Ik kreeg die SMS ook vanmorgen, maar ik ben een lid dus ze hebben mijn gegevens. Ik snapte de ophef dan ook niet, maar lees nu dat ook niet leden een sms hebben gekregen en dat is niet fraai.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:39 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.krapuul.nl/ni(...)-overtreedt-kieswet/
Datzelfde kabinet zit er toch ook al voor dat referendum?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe dan? Immers de besteding van de 6,9 miljard is immers een zaak van het kabinet dat zit na de nexit.
Nou even voor jouw dan wat feiten:quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik die kan betalen![]()
Ik ben verder niet thuis in de auto's, maar je kan een auto van 500 euro kopen, of 1 van 3000,-
Een auto van 500,- is dan wel goedkoper, maar je hebt statistisch gezien meer onderhoud (kosten) en kans op snellere afschrijving. Uitzonderingen daargelaten.
Je weet niet eens of dit van de partij zelf kwam, zeker dat tweede puntje is gewoon achterlijk om de partij op af te rekenen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:39 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.krapuul.nl/ni(...)-overtreedt-kieswet/
Dat hoeft zeker niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:42 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Datzelfde kabinet zit er toch ook al voor dat referendum?
Dat ronselen? Dat is gewoon strafbaar man.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet niet eens of dit van de partij zelf kwam, zeker dat tweede puntje is gewoon achterlijk om de partij op af te rekenen.
Er is geen enkele partij waar ik me 100% goed bij voel. Ik stem bij elke verkiezing, maar het gevoel om niet meer te gaan stemmen wordt groter en groter.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop dat de partij op wie je hebt gestemd, de verandering die jij zoekt waarmaakt. Toch mooi dat je gestemd hebt.
Wacht even betekent niet stilleggen en geen geld er naartoe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt kan ik wel mooi uitleggen met behulp van die treinen die ik net noemde.
Nu hebben we een werkende stoomtrein en moeten we iets doen om een mooi spoornetwerk op te bouwen. Ondertussen weten we ook van het bestaan van kogeltreinen, maar is dat momenteel nog niet helemaal haalbaar. Dan hebben we twee opties:
- GL: leg nu onmiddelijk een gigantisch netwerk aan rails neer zodat alles en iedereen een treinverbinding heeft.
- FvD: wacht even met zo'n grote investering en kijk of we niet beter over 10 voor minder geld een netwerk voor de kogeltrein kunnen aanleggen of een alternatief als die er is.
In het geval van optie GL krijgen we nooit die kogeltrein en lopen we over 20 jaar gigantisch achter omdat dat bestaande netwerk vervangen ook gigantisch duur is.
En al die punten hebben mede geleid tot een waardeloze trein. En dat was al tijdens het bouwen van de test trein duidelijk. Er was meermaals aan de bel getrokken door technici.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nou even voor jouw dan wat feiten:
1.Brussels heeft vlak voor/tijdens het fyra verhaal een nieuw treintype toegestaan: een hogesnelheidstrein die in het midden zit tussen de intercity en een echte hogesnelheidstrein(250+). Dit type heeft minder strenge eisen. Dit had als nadeel dat fabrikanten dit type niet op de plank hadden liggen.
2.De ice en tgv hebben een snelheid van 300 km/h per uur, ns was in eerste instantie opzoek naar 220 km/h
3. Treinfabrikanten barsten in die tijd van de orders en wilden helemaal niet beginnen aan een relatief kleine order.
4. Alstom en ansaldobreda waren de enige die geintreseerd waren en zich hebben ingeschreven
5. Alstom bood een push-pull aan, dat wilde ns nadrukkelijk niet.
Nee de order was simpelweg te klein+ het ging om een nieuw treintype dat niet op de plank lag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En al die punten hebben mede geleid tot een waardeloze trein. En dat was al tijdens het bouwen van de test trein duidelijk. Er was meermaals aan de bel getrokken door technici.
De tender die is uitgezet was te veel op NS haar ideaalbeeld gericht. Vervelend dat alleen zij hebben geboden. Of er meer hadden geboden als ze het meer in het midden hadden gelaten? Geen idee, dat zullen we nooit weten.
Ja, en wordt dat gedaan door de partij zelf of gewoon een willekeurig lid?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ronselen? Dat is gewoon strafbaar man.
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, en wordt dat gedaan door de partij zelf of gewoon een willekeurig lid?
Dan moeten ze er maar expliciet afstand van nemen. Doet mijn bank ook als er weer eens spam rondgaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, en wordt dat gedaan door de partij zelf of gewoon een willekeurig lid?
Wacht even betekent wacht even. Met andere woorden; doe dit niet nu. Wat er dan wel nu moet gebeuren is onbekend op basis van die context.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wacht even betekent niet stilleggen en geen geld er naartoe.
Ik kan ook lid worden van X en vervolgens uit naam van X stoute dingen gaan doen. Beetje raar om vervolgens X erop af te rekenen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maakt dat uit?Ieder lid zou toch moeten weten dat dit niet de bedoeling is.
Misschien suf, maarreh. Waarom helemaal wachten als we al heel veel dingen al wel heel goed kunnen, kijk maar naar de verduurzaming van huizen door isolatie. Zouden we daar ook mee moeten wachten omdat er misschien toevallig over 5 jaar een verbeterde soort steenwol op de markt komt? Dat is het probleem met mogelijke technische ontwikkelingen, ze zijn mogelijk en dus ongewis, daar kun je dus geen beleid op gaan bouwen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht even betekent wacht even. Met andere woorden; doe dit niet nu. Wat er dan wel nu moet gebeuren is onbekend op basis van die context.
Je durft echt totaal niet kritisch te kijken naar je eigen partijtje, hé?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook lid worden van X en vervolgens uit naam van X stoute dingen gaan doen. Beetje raar om vervolgens X erop af te rekenen.
Hopen dat er over 25 jaar een thoriumcentrale staat, betekend toch niet dat je nu niet zonnepanelen en windmolens neer kunt zetten? Of onderzoek kunt doen naar energie uit zoet/zout water, getijden, of iets dergelijks? Waarom zou het ene het andere uit sluiten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht even betekent wacht even. Met andere woorden; doe dit niet nu. Wat er dan wel nu moet gebeuren is onbekend op basis van die context.
Ik zeg ook niet dat alle maatregelen per definitie slecht zijn. In het geval van isolatie is het idd goed om daar gewoon mee door te gaan, het is echt belachelijk dat er nog huizen niet goed geisoleerd zijn terwijl dat makkelijk kan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien suf, maarreh. Waarom helemaal wachten als we al heel veel dingen al wel heel goed kunnen, kijk maar naar de verduurzaming van huizen door isolatie. Zouden we daar ook mee moeten wachten omdat er misschien toevallig over 5 jaar een verbeterde soort steenwol op de markt komt? Dat is het probleem met mogelijke technische ontwikkelingen, ze zijn mogelijk en dus ongewis, daar kun je dus geen beleid op gaan bouwen.
Ik kan zeggen dat ik lange tijd ernstig getwijfeld heb om erop te stemmen bij deze verkiezingen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je durft echt totaal niet kritisch te kijken naar je eigen partijtje, hé?
Een paar eeuwen terug, de riolering is net uitgevonden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien suf, maarreh. Waarom helemaal wachten als we al heel veel dingen al wel heel goed kunnen, kijk maar naar de verduurzaming van huizen door isolatie. Zouden we daar ook mee moeten wachten omdat er misschien toevallig over 5 jaar een verbeterde soort steenwol op de markt komt? Dat is het probleem met mogelijke technische ontwikkelingen, ze zijn mogelijk en dus ongewis, daar kun je dus geen beleid op gaan bouwen.
Goed om te weten, dan kunnen we ook gelijk stoppen om alle moslims / immigranten af te rekenen op aanslagen e.d...quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook lid worden van X en vervolgens uit naam van X stoute dingen gaan doen. Beetje raar om vervolgens X erop af te rekenen.
Zo ver ik weet doet enkel de PVV dat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:03 schreef -0- het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan kunnen we ook gelijk stoppen om alle moslims / immigranten af te rekenen op aanslagen e.d...
Maar dan is het geld er dus niet voor beschikbaar, dus als je de optie wel moet nemen moet je ergens anders ipv korten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond Wilders maar een clown, maar na gisteravond een hele enge clown. Net als Kuzu overigens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet doet enkel de PVV dat.
De partijleider.......quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat ik lange tijd ernstig getwijfeld heb om erop te stemmen bij deze verkiezingen.
Dat er ook idioten lid zijn hoef je me ook niet van te overtuigen.
Ik herken het gevoel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Er is geen enkele partij waar ik me 100% goed bij voel. Ik stem bij elke verkiezing, maar het gevoel om niet meer te gaan stemmen wordt groter en groter.
Neeeeee zo werkt het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:03 schreef -0- het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan kunnen we ook gelijk stoppen om alle moslims / immigranten af te rekenen op aanslagen e.d...
Ik snap sowieso de behoefte niet om een foto van je stempas te maken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Mensen zetten hun stempas met adres en al op Twitter. Dom volk. En maar zeuren om hun privacy.
Sowieso heb ik een hekel aan al die selfies en dat patser gedrag met al die foto's. Tegen een dood voorwerp lachen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap sowieso de behoefte niet om een foto van je stempas te maken.
Zal zo een #stemfie posten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Mensen zetten hun stempas met adres en al op Twitter. Dom volk. En maar zeuren om hun privacy.
Eens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sowieso heb ik een hekel aan al die selfies en dat patser gedrag met al die foto's. Tegen een dood voorwerp lachen.
Dat dachten ze wel even maar het bleek Sharon Dijksma te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:34 schreef xzaz het volgende:
Zijn er in Amsterdam alweer issues geweest met meerdere mensen in een stemhokje? Altijd leuk.
twitter:aafkeromeijn twitterde op woensdag 20-03-2019 om 07:31:27Wat. De frigging. Fuck. https://t.co/3K18A42BUz reageer retweet
De vraag is dan natuurlijk hoe FVD aan de telefoonnummers van die mensen zou moeten komen. Ik vermoed dat de klagers stiekem wel ergens toestemming hebben gegeven om benaderd te worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg die SMS ook vanmorgen, maar ik ben een lid dus ze hebben mijn gegevens. Ik snapte de ophef dan ook niet, maar lees nu dat ook niet leden een sms hebben gekregen en dat is niet fraai.
Niks gehad. Ben ook geen FvD-lid trouwens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk hoe FVD aan de telefoonnummers van die mensen zou moeten komen. Ik vermoed dat de klagers stiekem wel ergens toestemming hebben gegeven om benaderd te worden.
SMS-spammen, mag dat zomaar?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:40 schreef capricia het volgende:
Ik pik op Twitter op dat FvD mensen ongevraagd berichten stuurt. Wellicht via KvK inschrijvingen het telnummer verkregen.
[ afbeelding ]twitter:aafkeromeijn twitterde op woensdag 20-03-2019 om 07:31:27Wat. De frigging. Fuck. https://t.co/3K18A42BUz reageer retweet
twitter:danielverlaan twitterde op woensdag 20-03-2019 om 13:35:03Na bijna vijf uur reactie van Forum voor Democratie: de sms is volgens woordvoerder enkel naar hun 32.000 leden gestuurd. Verklaring dat @aafkeromeijn en andere niet-leden de sms hebben ontvangen: "Misschien een verkeerd ingevoerd nummer." reageer retweet
Idd. En ook benieuwd of het FvD zelf is geweest en niet een andere partij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk hoe FVD aan de telefoonnummers van die mensen zou moeten komen. Ik vermoed dat de klagers stiekem wel ergens toestemming hebben gegeven om benaderd te worden.
Ik heb ook een sms gekregen, maar goed ik ben dan ook lid geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
https://twitter.com/D66/status/1108317465950466054twitter:Annelice11 twitterde op woensdag 20-03-2019 om 13:40:45Ik heb speciaal voor Sam op de #PVV gestemd. Zij verdient een veilige toekomst! 😉#StemZeWeg #D66 #PS19 #PS2019 https://t.co/FfI09lStvA reageer retweet
Je moet er toestemming voor geven. En je af kunnen melden, lees ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
SMS-spammen, mag dat zomaar?
En zo nee, heeft dat gevolgen voor de verkiezingen? Kan me niet voorstellen.
twitter:AutoriteitCM twitterde op woensdag 20-03-2019 om 11:33:46@aafkeromeijn De organisatie moet vooraf toestemming aan jou hebben gevraagd voor het sturen van zo'n sms en je moet je kunnen afmelden. Als dat niet het geval is geweest laat het ons dan weten via ons consumentenloket @ConsuWijzer: https://t.co/qVdDhfGAfb ^AMD reageer retweet
Verkeerd ingevoerd door de leden lijkt mij een plausibele verklaring.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:42 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:danielverlaan twitterde op woensdag 20-03-2019 om 13:35:03Na bijna vijf uur reactie van Forum voor Democratie: de sms is volgens woordvoerder enkel naar hun 32.000 leden gestuurd. Verklaring dat @:aafkeromeijn en andere niet-leden de sms hebben ontvangen: "Misschien een verkeerd ingevoerd nummer." reageer retweet
Nouja, hooguit een boete begrijp ik. Zal wel ingecalculeerd zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Je moet er toestemming voor geven. En je af kunnen melden, lees ik.twitter:AutoriteitCM twitterde op woensdag 20-03-2019 om 11:33:46@:aafkeromeijn De organisatie moet vooraf toestemming aan jou hebben gevraagd voor het sturen van zo'n sms en je moet je kunnen afmelden. Als dat niet het geval is geweest laat het ons dan weten via ons consumentenloket @:ConsuWijzer: https://t.co/qVdDhfGAfb ^AMD reageer retweet
Nou, dat tweede lijkt me niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Je moet er toestemming voor geven. En je af kunnen melden, lees ik.twitter:AutoriteitCM twitterde op woensdag 20-03-2019 om 11:33:46@:aafkeromeijn De organisatie moet vooraf toestemming aan jou hebben gevraagd voor het sturen van zo'n sms en je moet je kunnen afmelden. Als dat niet het geval is geweest laat het ons dan weten via ons consumentenloket @:ConsuWijzer: https://t.co/qVdDhfGAfb ^AMD reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |