kut voor jequote:Op woensdag 20 maart 2019 09:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik neem eens per jaar 3 weken vakantie en verder werk ik eigenlijk het hele jaar.
waarom heb je maar zo weinig vrije dagen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is een keuze. Als ik het anders zou willen zien zou ik mijn vrije dagen anders verspreiden.
Ik vind het soms echt jammer dat ik niet een paar jaar later geboren ben, dan was ik wat meer van de yt generatie en had ik daar gewoon geld mee kunnen verdienen.quote:
preciesquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je moet gewoon een beetje genieten tijdens het werken. Dan is het ook minder erg.
Ik heb er 25. Ik pak hier en daar wel eens een vrij dagje en hou meestal over voor tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom heb je maar zo weinig vrije dagen?
YouTuber zijn is voor alle leeftijden vriend. Het kan nog als je interessante content maakt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind het soms echt jammer dat ik niet een paar jaar later geboren ben, dan was ik wat meer van de yt generatie en had ik daar gewoon geld mee kunnen verdienen.
Volgens mij kun je niet kiezen voor minder dan het minimum aantal vakantiedagen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is een keuze. Als ik het anders zou willen zien zou ik mijn vrije dagen anders verspreiden.
Dat staat er ook niet. Het ging over elke vier maanden vakantie opnemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet kiezen voor minder dan het minimum aantal vakantiedagen.
Waarom?quote:
Het is soms zo makkelijk hè!quote:
Dan moet ik ook verstand hebben van video's enzo.. En het lijkt wel alsof elke 8 jarige het kan, maar ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
YouTuber zijn is voor alle leeftijden vriend. Het kan nog als je interessante content maakt.
Ik eerder van weekend naar weekend. (lol)quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:40 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik leef niet van vakantie naar vakantie ofzo.
Ik vind werken gewoon heel kut heb ik gemerkt. Ik vind dat wanneer je ook maar een beetje kunt werken je ook móét werken. Doch veel plezier haal ik er niet uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom?
Zelf vind ik mijn werk leuk om te doen, maak mooie dingen, zit wat creativiteit in en ik ben breed inzetbaar, daarnaast heb ik toffe collega's om me heen.
Maar verder, de binding met het bedrijf is ver te zoeken, een chef die praat als een politicus, veel onrust op de werkvloer en dat soort shit
Overenthousiast zijn en een beetje goed worden met monteren. Misschien kan ik nog op de hyp trein springen. Niet ervoor. (lol)quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan moet ik ook verstand hebben van video's enzo.. En het lijkt wel alsof elke 8 jarige het kan, maar ik niet
Ja dat dan weer wel. Na mijn volgende stap in salaris maar eens kijken of ik niet vier dagen kan werken ipv vijfquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik eerder van weekend naar weekend. (lol)
Zelf merk ik een contrast met 10 jaar terug, wou ik niet op zaterdag werken dan was ik een watje, nu werkt niemand meer op zaterdag, omdat het niet zo veel meer loont.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind werken gewoon heel kut heb ik gemerkt. Ik vind dat wanneer je ook maar een beetje kunt werken je ook móét werken. Doch veel plezier haal ik er niet uit.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Overenthousiast zijn en een beetje goed worden met monteren. Misschien kan ik nog op de hyp trein springen. Niet ervoor. (lol)
neuken is ook een passiequote:Op woensdag 20 maart 2019 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
Werk is voor mij een middel om mijn leven te ondersteunen omdat ik geen passie heb gevonden die ik beoefen. Misschien verandert dit ooit nog.
Amen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
Werk is voor mij een middel om mijn leven te ondersteunen omdat ik geen passie heb gevonden die ik beoefen. Misschien verandert dit ooit nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |