Ja ik kom uit de Biblebelt, dus daar verwachten ze gewoon dat je minimaal 5 kinders werpt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmm nee niet akkoord. Zwanger worden doe je niet vier keer omdat de maatschappij dat verwacht. Tenzij gelovig. Gelovige mensen.
Echt geen idee waarom je het tegen je zin in zou doen.Het is hard werken.
De Bijbel.quote:
volgens hun planning had je nu al op de vierde moeten broeden toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik kom uit de Biblebelt, dus daar verwachten ze gewoon dat je minimaal 5 kinders werpt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zulke wijven.
Mn moeder is zo een. Vroeg laatst waarom ze dat eigenlijk doet, eerst een leven opbouwen en iedereen dan verlaten. "Im just not the type to stick around too long lol."
Oké man.Maak dan geen kinderen.
Ja ik loop achter, had ook allang getrouwd moeten zijn en samenwonen is uit den bozequote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens hun planning had je nu al op de vierde moeten broeden toch?
je bent een schande voor je familiequote:Op woensdag 20 maart 2019 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik loop achter, had ook allang getrouwd moeten zijn en samenwonen is uit den boze
We hadden in Kesteren twee zussen achter ons wonen met de kinderen. de eene zus had 8 kinderen en de ander had er 9. Ik heb echt heel lang gedacht dat ze een kinderopvang haddenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik kom uit de Biblebelt, dus daar verwachten ze gewoon dat je minimaal 5 kinders werpt.
Ja, gelukkig wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent een schande voor je familie
:/ Waaaar doen die mensen het van ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
We hadden in Kesteren twee zussen achter ons wonen met de kinderen. de eene zus had 8 kinderen en de ander had er 9. Ik heb echt heel lang gedacht dat ze een kinderopvang hadden
Op de schaal van 1 - 10 een -3 waarschijnlijkquote:
Ze hadden ook een heel groot bedrijf, die mannen waren ook constant aan het werk en op gegeven moment voeden de oudste kinderen de jongsten op. Persoonlijk moet ik er niet aan denken om zoveel kinderen te hebben, je puni krijgt gewoon draaideuren denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
:/ Waaaar doen die mensen het van ?
Wel lekker makkelijk. Dan valt 'ie er gewoon inquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze hadden ook een heel groot bedrijf, die mannen waren ook constant aan het werk en op gegeven moment voeden de oudste kinderen de jongsten op. Persoonlijk moet ik er niet aan denken om zoveel kinderen te hebben, je puni krijgt gewoon draaideuren denk ik.
Zoietsquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de schaal van 1 - 10 een -3 waarschijnlijk
Popcornen!quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo heb weer allemaal blije cavia's
Baasquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:54 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]
@:wielrennerdt
@:plompzakker
@:mikeytt
@:banaanvragen![]()
![]()
Ik ergens in september pas weer vrijquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:19 schreef Kiid het volgende:
Nog twee weken strijden en dan heb ik eindelijk eens een lang weekend
zaadcellen en eicellenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
:/ Waaaar doen die mensen het van ?
Daar zal ook best veel geld in te verdienen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |