Het is je gegundquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:19 schreef Kiid het volgende:
Nog twee weken strijden en dan heb ik eindelijk eens een lang weekend
Het komt hier gewoon over het plexiglas gevlogen... Valt me nog mee dat er nog nooit een caafje over de rand is beland. Ik denk dat ze daar te dik voor zijn XDquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ben blij dat er glas voor die hokken zit, anders vliegen alle snippers er weer uit
Dan pas? Spaar je alle dagen tot dan op?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ergens in september pas weer vrij![]()
Jankeeeee
Worden wij dan bestiesquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:23 schreef Myrr het volgende:
9 kinderen
Ik ga. Moeders die hun gezin verlaten deel 2; nu ook met Myrr
Ja, ik wil volgend jaar naar Japan en een klein weekje (weer) naar Ibiza.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan pas? Spaar je alle dagen tot dan op?
Strijder. Ik voel me al leeg na 4 maanden werken zonder vrij te zijn geweest laat staan dat ik nu nog door zou moeten tot septemberquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil volgend jaar naar Japan en een klein weekje (weer) naar Ibiza.
Dank uquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Strijder. Ik voel me al leeg na 4 maanden werken zonder vrij te zijn geweest laat staan dat ik nu nog door zou moeten tot september
ik wil volgend jaar ook naar japan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil volgend jaar naar Japan en een klein weekje (weer) naar Ibiza.
Ga je mee met een georganiseerde reis?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil volgend jaar ook naar japan.
eigenlijk dit jaar al, maar 2 keer zal helemaal onbetaalbaar zijn
Heb jij een leuke baan?quote:
Bedankt voor deze wijsheid.quote:
Sowieso is werken kutquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook dan is 4 maanden non stop werken kut.
Of cavia's sorterenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel willen, maar pallets sorteren betaalt echt te weinig
Zit je bij IS? HAHAHAHAHAHAHAquote:
Niet mee eensquote:
nee, ik ga natuurlijk handbal kijkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mee met een georganiseerde reis?
Ik zit er wel over na te denken, want ik vind het toch extra tricky met dat soort landen waar niet iedereen Engels spreekt
Nee zodra ik los ben van mijn gezin ga ik met helemaal niemand een innige band meer aan.quote:
Ik neem eens per jaar 3 weken vakantie en verder werk ik eigenlijk het hele jaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook dan is 4 maanden non stop werken kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |