Genoeg mensen die dat met een reguliere werkdag niet binnen slepen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:54 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan hoor je dat verkeerd. ¤150 of zo, maar je zit er wel van begin tot eind (7:00-21:00).
Een dag werken duurt niet van 7 tot 21.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat met een reguliere werkdag niet binnen slepen.
Er zijn meer mensen die minder dan ¤12,50 netto per uur verdienen dan die er boven zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een dag werken duurt niet van 7 tot 21.
Maar als je wil geloven dat je rijk wordt van stembureau voorzitter zijn, veel plezier
quote:Meerdere stembureaus in Amsterdam-Zuid kampen met problemen. Er kan niet gestemd worden omdat de gemeente vergeten is het register ongeldige stempassen voor de waterschappen te leveren.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ze zitten daar om het volk te informeren en de macht te controleren, niet om de macht te beschermen.
Ik had in elk geval wel jeuk toen ik langs haar was gelopen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:22 schreef archito het volgende:
[..]
Als je zo haatdragend in de maatschappij staat zou je jezelf ook eens achter de oren kunnen krabben.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:18 schreef pussycatdoll het volgende:
Net na het werken gestemd. Fvd hier en mijn vriendin heeft ook FvD gestemd.
Daarnaast weet ik dat mijn zus en zwager ook FvD stemmen. Verder een aantal mensen op het werk die ook FvD of SP gaan stemmen (als proteststem).
Je moet ook niet tegen ze pratenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:43 schreef Hanca het volgende:
Zo, ook weer gestemd. Zitten hier trouwens altijd erg vrolijke, vriendelijke mensen. Maar dat komt misschien omdat ik meestal voor 10 uur stem, kan me voorstellen dat ze aan het eind van de dag het wel een beetje zat zijn.
Wat is brallen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:51 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig hoorik van veel collega's en gastendie ster over FvD aan het brallen waren dat ze wat anders hebben gestemd.
Ik hoop dat dat een landelijke tendens is
Voel jij je nog wel thuis op FOK!, het broeinest van FvD-nazi's? #dtvquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:51 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig hoorik van veel collega's en gastendie ster over FvD aan het brallen waren dat ze wat anders hebben gestemd.
Ik hoop dat dat een landelijke tendens is
Je bedoelthet broeinest van kwajongens die blind fan zijn van de memepartij, ondanks ipv dankzij de standpunten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voel jij je nog wel thuis op FOK!, het broeinest van FvD-nazi's? #dtv
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bedoelthet broeinest van kwajongens die blind fan zijn van de memepartij, ondanks ipv dankzij de standpunten?
FvD-nazi's?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voel jij je nog wel thuis op FOK!, het broeinest van FvD-nazi's? #dtv
Wat een bullshit. Als ik een verkiezingenprogramma mocht schrijven en dat zou naast dat van andere partijen worden gelegd, dan zou mijn programma het minst afwijken van dat van de FvD. Vandaar mijn stem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bedoelthet broeinest van kwajongens die blind fan zijn van de memepartij, ondanks ipv dankzij de standpunten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |