!
Wtf, winnen wij tegenwoordig elk rondje? GefeliciteerdGod.quote:
Welkom op dit fantatische forum.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:03 schreef NathanCT het volgende:
Hai, toch eens buurten. Mijn Denain ging ook goed: '149/153 GP de Denain Fantasy Team M.Sarreau 4 2%'
Goedenmiddagquote:Op maandag 25 maart 2019 16:03 schreef NathanCT het volgende:
Ik zie dat je bij Ruvu in het team zit. Kun jij ons het geheim achter het succes van Ruvu vertellen?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:03 schreef NathanCT het volgende:
Wist ik dat maar, dan zou ik het nu ook een stuk beter doen haha. Onwijs goed zijn?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie dat je bij Ruvu in het team zit. Kun jij ons het geheim achter het succes van Ruvu vertellen?
Nvm, is morgen dus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:El-Stinho; vergeet Driedaagse niet
Startlijst bij dames Driedaagse klopt nog niet bij FirstCycling. D'Hoore en Blaak doen niet mee
Dit is nog maar het begin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:58 schreef Slobeend het volgende:
RockRacingN2Fans zitten niet normaal te schroeien in Catalonië. Even rustig jongons!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |