Coalitie is okayquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:53 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
De meeste liefde is vooralsnog voor fvd
Ja is wel zo maarja compromisstemquote:
Raar dat die keuze niet meetelt voor jouquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:03 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
In dat geval stem je ook niet hier.
vind ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar dat die keuze niet meetelt voor jou
Partij tegen de burger?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:06 schreef TLC het volgende:
De partij naar wie mijn stem was gegaan zit niet eens in de provinciale staten van mijn provincie
levert dat geld op dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:07 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Zo te zien kunnen we onze baan opzeggen en kunnen we elke dinsdag op het "democratisch dashboard" zelf politiekje spelen
Nee. Een dergelijke exercitie kan alleen maar geld en tijd kosten en gaat een hoop frustratie opleveren.quote:
dus een uitslag kan alleen juist zijn als het jou bevalt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 03:57 schreef deelnemer het volgende:
Tweede poll alweer, beide 50% voor FvD.
1. Of Fokkers zijn verre van representatief.
2. Of dit topic is rigged --> FvD propaganda alert.
SP 'ers lijken de poll in het OP te boycotten. Intelligente beslissing.
Sterker nog: al die mensen gaan dus voor de provinciale staten op een partij stemmen die geen enkele interesse in de provincies heeft getoond en in de meeste (alle?) provincies alle verkiezingsdebatten heeft geboycot en helemaal niets van zich heeft laten horen. FvD heeft in Brabant bijvoorbeeld niet eens een verkiezingzingsprogramma bekend gemaakt, best vaag als je er dan toch op gaat stemmen. Dan geef je iemand die je waarschijnlijk nooit hebt gezien (lijsttrekker is niet in de media geweest) een blanco cheque...quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:06 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen hier fan van die complotdenkende anti-wetenschap partij?
Dat geluid van een genuanceerd realistisch geluid op rechts, waar ze in eerste instantie mee op kwamen zetten, is er toch al lang af?
Dat krijg je als een lokale verkiezing wordt gecombineerd met een landelijke. Je kan voor een partij kiezen die goed is voor je provincie maar dan ben je wellicht genaaid in de Eerste Kamer. Stem je voor de Eerste Kamer dan gooi je (zeker in het FvD geval) je provinciale voorkeuren overboord. Ik heb die koppeling daarom ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sterker nog: al die mensen gaan dus voor de provinciale staten op een partij stemmen die geen enkele interesse in de provincies heeft getoond en in de meeste (alle?) provincies alle verkiezingsdebatten heeft geboycot en helemaal niets van zich heeft laten horen. FvD heeft in Brabant bijvoorbeeld niet eens een verkiezingzingsprogramma bekend gemaakt, best vaag als je er dan toch op gaat stemmen. Dan geef je iemand die je waarschijnlijk nooit hebt gezien (lijsttrekker is niet in de media geweest) een blanco cheque...
Voor veel mensen maakt dat hierboven geen verschil met VVD en CDA. Hooguit zien ze die koppen op wat posters in het dorp? Stemmen op PS is ook lastig, ik heb hier de lijst van Zuid Holland... Ik herken niemand.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sterker nog: al die mensen gaan dus voor de provinciale staten op een partij stemmen die geen enkele interesse in de provincies heeft getoond en in de meeste (alle?) provincies alle verkiezingsdebatten heeft geboycot en helemaal niets van zich heeft laten horen. FvD heeft in Brabant bijvoorbeeld niet eens een verkiezingzingsprogramma bekend gemaakt, best vaag als je er dan toch op gaat stemmen. Dan geef je iemand die je waarschijnlijk nooit hebt gezien (lijsttrekker is niet in de media geweest) een blanco cheque...
De koppeling is inderdaad raar. Maar ik vind het feit dat je op een kandidatenlijst gaat staan (zelfs als lijsttrekker!) en vervolgens helemaal geen interesse toont in de provincie nog veel vreemder. Ik gok er op dat hij ook nooit op komt dagen, straks. Een spooklid dat wel geld gaat vangen en niks doet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat krijg je als een lokale verkiezing wordt gecombineerd met een landelijke. Je kan voor een partij kiezen die goed is voor je provincie maar dan ben je wellicht genaaid in de Eerste Kamer. Stem je voor de Eerste Kamer dan gooi je (zeker in het FvD geval) je provinciale voorkeuren overboord. Ik heb die koppeling daarom ook nooit begrepen.
Nou dit inderdaad, en hoe ouderwets stemmen op waterschappen...quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat krijg je als een lokale verkiezing wordt gecombineerd met een landelijke. Je kan voor een partij kiezen die goed is voor je provincie maar dan ben je wellicht genaaid in de Eerste Kamer. Stem je voor de Eerste Kamer dan gooi je (zeker in het FvD geval) je provinciale voorkeuren overboord. Ik heb die koppeling daarom ook nooit begrepen.
Ik ken ook (bijna) niemand, maar van de andere partijen kun je nog debatten kijken, programma's lezen... dan krijg je er in elk geval een beeld bij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Voor veel mensen maakt dat hierboven geen verschil met VVD en CDA. Hooguit zien ze die koppen op wat posters in het dorp? Stemmen op PS is ook lastig, ik heb hier de lijst van Zuid Holland... Ik herken niemand.
De poll oordeelt niet. Misschien is de uitslag in jouw ogen niet representatief, maar dat is ook maar net hoe je het bekijkt. Het is waarschijnlijk wel representatief voor fok bezoekers danwel lurkers die in dit specifieke onderwerp geïnteresseerd zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:08 schreef Sigaartje het volgende:
Deze poll is niet bepaald representatief te noemen.
Misschien vooral representatief voor de users die in POL komen, misschien? Kijk maar naar het aantal delen dat het FvD topic heeft t.o.v. de andere partijen. Het forum waar ik modereer heb ik vandaag al wel gemerkt dat dat bijvoorbeeld meer in de linkse hoek zit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:31 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
De poll oordeelt niet. Misschien is de uitslag in jouw ogen niet representatief, maar dat is ook maar net hoe je het bekijkt. Het is waarschijnlijk wel representatief voor fok bezoekers danwel lurkers die in dit specifieke onderwerp geïnteresseerd zijn
Is dat zo? Dat is wel bijzonder voor een partij die het woord 'democratie' in haar naam heeft. Ze verplichten zichzelf om in contact met burgers te zijn en transparantie te bieden over standpunten. Die lijsttrekker is bang dat hij de flow van baudet juist verprutst of zijn het partij orders?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wantrouwen hebben in een partij dat barstensvol wantrouwen zit tegen het politiek systeem. Nogal ironisch.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
De koppeling is inderdaad raar. Maar ik vind het feit dat je op een kandidatenlijst gaat staan (zelfs als lijsttrekker!) en vervolgens helemaal geen interesse toont in de provincie nog veel vreemder. Ik gok er op dat hij ook nooit op komt dagen, straks. Een spooklid dat wel geld gaat vangen en niks doet.
Deze poll is niet representatief voor de bevolking. Er is geen enkele poging gedaan om daarvoor te zorgen. Geen enkele wetenschapper geloofd in dit soort polls. Het is op zijn best een indicatie van wat fokkers stemmen. Maar ook dat lijkt mij naief.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:28 schreef mossad_agent het volgende:
Links kan het niet aanzien dat Forum gewoon groeit als kool. Daarom kunnen de polls gewoon niet kloppen.
Als ze de verkiezingen verliezen gaan ze gewoon hard roepen dat het niet klopt
Geen enkele poll is representatief. Ook de bevragingen van een maurice de hont zijn 'binnen een bepaalde bubbel'. Net zoals de kijkcijfers van tv, immers die kastjes zijn bij pak em beet 1000 man in gebruik, waarvan ik er niet 1 ken en die continue ouders worden dus bepaalde programma's kijken die jong Nederland niet kijkt. Leg je erbij neer zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Deze poll is niet representatief voor de bevolking. Er is geen enkele poging gedaan om daarvoor te zorgen. Geen enkele wetenschapper geloofd in dit soort polls. Het is op zijn best een indicatie van wat fokkers stemmen. Maar ook dat lijkt mij naief.
Dus jij vind deze bezwaren onzin, en gooit het op 'niet kunnen aanzien dat je verliest'. Ook dat is manipulatief geleuter.
FOK was tien jaar geleden loei rechts: neoliberaal rechts. Dat jij dat links noemt, is inderdaad nieuw. FvD is een nieuw soort rechts: loei conservatief (en erg democratisch is dat niet).quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:46 schreef mossad_agent het volgende:
Daarnaast, fok was tien jaar terug heel erg links
ff serieus....quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
FOK was tien jaar geleden loei rechts: neoliberaal rechts.
Ik ben bloedserieus. Jouw stelling, dat FOK! 10 jaar geleden heel erg links was, is onzin. De landelijke politiek was 10x linkser dan FOK! Volgens jouw is de VVD dus extreem links. Dat is onzin.quote:
Wat een complete onzin. FVD is geen vehikel van rijke conservatieven maar juist een protestpartij die juist veel en veel meer democratie wil: gekozen burgemeester, referenda, e-democratie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
FOK was tien jaar geleden loei rechts: neoliberaal rechts. Dat jij dat links noemt, is inderdaad nieuw. FvD is een nieuw soort rechts: loei conservatief (en erg democratisch is dat niet).
De verschuiving in het politieke klimaat volgt op het falen van het neoliberalisme. Dan moet rechts een nieuwe stroming leven inblazen. Dat is FvD. Deze partij wordt daarom gepushed bij het leven. Daar heb je middelen voor nodig. Er zit dus een machtige kliek achter FvD.
PvdA, SP en D66 roeleerden hier de moeder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Jouw stelling, dat FOK! 10 jaar geleden heel erg links was, is onzin. De landelijke politiek was 10x linkser dan FOK! Volgens jouw is de VVD dus extreem links. Dat is onzin.
Als je met een protest partij bedoelt, dat deze van onderop komt, dat vergis je je lelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een complete onzin. FVD is geen vehikel van rijke conservatieven maar juist een protestpartij die juist veel en veel meer democratie wil: gekozen burgemeester, referenda, e-democratie.
Staat allemaal in het partijprogramma. Lees het een keer. Misschien leer je wat.
Je moeder?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
PvdA, SP en D66 roeleerden hier de moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |