Leugenaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
(Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).
Ja, dat kan. Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Kan een man een vriendschap opbouwen met een vrouw waar hij seks mee heeft gehad?
quote:oké, heel slecht dit, maar ik weet dit omdat ik weet dat hij whatsapp op z'n PC heeft, en als hij even douchen is bijvoorbeeld of slaapt, log ik hierop in om te zien wat ze appen.
Nope, dit is vanavond afgesproken. Denk niet dat 'ie erover zal liegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Geen probleem hoor.
Máár, over het algemeen is er dan geen reden om die vriendschap geheim te houden. Je vriend heeft je niet vertelt dat hij ging afspreken met haar neem ik aan? En hij vertelt je verder ook niet dat hij nog steeds appt met haar?
Tegelijkertijd is je relatie sowieso al naar de kloten als je al zo vroeg in de relatie de noodzaak voelt om zijn berichtjes zo in de gaten te houden. Een relatie hoort leuk te zijn, toch? Vind je dat nou echt zo leuk? Zo vroeg in de relatie al?
Red flags all over the place, maar niet alleen van zijn kant dame.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was. Hij is 11 jaar ouder dan ik en ik merk dat ik zo'n oudere man wel erg interessant vind. Goed, we waren een x bij hem thuis en z'n telefoon lag met het scherm naar boven en ''zij'' appte hem. Een chick met wie hij afgelopen jaar paar x mee heeft afgesproken. Ik wist haar naam en zag dat ze appte, dus heb het gewoon aangekaart.
Zijn ex-scharrel nam weer contact op, omdat ze wat vragen had over d'r auto en hij heeft veel verstand van auto's. (Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).
Maargoed, na wat app-contact over die kutauto is het contact tussen hen stil komen te liggen, en toen heeft hij uit zichzelf weer een x gevraagd hoe het nu met haar ging.
oké, heel slecht dit, maar ik weet dit omdat ik weet dat hij whatsapp op z'n PC heeft, en als hij even douchen is bijvoorbeeld of slaapt, log ik hierop in om te zien wat ze appen. Dit gebeurt maar zelden maar ik weet wel het volgende:
Nu is ze verhuisd en heeft ze hem uitgenodigd bij hem thuis aankomende zondag, en hij is daarop in gegaan. Om haar nieuwe appartement te laten zien.
Ze hebben een maandje gedate, en 2x seks gehad. Niks geworden omdat zij nog bezig was met 'n ex en zeer emotioneel instabiel was, zegt hij.
Maarja, wat denken jullie? Kan dit gewoon vriendschap zijn?
Situatie; hij heeft dus eind vorig jaar 2x kort op elkaar seks met haar gehad en ik weet iig dat hij haar hartstikke aantrekkelijk vindt. Kan dit gewoon vriendschap zijn? Of gaat het een man in zo'n geval altijd om seks?
Kan een man een vriendschap opbouwen met een vrouw waar hij seks mee heeft gehad?
Zo nee, dan heb ik een probleem. Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan, maar afgelopen week had hij een situatie op z'n werk en hij wilde dit delen met iemand en toen appte hij haar hier ook over, onder het mom van ''ik wilde het delen met iemand''.
Waarom
Wat is er vanavond afgesproken? Dat hij bij haar langs gaat? Maar hij heeft het nog niet laten weten bij jou?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:24 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Nope, dit is vanavond afgesproken. Denk niet dat 'ie erover zal liegen.
Maar jullie reacties geven me wel hoop, dat hij gewoon langs kan gaan bij haar en dat het vriendschappelijk is.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic van je: zorg je wel dat iedereen in dit verhaal aan de antibiotica gaat?
Hij weet dat ik chlamydia heb en we hebben gewoon de komende week geen seks, verder niks aan de hand hoor. Hij heeft zich ook laten testen, krijg uitslag binnen enkele dagen. Niks om verder over te lachen of kinderachtig over te doen.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Hij weet dat ik chlamydia heb en we hebben gewoon de komende week geen seks, verder niks aan de hand hoor. Hij heeft zich ook laten testen, krijg uitslag binnen enkele dagen. Niks om verder over te lachen of kinderachtig over te doen.
Ja, maar je kan er niet naar vragen zolang hij het niet uit zichzelf vertelt. Anders komt hij er achter dat je mee zit te lezen in z'n appjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:36 schreef Stephanie24 het volgende:
Ze hebben er vanmiddag app-contact over gehad. Hij gaat zondag bij haar langs. Hij heeft dit nog niet verteld maar hij zou er niet over liegen als ik 't vraag.
Hij zegt dan gewoon dat hij haar gezellig vindt. Maar goed, aan jullie reacties te lezen kan het gewoon, vriendschap tussen exen?
Hij sloot zijn app naar haar wel af met een![]()
![]()
emoji.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Hij weet dat ik chlamydia heb en we hebben gewoon de komende week geen seks, verder niks aan de hand hoor. Hij heeft zich ook laten testen, krijg uitslag binnen enkele dagen. Niks om verder over te lachen of kinderachtig over te doen.
Toen ze appten over die auto heeft hij 't wel verteld. Maar nu nog niet. Maar goed, waarom zou ik er ook iedere keer over beginnen.. Maar het zit me niet lekker dat hij langsgaat bij een vrouw waar hij 3 maanden terug nog seks mee had. maar hoe begin ik hierover. Hij weet niet dat ik zijn apps heb gelezen en ik vind het ook super kut dat ik dit heb gedaan, maar ik kon me ook niet ''beheersen''quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, maar je kan er niet naar vragen zolang hij het niet uit zichzelf vertelt. Anders komt hij er achter dat je mee zit te lezen in z'n appjes.
En ja, vriendschappen zijn mogelijk, maar ik heb het idee dat het vrij geheimzinnig gebeurd allemaal. Want hij heeft hij uberhaupt al laten weten dat hij nog steeds contact heeft met haar na dat gebeuren met die auto?
Wat ik al zei, ik denk dat jullie grotere probleem is dat jij hem blijkbaar niet vertrouwt. Anders kijk je niet mee in z'n berichtjes. En zo vroeg in de relatie al, wanneer het allemaal nog zo leuk zou moeten zijn
[..]Hoeft dat andere topic er verder ook niet meer bijgehaald te worden, voegt verder niks toe.
Ik zal maar eens goed het gesprek aangaan met hem eigenlijk. Je wil je relatie niet op deze manier beginnen, vol wantrouwen en leugens.
MIJN date, mijn man, is aan het appen met z'n scharrel van paar maand terug en zij zat me nooit helemaal lekker, en nu gaat hij bij haar langs. Ik maak me zorgen dat er toch iets gaat gebeuren en vraag me af of mannen vriendschappelijk contact kunnen onderhouden met ex-scharrels.quote:
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
MIJN date, mijn man, is aan het appen met z'n scharrel van paar maand terug en zij zat me nooit helemaal lekker, en nu gaat hij bij haar langs. Ik maak me zorgen dat er toch iets gaat gebeuren en vraag me af of mannen vriendschappelijk contact kunnen onderhouden met ex-scharrels.
En IK heb daarop antwoord gegevenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
MIJN date, mijn man, is aan het appen met z'n scharrel van paar maand terug en zij zat me nooit helemaal lekker, en nu gaat hij bij haar langs. Ik maak me zorgen dat er toch iets gaat gebeuren en vraag me af of mannen vriendschappelijk contact kunnen onderhouden met ex-scharrels.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Nou ja iemand kan wel andermans man zijn en ik denk ook wel andermans date. Je draaft wat te ver door in je actquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:01 schreef black-soldier het volgende:
[..]![]()
Over claimen gesproken. Hij is van niemand, ook niet van jou.
Nou danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan,
Maar hebben jullie afgesproken dan dat het nu wel een monogame relatie is? Misschien denkt hij wel dat je nog steeds een fwb fase wil.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Of je vertrouwd hem, of je vertrouwd hem niet. En anders moet je gewoon zorgen dat de sex (mits jullie al sex hebben) gewoon zo goed is dat hij niks anders wil.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
En als hij zegt dat hij naar haar nieuwe flatje gaat kijken, zeg je ‘leuk, ik ga mee!’quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:25 schreef DaRealDeal het volgende:
Tuurlijk gaat hij bij haar langs, al is het vanaf zijn kant misschien oprecht omdat die dat gezellig vindt. Maar grote kans dat er meer gebeurd. Ik zou vragen of hij zin heeft om zondag wat met jou te doen. Dan zie je zijn antwoord.
Dit dus! ☝quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:55 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
[..]
En als hij zegt dat hij naar haar nieuwe flatje gaat kijken, zeg je ‘leuk, ik ga mee!’
Maar over m/v vriendschappen; ik ken er weinig die niet problematisch zijn/worden. Vooral als er ooit seks en aantrekkingskracht geweest is. Misschien zijn de motieven van de man eerlijk en is hij op dit moment niks van plan, die van haar zouden minder betrouwbaar kunnen zijn. Als ze een poging waagt hem te versieren of in bed te lokken, hoe sterk is hij dan? Ik denk dat veel mannen als puntje bij paaltje komt, voor de bijl zullen gaan.
Ziet hij dit ook zo? Uit je OP blijkt niet dat de relatie echt serieus is. Jij bent verliefd, maar ik lees niet of jij het nu als een exclusieve relatie ziet en al helemaal niet hoe hij dat dat vindt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Hij gaat haar palen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was. Hij is 11 jaar ouder dan ik en ik merk dat ik zo'n oudere man wel erg interessant vind. Goed, we waren een x bij hem thuis en z'n telefoon lag met het scherm naar boven en ''zij'' appte hem. Een chick met wie hij afgelopen jaar paar x mee heeft afgesproken. Ik wist haar naam en zag dat ze appte, dus heb het gewoon aangekaart.
Zijn ex-scharrel nam weer contact op, omdat ze wat vragen had over d'r auto en hij heeft veel verstand van auto's. (Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).
Maargoed, na wat app-contact over die kutauto is het contact tussen hen stil komen te liggen, en toen heeft hij uit zichzelf weer een x gevraagd hoe het nu met haar ging.
oké, heel slecht dit, maar ik weet dit omdat ik weet dat hij whatsapp op z'n PC heeft, en als hij even douchen is bijvoorbeeld of slaapt, log ik hierop in om te zien wat ze appen. Dit gebeurt maar zelden maar ik weet wel het volgende:
Nu is ze verhuisd en heeft ze hem uitgenodigd bij hem thuis aankomende zondag, en hij is daarop in gegaan. Om haar nieuwe appartement te laten zien.
Ze hebben een maandje gedate, en 2x seks gehad. Niks geworden omdat zij nog bezig was met 'n ex en zeer emotioneel instabiel was, zegt hij.
Situatie; hij heeft dus eind vorig jaar 2x kort op elkaar seks met haar gehad en ik weet iig dat hij haar hartstikke aantrekkelijk vindt. Kan dit gewoon vriendschap zijn? Of gaat het een man in zo'n geval altijd om seks?
Zo nee, dan heb ik een probleem. Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan, maar afgelopen week had hij een situatie op z'n werk en hij wilde dit delen met iemand en toen appte hij haar hier ook over, onder het mom van ''ik wilde het delen met iemand''.
Waarom
Als hij dat normaal gebruikt zoals in de OP staat heeft hij dat eenmalig via zijn telefoon verbonden en daarna kan je er op ingelogd blijven. Volgens mij verbreekt die verbinding alleen maar als zijn telefoon helemaal uit gaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef Myrr het volgende:
Sinds wanneer kun je inloggen op pc Whatsapp zonder dat via je telefoon te moeten doen?
Fake news.
Verbinding met WhatsApp verbreekt als internetverbinding verbreekt. Maar verder klopt het. Ik moet m'n laptop ook nog even beveiligen, want op dit moment kunnen mensen ook onbeperkt bij dat soort accounts.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:54 schreef Elpis het volgende:
[..]
Als hij dat normaal gebruikt zoals in de OP staat heeft hij dat eenmalig via zijn telefoon verbonden en daarna kan je er op ingelogd blijven. Volgens mij verbreekt die verbinding alleen maar als zijn telefoon helemaal uit gaat.
Van de telefoon ja. Laptop kan gewoon uit en aan zijn geweest en dan vindt hij zo zijn verbinding weer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Verbinding met WhatsApp verbreekt als internetverbinding verbreekt. Maar verder klopt het. Ik moet m'n laptop ook nog even beveiligen, want op dit moment kunnen mensen ook onbeperkt bij dat soort accounts.
Weten we dan al of er sprake is van een exclusieve relatie?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef Cronometer het volgende:
Jezus kut.
Hij gaat vreemd.
Wat zijn wij vrouwen dom.
Feit blijft dat wij dom zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:23 schreef Elpis het volgende:
[..]
Weten we dan al of er sprake is van een exclusieve relatie?
Ik haal het niet uit de OP hoor.
RTquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:30 schreef vosss het volgende:
Paar maanden terug nog seks gehad en nu zogenaamd gewoon gezellig langs gaan zonder bijbedoelingen. Juist ja.
Ps: mannen zijn klootzakken en vrouwen zijn kutwijven.
Ergo: die gaan keiharde neukseks hebben
Je kunt langere tijd de pc-app gebruiken na het aanmelden via de QR-code op je telefoon. Maar op gegeven moment word je er inderdaad uitgegooid. Wat daarvoor de voorwaarden zijn weet ik ook niet. Misschien bij een x aantal dagen geen gebruik of zoals iemand anders schreef, of het uitzetten van je telefoon. Dus dit is geen onzinverhaal van TSquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef Myrr het volgende:
Sinds wanneer kun je inloggen op pc Whatsapp zonder dat via je telefoon te moeten doen?
Fake news.
HAHA! Ja, gewoon vriendschap ja, eentje met natte benefits.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Waarom
Wat is het probleem nu? Want je zegt dat je niks serieus wil maar ondertussen ga je hem wel controleren omdat hij eventueel met haar naar bed zou kunnen gaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Soms wel, soms niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Hij heeft een type dus.. Heeft hij weleens een lange relatie gehad en samen gewoond?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Je hebt sowieso een probleem als je nu binnen no time weer zo een situatie bij de hand hebt dat je twijfelt aan de zogenaamd oh zo leuke man in kwestie en ongezond gedrag gaat vertonen. Als je zo snel al moet gaan controleren, terwijl je nog niet eens een fatsoenlijke relatie afgesproken hebt, waar denk je dan helemaal mee bezig te zijn?quote:Zo nee, dan heb ik een probleem. Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan, maar afgelopen week had hij een situatie op z'n werk en hij wilde dit delen met iemand en toen appte hij haar hier ook over, onder het mom van ''ik wilde het delen met iemand''.
Waarom
En dit ja. In het leven loop je sowieso risico. Dat kun je indammen door voor jezelf de afweging te maken in hoeverre je bepaalde dingen de moeite waard vindt, ongeacht de ander zijn intentie of gewoon eerst eens duidelijke afspraken maken. Ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Leer er maar mee leven dat sommige dingen buiten je controle liggen.
Dit ja. Als je een date 'mijn man' noemt komt dat nogal infantiel over.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef Karina het volgende:
Even om een beeld te krijgen he, hoe oud ben jij? Als je zegt 'ik vind een oudere man wel interessant' gok ik nog niet zo oud. Als ik een gokje mag wagen vind hij een jong 'grietje' wel lekker maar verder niet.
En stiekem iemand zijn berichtjes lezen
Wat verwacht ze dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef DaggerOne het volgende:
Typisch zon topic waar TS niet de verwachte reacties krijgt dat het goedkomt en nooit meer in het topic post.
Na maximaal 3 maanden, want toen scharrelde hij nog met een ander. Nou ja, daar scharrelt 'ie zo te lezen nu nog mee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:18 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
[..]
Dit ja. Als je een date 'mijn man' noemt komt dat nogal infantiel over.
Uit de lucht of van de vieze wc-brilquote:
Ik ben 25, hij 36quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef Karina het volgende:
d. Als ik een gokje mag wagen vind hij een jong 'grietje' wel lekker maar verder niet.
HIj heeft op zijn bureaublad een whatsapp link.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef Myrr het volgende:
Fake news.
Ik wilde net vragen of je 15 wasquote:
Nou, niet echt. Maar wel dat we elkaar geweldig vinden en dat er wel iets 'meer' is zeg maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef Bamboee het volgende:
@:Stephanie24 Uit je OT maak ik op dat jij je erg onzeker voelt over de situatie.
Zoals Elpis al zegt: Hebben jullie al naar elkaar uitgesproken dat dit een exclusieve relatie is? Als je dat zou doen, zou dat wellicht al wat onzekerheid bij jou wegnemen. Hoef je ook zijn berichtjes niet meer stiekem te lezen. Dat is ronduit naar en je brengt jullie relatie ermee in een nog lastigere positie..
Hoezo???quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je 15 was
Want je gedraagt je als een puber.
Maar waarom ga je ondertussen dan ook niet een andere man daten? Dan zit je ook niet constant aan hem te denken. Meerdere opties open hebben is nooit verkeerd, tenzij je echt een relatie hebt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef Stephanie24 het volgende:
Nou, ik baal er gewoon van. Hij is heel erg met haar aan het flirten.
En ja, er is niks ergs aan flirten en we hebben geen relatie, maar hij zit haar echt complimenten te geven over haar uiterlijk en hij nodigt haar uit om gebruik te maken van z'n sauna want dan kan hij dr weer n keer naakt zien etc.
En dat ze samen allemaal leuke dingen gaan doen, noem maar op.![]()
![]()
Ja, maar het is ook mijn eigen onzekerheid een beetje. Gewoon, dat ik leuk genoeg voor hem ben dat hij niet z'n energie wil/gaat steken in een andere meid. Als hij mij écht leuk vindt dan doet hij dit toch niet ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar waarom ga je ondertussen dan ook niet een andere man daten? Dan zit je ook niet constant aan hem te denken. Meerdere opties open hebben is nooit verkeerd, tenzij je echt een relatie hebt.
Hoe oud was zijn vorige scharrel?
Het komt over alsof hij je waarschijnlijk gewoon ziet als een leuke scharrel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook mijn eigen onzekerheid een beetje. Gewoon, dat ik leuk genoeg voor hem ben dat hij niet z'n energie wil/gaat steken in een andere meid. Als hij mij écht leuk vindt dan doet hij dit toch niet ?
Oeh, k weet niet precies hoe oud ze is. Gok ergens..rond de 27/28.
Ja, ik ga wel weer even Tinder installeren ofzo.
Een beetje? Die onzekerheid had je voor hem ook al.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook mijn eigen onzekerheid een beetje. Gewoon, dat ik leuk genoeg voor hem ben dat hij niet z'n energie wil/gaat steken in een andere meid. Als hij mij écht leuk vindt dan doet hij dit toch niet ?![]()
Dit is puberaal gedrag. Omg, hij flirten met een ander? Jij dan ook! Het is afleiding, geen oplossing. Tenminste als je het echt meent dat je deze dude zo leuk vindt en niet gewoon ordinair bevestiging wil dat iemand je wel zo leuk genoeg vindt om monogaam te doen.quote:Ja, ik ga wel weer even Tinder installeren ofzo.
Maar eigenlijk wil je dus wel meer alleen spreek je dat niet uit. Waarom niet dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef Stephanie24 het volgende:
Nou, ik baal er gewoon van. Hij is heel erg met haar aan het flirten.
En ja, er is niks ergs aan flirten en we hebben geen relatie, maar hij zit haar echt complimenten te geven over haar uiterlijk en hij nodigt haar uit om gebruik te maken van z'n sauna want dan kan hij dr weer n keer naakt zien etc.
En dat ze samen allemaal leuke dingen gaan doen, noem maar op.![]()
![]()
Ja, durf ik niet zo goed. Bang dat hij niet wil.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wil je dus wel meer alleen spreek je dat niet uit. Waarom niet dan?
Maar je kan toch niet verwachten dat hij weet wat je wil als je dat niet duidelijk uitspreekt. Jullie hebben niks vast dus het is verder toch ook aan hem hoe hij zijn tijd buiten jou invult.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:04 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, durf ik niet zo goed. Bang dat hij niet wil.
Krokodillentranen meisje, want je zegt hierboven tinder wel te gaan installeren, zonder hem duidelijk te vertellen wat je graag zou willen. Eigenlijk ben je dus geen haar beter, maar denk je het goed te kunnen praten vanuit je onzekerheid en dat het je kwetst.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
maar weetje als ik een gast leuk vind en voor hem wil gaan, ga ik niet bij een oud neukertje langs en flirterige opmerkingen maken. Dan heb ik daar helemaal geen zin in. Het doet mij gewoon best wel pijn/
Ja ik zou het zoals andere al sugereren gewoon bespreken met hem. Anders verandert er denk ik weinig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
maar weetje als ik een gast leuk vind en voor hem wil gaan, ga ik niet bij een oud neukertje langs en flirterige opmerkingen maken. Dan heb ik daar helemaal geen zin in. Het doet mij gewoon best wel pijn/
Zou jij dit kunnen met een aantrekkelijke ex-scharrel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Als hij met iemand anders wil gaan doet hij dat toch wel.. laat hem lekker bij haar langsgaan en dan merk je vanzelf wel verschil in hoe hij tegen je doet als hij terugkomt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
quote:
Bij voorbeeld hierom.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel weer even Tinder installeren ofzo.
Maar hoe weet je of hij voor jou wil gaan dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
Kijk dat lijkt me toch wel belangrijke informatie die in de OP had gemoeten.quote:
Hij spreidt wel meer dan dat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hij denkt, spreid je winstkansen.
Sowieso, waarom controleren?!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:
Je hebt sowieso een probleem als je nu binnen no time weer zo een situatie bij de hand hebt dat je twijfelt aan de zogenaamd oh zo leuke man in kwestie en ongezond gedrag gaat vertonen. Als je zo snel al moet gaan controleren, terwijl je nog niet eens een fatsoenlijke relatie afgesproken hebt, waar denk je dan helemaal mee bezig te zijn?
Preciesquote:
Omdat ze hem zo verantwoordelijk kan houden voor haar gedrag ipv zichzelf. Als het niet werkt, dan ligt het aan hem en zijn onbetrouwbaarheid en scharrels on the side, etc en vast niet aan hetgeen waar zij onzeker over is..quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef Tailless het volgende:
Wat is het toch met vrouwen die constant in iemands privé moeten. TS kap ermee
Nou de chlamydia nogquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
Tuurlijk wordt er geneukt, niks zo makkelijk als neuken met ex-en. Je kent elkaar al, je weet dat je elkaar seksueel aantrekkelijk vindt en je hebt het al gedaan dus die barričre is al weg.
Wat was de situatie voordat het volgens jou 'opeens' serieus was?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:10 schreef Elpis het volgende:
[..]
dat zo makkelijk als je je kut toont zo moeilijk je het achterste van je tong kennelijk durf te laten zien.
Dus je hebt een vriend en je hebt chlamydia maar die chlamydia is niet van die vriend?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Verkeerde quote of misschien zelfs hele topic?quote:
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriend en je hebt chlamydia maar die chlamydia is niet van die vriend?
Ik weet serieus echt niet waar die chlamydia vandaan komt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriend en je hebt chlamydia maar die chlamydia is niet van die vriend?
Van onveilige seks.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik weet serieus echt niet waar die chlamydia vandaan komt.
Dan kun je vast ook achterhalen met wie je de laatste tijd onveilige seks hebt gehad en daar zitten je kanshebbers.quote:
Ja, maar de grap is dat ze allemaal aangeven schoon te zijn. Dus vandaar, ik weet het serieus niet. Heb zelfs het gevoel dat ik vals positief ben getest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan kun je vast ook achterhalen met wie je de laatste tijd onveilige seks hebt gehad en daar zitten je kanshebbers.
‘Aangeven schoon te zijn’...quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, maar de grap is dat ze allemaal aangeven schoon te zijn. Dus vandaar, ik weet het serieus niet. Heb zelfs het gevoel dat ik vals positief ben getest.
Nee, maar het zijn echt geen leugenaars. Dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
‘Aangeven schoon te zijn’...
Ben jij meegeweest toen ze de uitslag kregen? De kans is groter dat er minimaal één leugenaar tussen zit.
Net zoals de scharrel waarover je dit topic opende? Je OP barst echt van vertrouwen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn echt geen leugenaars. Dat weet ik zeker.
Jij hebt serieus in korte tijd met meerdere mannen onveilige seks gehad, omdat ze 'aangaven schoon te zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja, maar de grap is dat ze allemaal aangeven schoon te zijn. Dus vandaar, ik weet het serieus niet. Heb zelfs het gevoel dat ik vals positief ben getest.
De ironie..quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ik weet serieus echt niet waar die chlamydia vandaan komt.
Ben je ook op syfilis getest? Dat kan nl hersenschade veroorzaken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iedereen op zijn mooie blauwe ogen gelooft.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
nou, wat voor bewijs wil je? ik zal kijken of ik een kopie van mn zorgverzekering hier kan plaatsen ,de declaratie. Jesus alsof ik dit ga verzinnen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:26 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ben je ook op syfilis getest? Dat kan nl hersenschade veroorzaken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iedereen op zijn mooie blauwe ogen gelooft.![]()
Net zoals ik niets van dit topic geloof. Is je pohi iets te ehm apart voor.
pohi? post history? Hoezo apart???quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:26 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ben je ook op syfilis getest? Dat kan nl hersenschade veroorzaken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iedereen op zijn mooie blauwe ogen gelooft.![]()
Net zoals ik niets van dit topic geloof. Is je pohi iets te ehm apart voor.
Maarreh, je laat je toch hier wel voor behandelen????quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
ipv topic na topic openen en doen alsof je zo comfi bent bij dit leven dar jou leeft ipv andersom zou je ondertussen ook gewoon hulp kunnen zoeken zodat je zelf weer controle kunt nemen over je leven en de keuzes die je maaktquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
‘Schoon’, met een testuitslag van de huisarts in de hand, of ’schoon, echt waar, ik heb het niet, heb ook nergens last van’?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Nee, het boeit je duidelijk nietquote:Zijn ex-scharrel nam weer contact op, omdat ze wat vragen had over d'r auto en hij heeft veel verstand van auto's. (Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).
Zie post 118. Dan zit het toch helemaal goed?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
‘Schoon’, met een testuitslag van de huisarts in de hand, of ’schoon, echt waar, ik heb het niet, heb ook nergens last van’?
Schattigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie post 118. Dan zit het toch helemaal goed?
Ik kan dat niet echt een grap noemen eerlijk gezegd. Als je zoiets hebt dan deel je dat toch met degene die het misschien van jou hebben kunnen krijgen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Ja de kans op een valse positieve test is natuurlijk veel groter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
ik heb t netjes met iedereen gedeeldquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan dat niet echt een grap noemen eerlijk gezegd. Als je zoiets hebt dan deel je dat toch met degene die het misschien van jou hebben kunnen krijgen?
Chlamydia moet je juist niet delen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:54 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
ik heb t netjes met iedereen gedeeld
Nou. Je weet ook zeker dat er ergens wel één liegt want Chlamydia komt niet aanwaaienquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Waarom? Kans op een trio wordt alleen maar groter.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nou. Je weet ook zeker dat er ergens wel één liegt want Chlamydia komt niet aanwaaien![]()
En wat betreft je vraag hier; ja, mannen kunnen bevriend zijn met exen.
Maar ik zou het toch wel een probleem gaan vinden als mijn vent met een ex berichten zou uitwisselen als “ik wil je weer is naakt zien”.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom? Kans op een trio wordt alleen maar groter.
Deze man snapt het!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom? Kans op een trio wordt alleen maar groter.
Zulke fouten vind ik idd ook problematisch.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nou. Je weet ook zeker dat er ergens wel één liegt want Chlamydia komt niet aanwaaien![]()
Maar ik zou het toch wel een probleem gaan vinden als mijn vent met een ex berichten zou uitwisselen als “ik wil je weer is naakt zien”.
Volgende keer naar de GGD, is gratis (wanneer je aan de voorwaarden voldoet).quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
nou, wat voor bewijs wil je? ik zal kijken of ik een kopie van mn zorgverzekering hier kan plaatsen ,de declaratie. Jesus alsof ik dit ga verzinnen.
Denk dat 1 miss. een thuistest heeft gedaan die niet klopt oid. Of dat zijn lichaam het zelf heeft opgeruimd, dat kan ook .Nouja hoe dan ook. Alle mannen weten dat ik het heb, dus nu aan hun de verantwoordelijkheid om daar maatregelen in te treffen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Het begon met de vraag hoe jij je geslachtsziekte had opgedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:10 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Denk dat 1 miss. een thuistest heeft gedaan die niet klopt oid. Of dat zijn lichaam het zelf heeft opgeruimd, dat kan ook .Nouja hoe dan ook. Alle mannen weten dat ik het heb, dus nu aan hun de verantwoordelijkheid om daar maatregelen in te treffen.
Nouja, tuurlijk kan het. Maarja, dat zoeken ze zelf maar uit. Ik weet niet hoe ik het heb opgedaan en ja, dat vind ik vervelend maar ik kom er toch nooit achter.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het begon met de vraag hoe jij je geslachtsziekte had opgedaan.
En het kan er echt niet bij je in dat een van je mannen liegt over de testuitslag of de test helemaal niet gedaan heeft? Want die kans is een stuk groter dan een vals positieve test of een lichaam wat die ziekte zelf heeft opgeruimd.
Kan gewoon hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef Myrr het volgende:
Fake news.
Lief, dankje!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:08 schreef Harlekien het volgende:
Hoi TS,
Je klinkt als een leuke vrouw. Ik zal even kort mijn analyse geven:
- Je vertrouwt hem niet
- Waarschijnlijk heb je daar alle reden toe
- Een vriendschap met een vrouw kan prima zolang je er eerlijk over bent tegen je 'partner'
- Een vriendschap met een vrouw kan prima zolang je geen seksuele aantrekkingskracht voor diegene hebt
- Een vriendschap met een vrouw kan prima maar niet wanneer je seks met elkaar hebt gehad
Kortom:
Je vertrouwt hem niet
Hij is ook niet te vertrouwen
Voor de volgende keer, blijf uit zijn appjes weg. Je zult altijd wat vinden wat je niet aanstaat.
maar volgens mij had je dit al eerder met iemand en kreeg je ook dit advies: waarom maak je dat punt niet bespreekbaarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Lief, dankje!
Ja, ik ben er ook al wel over uit dat ik iig niks serieus van deze meneer hoef te verwachten. Want ik wil niet dat we aan het daten zijn, het super leuk is, en hij ondertussen dan toch nog behoefte heeft aan spannende afspraakjes met anderen. Nee, dan is het gewoon toch niet m'n type.
Heb.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Lief, dankje!
Ja, ik ben er ook al wel over uit dat ik iig niks serieus van deze meneer hoef te verwachten. Want ik wil niet dat we aan het daten zijn, het super leuk is, en hij ondertussen dan toch nog behoefte heeft aan spannende afspraakjes met anderen. Nee, dan is het gewoon toch niet m'n type.
Bestaat niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:20 schreef wawowiewa het volgende:
Mannen kunnen ook gewoon een vriendschappelijk relatie met vrouwen hebben
Echt, respect voor deze man, ondanks dat hij vreemdgaat, blijft hij 2 liefjes (of meer) aan het lijntje houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:47 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Toen ze appten over die auto heeft hij 't wel verteld. Maar nu nog niet. Maar goed, waarom zou ik er ook iedere keer over beginnen.. Maar het zit me niet lekker dat hij langsgaat bij een vrouw waar hij 3 maanden terug nog seks mee had. maar hoe begin ik hierover. Hij weet niet dat ik zijn apps heb gelezen en ik vind het ook super kut dat ik dit heb gedaan, maar ik kon me ook niet ''beheersen''
Hij gaat niet vreemd want ze hebben geen relatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:55 schreef Gentlemen_vision het volgende:
[..]
Echt, respect voor deze man, ondanks dat hij vreemdgaat, blijft hij 2 liefjes (of meer) aan het lijntje houden.
Terwijl andere mannen snakken naar 1.
Ga zo door
Oja, legitieme rechtvaardiging.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:10 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hij gaat niet vreemd want ze hebben geen relatie.
Uiteraard. Maar dan wel met benefits natuurlijk. Maar da's logisch.quote:Maarja, wat denken jullie? Kan dit gewoon vriendschap zijn?
Er zijn wel grotere wonderlijke dingen gebeurd qua sex, er is zelfs een vrouw zwanger geworden terwijl ze nog maagd was. Misschien dat jij ook wel zo die chlamydia hebt opgelopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |