Ik zal wel in een parallel universum leven, maar ik hoor bijna nooit iets om mij heen over de politieke voorkeur. Collega's of vrienden praten zelden over hun stem gedrag. Ik zou het hoogstens van mijn vriendin kunnen weten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Om mij heen hoor ik niets anders dan FvD.
Dit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Om mij heen hoor ik niets anders dan FvD.
Dat laatste is voor de statenverkiezingen sowieso mogelijk, voor het waterschap waarschijnlijk ook wel. Maar het kan zijn dat de waterschapsgrens dwars door je gemeente loopt. Dus dan is het anders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Welk bureau zit je, kan ik bij jou stemmen terwjil ik in een andere wijk woon?
Ja op zich stem ik het liefst naast de deur, er zit hier en kerk op nog geen 100 meter waar ik kan stemmen. Heb eigenlijk ook geeneens zin om de halve stad door te moeten fietsen. Ik weet ongeveer waar Renesite woont en als hij bij zijn lokale stembureau zit, dan ben ik wel ff onderweg. Nee, dat was een leuke gedachte maar veel te veel moeitequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat laatste is voor de statenverkiezingen sowieso mogelijk, voor het waterschap waarschijnlijk ook wel. Maar het kan zijn dat de waterschapsgrens dwars door je gemeente loopt. Dus dan is het anders.
Het is inderdaad kwajongens gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bedoelthet broeinest van kwajongens die blind fan zijn van de memepartij, ondanks ipv dankzij de standpunten?
Bij de TK-verkiezingen kwam ik er 2 jaar terug achter dat sommige collega's iets totaal anders stemmen dan ik op basis van hun persoon van ze had verwacht. Maar de meesten hebben het er idd nooit over.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zal wel in een parallel universum leven, maar ik hoor bijna nooit iets om mij heen over de politieke voorkeur. Collega's of vrienden praten zelden over hun stem gedrag. Ik zou het hoogstens van mijn vriendin kunnen weten.
Voor dat laatste, dat is hier in Tilburg het geval (en is ook mis gegaan bij het uitdelen van de stembiljetten); je kan echter wel bij iedere stemlocatie in Tilburg voor een van de twee waterschappen kiezen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat laatste is voor de statenverkiezingen sowieso mogelijk, voor het waterschap waarschijnlijk ook wel. Maar het kan zijn dat de waterschapsgrens dwars door je gemeente loopt. Dus dan is het anders.
In mijn thuisgemeente kan het dus nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor dat laatste, dat is hier in Tilburg het geval (en is ook mis gegaan bij het uitdelen van de stembiljetten); je kan echter wel bij iedere stemlocatie in Tilburg voor een van de twee waterschappen kiezen.
Dat lijkt me stug want ze hebben helemaal geen programma voor de provinciequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Als ik een verkiezingenprogramma mocht schrijven en dat zou naast dat van andere partijen worden gelegd, dan zou mijn programma het minst afwijken van dat van de FvD. Vandaar mijn stem.
Daarom zet ik er ook expliciet Tilburg bijquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In mijn thuisgemeente kan het dus niet
Dat is irrelevant voor een land in crisis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug want ze hebben helemaal geen programma voor de provincie
Vandaar dat ze niet meededen aan het tv-debat in Friesland en de stemwijzer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die daadwerkelijk achter punten van fvd staan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Als ik een verkiezingenprogramma mocht schrijven en dat zou naast dat van andere partijen worden gelegd, dan zou mijn programma het minst afwijken van dat van de FvD. Vandaar mijn stem.
Inderdaad. Dit is toch de maximale minachting van de kiezer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:30 schreef Gohf046 het volgende:
Vriendin en haar zus zojuist beide FvD gestemd
Ik woon in een plattelandsgemeente met meerdere 'kernen' en een van die kernen ligt in een ander waterschap. Dus je kunt alleen in die keren (en op het gemeentehuis, god mag weten waarom) voor dat waterschap stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom zet ik er ook expliciet Tilburg bij. De afwijkende gebieden zijn toch vinex-wijken dus het had niet echt gehoeven denk ik zo.
Idem hier.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zal wel in een parallel universum leven, maar ik hoor bijna nooit iets om mij heen over de politieke voorkeur. Collega's of vrienden praten zelden over hun stem gedrag. Ik zou het hoogstens van mijn vriendin kunnen weten.
Neequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met vrienden praat je toch wel over dit soort zaken?
Waarom niet? Woon je tussen de pussy's die niet alles eruit durven te gooien?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Met collega's er gisteren nog over gehad, maar niemand sprak echt een voorkeur uit.
Apart. Ik weet niet van iedereen precies wat hij/zij gaat stemmen maar we praten vaak genoeg over belangrijke onderwerpen dat ik wel een aardig idee heb.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Met collega's er gisteren nog over gehad, maar niemand sprak echt een voorkeur uit.
Dan weet je wel wat ze stemmen dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |