abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185726333
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was. Hij is 11 jaar ouder dan ik en ik merk dat ik zo'n oudere man wel erg interessant vind. Goed, we waren een x bij hem thuis en z'n telefoon lag met het scherm naar boven en ''zij'' appte hem. Een chick met wie hij afgelopen jaar paar x mee heeft afgesproken. Ik wist haar naam en zag dat ze appte, dus heb het gewoon aangekaart.

Zijn ex-scharrel nam weer contact op, omdat ze wat vragen had over d'r auto en hij heeft veel verstand van auto's. (Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).

Maargoed, na wat app-contact over die kutauto is het contact tussen hen stil komen te liggen, en toen heeft hij uit zichzelf weer een x gevraagd hoe het nu met haar ging.

oké, heel slecht dit, maar ik weet dit omdat ik weet dat hij whatsapp op z'n PC heeft, en als hij even douchen is bijvoorbeeld of slaapt, log ik hierop in om te zien wat ze appen. Dit gebeurt maar zelden maar ik weet wel het volgende:

Nu is ze verhuisd en heeft ze hem uitgenodigd bij hem thuis aankomende zondag, en hij is daarop in gegaan. Om haar nieuwe appartement te laten zien.

Ze hebben een maandje gedate, en 2x seks gehad. Niks geworden omdat zij nog bezig was met 'n ex en zeer emotioneel instabiel was, zegt hij.

Maarja, wat denken jullie? Kan dit gewoon vriendschap zijn?

Situatie; hij heeft dus eind vorig jaar 2x kort op elkaar seks met haar gehad en ik weet iig dat hij haar hartstikke aantrekkelijk vindt. Kan dit gewoon vriendschap zijn? Of gaat het een man in zo'n geval altijd om seks?

Kan een man een vriendschap opbouwen met een vrouw waar hij seks mee heeft gehad?

Zo nee, dan heb ik een probleem :(. Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan, maar afgelopen week had hij een situatie op z'n werk en hij wilde dit delen met iemand en toen appte hij haar hier ook over, onder het mom van ''ik wilde het delen met iemand''.

Waarom :(
pi_185726551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:07 schreef Stephanie24 het volgende:
(Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).

Leugenaar :D

De hele rest van je post spreekt dit tegen namelijk.

Praat erover met hem, en vraag hoe hij het ziet tussen jullie en wat hij nog met haar wil ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_185726689
Jezus Christus te paard in Nazaret
Mannen kunnen ook gewoon een vriendschappelijk relatie met vrouwen hebben, in dit geval zeker omdat ze elkaar een tijd kennen dat schept een band

Ik neem aan dat je geen probleem hebt als hij even in jou telefoon gaat kijken ?
Waarom ben je zo schijnheilig achter iemand zn rug gaan neuzen in iemand zn prive spullen ?

Je hebt idd een probleem, panisch wantrouwend
pi_185726713
quote:

Kan een man een vriendschap opbouwen met een vrouw waar hij seks mee heeft gehad?

Ja, dat kan. Geen probleem hoor.

Máár, over het algemeen is er dan geen reden om die vriendschap geheim te houden. Je vriend heeft je niet vertelt dat hij ging afspreken met haar neem ik aan? En hij vertelt je verder ook niet dat hij nog steeds appt met haar?

Tegelijkertijd is je relatie sowieso al naar de kloten als je al zo vroeg in de relatie de noodzaak voelt om zijn berichtjes zo in de gaten te houden. Een relatie hoort leuk te zijn, toch? Vind je dat nou echt zo leuk? Zo vroeg in de relatie al?
  dinsdag 19 maart 2019 @ 22:23:09 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185726752
quote:
oké, heel slecht dit, maar ik weet dit omdat ik weet dat hij whatsapp op z'n PC heeft, en als hij even douchen is bijvoorbeeld of slaapt, log ik hierop in om te zien wat ze appen.
:N
pi_185726779
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Geen probleem hoor.

Máár, over het algemeen is er dan geen reden om die vriendschap geheim te houden. Je vriend heeft je niet vertelt dat hij ging afspreken met haar neem ik aan? En hij vertelt je verder ook niet dat hij nog steeds appt met haar?

Tegelijkertijd is je relatie sowieso al naar de kloten als je al zo vroeg in de relatie de noodzaak voelt om zijn berichtjes zo in de gaten te houden. Een relatie hoort leuk te zijn, toch? Vind je dat nou echt zo leuk? Zo vroeg in de relatie al?
Nope, dit is vanavond afgesproken. Denk niet dat 'ie erover zal liegen.

Maar jullie reacties geven me wel hoop, dat hij gewoon langs kan gaan bij haar en dat het vriendschappelijk is. :)
  Spellchecker dinsdag 19 maart 2019 @ 22:24:36 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185726788
Het zoveelste topic van iemand die de berichten op de telefoon/pc van haar/zijn geliefde checkt ...
  dinsdag 19 maart 2019 @ 22:25:02 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185726803
quote:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was. Hij is 11 jaar ouder dan ik en ik merk dat ik zo'n oudere man wel erg interessant vind. Goed, we waren een x bij hem thuis en z'n telefoon lag met het scherm naar boven en ''zij'' appte hem. Een chick met wie hij afgelopen jaar paar x mee heeft afgesproken. Ik wist haar naam en zag dat ze appte, dus heb het gewoon aangekaart.

Zijn ex-scharrel nam weer contact op, omdat ze wat vragen had over d'r auto en hij heeft veel verstand van auto's. (Miss. wel een excuus van haar om weer met hem in contact te komen maar boeit me niet want hij vindt mij toch de leukste).

Maargoed, na wat app-contact over die kutauto is het contact tussen hen stil komen te liggen, en toen heeft hij uit zichzelf weer een x gevraagd hoe het nu met haar ging.

oké, heel slecht dit, maar ik weet dit omdat ik weet dat hij whatsapp op z'n PC heeft, en als hij even douchen is bijvoorbeeld of slaapt, log ik hierop in om te zien wat ze appen. Dit gebeurt maar zelden maar ik weet wel het volgende:

Nu is ze verhuisd en heeft ze hem uitgenodigd bij hem thuis aankomende zondag, en hij is daarop in gegaan. Om haar nieuwe appartement te laten zien.

Ze hebben een maandje gedate, en 2x seks gehad. Niks geworden omdat zij nog bezig was met 'n ex en zeer emotioneel instabiel was, zegt hij.

Situatie; hij heeft dus eind vorig jaar 2x kort op elkaar seks met haar gehad en ik weet iig dat hij haar hartstikke aantrekkelijk vindt. Kan dit gewoon vriendschap zijn? Of gaat het een man in zo'n geval altijd om seks?

Zo nee, dan heb ik een probleem :(. Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan, maar afgelopen week had hij een situatie op z'n werk en hij wilde dit delen met iemand en toen appte hij haar hier ook over, onder het mom van ''ik wilde het delen met iemand''.

Red flags all over the place, maar niet alleen van zijn kant dame.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185726976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:24 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Nope, dit is vanavond afgesproken. Denk niet dat 'ie erover zal liegen.

Maar jullie reacties geven me wel hoop, dat hij gewoon langs kan gaan bij haar en dat het vriendschappelijk is. :)
Wat is er vanavond afgesproken? Dat hij bij haar langs gaat? Maar hij heeft het nog niet laten weten bij jou?
pi_185727016
Naar aanleiding van een ander topic van je: zorg je wel dat iedereen in dit verhaal aan de antibiotica gaat?
  Spellchecker dinsdag 19 maart 2019 @ 22:34:25 #11
197773 crew  maily
pi_185727027
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic van je: zorg je wel dat iedereen in dit verhaal aan de antibiotica gaat?
_O- :+
pi_185727075
Ze hebben er vanmiddag app-contact over gehad. Hij gaat zondag bij haar langs. Hij heeft dit nog niet verteld maar hij zou er niet over liegen als ik 't vraag.

Hij zegt dan gewoon dat hij haar gezellig vindt. Maar goed, aan jullie reacties te lezen kan het gewoon, vriendschap tussen exen?

Hij sloot zijn app naar haar wel af met een :* :* :* emoji.
pi_185727092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef maily het volgende:

[..]

_O- :+
Hij weet dat ik chlamydia heb en we hebben gewoon de komende week geen seks, verder niks aan de hand hoor. Hij heeft zich ook laten testen, krijg uitslag binnen enkele dagen. Niks om verder over te lachen of kinderachtig over te doen.
  Spellchecker dinsdag 19 maart 2019 @ 22:38:50 #14
197773 crew  maily
pi_185727126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Hij weet dat ik chlamydia heb en we hebben gewoon de komende week geen seks, verder niks aan de hand hoor. Hij heeft zich ook laten testen, krijg uitslag binnen enkele dagen. Niks om verder over te lachen of kinderachtig over te doen.
^O^
pi_185727201
Hij gaat wel vreemd naar mijn idee
pi_185727226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:36 schreef Stephanie24 het volgende:
Ze hebben er vanmiddag app-contact over gehad. Hij gaat zondag bij haar langs. Hij heeft dit nog niet verteld maar hij zou er niet over liegen als ik 't vraag.

Hij zegt dan gewoon dat hij haar gezellig vindt. Maar goed, aan jullie reacties te lezen kan het gewoon, vriendschap tussen exen?

Hij sloot zijn app naar haar wel af met een :* :* :* emoji.
Ja, maar je kan er niet naar vragen zolang hij het niet uit zichzelf vertelt. Anders komt hij er achter dat je mee zit te lezen in z'n appjes.

En ja, vriendschappen zijn mogelijk, maar ik heb het idee dat het vrij geheimzinnig gebeurd allemaal. Want hij heeft hij uberhaupt al laten weten dat hij nog steeds contact heeft met haar na dat gebeuren met die auto?

Wat ik al zei, ik denk dat jullie grotere probleem is dat jij hem blijkbaar niet vertrouwt. Anders kijk je niet mee in z'n berichtjes. En zo vroeg in de relatie al, wanneer het allemaal nog zo leuk zou moeten zijn O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

^O^ Hoeft dat andere topic er verder ook niet meer bijgehaald te worden, voegt verder niks toe.

Ik zal maar eens goed het gesprek aangaan met hem eigenlijk. Je wil je relatie niet op deze manier beginnen, vol wantrouwen en leugens.
pi_185727292
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, maar je kan er niet naar vragen zolang hij het niet uit zichzelf vertelt. Anders komt hij er achter dat je mee zit te lezen in z'n appjes.

En ja, vriendschappen zijn mogelijk, maar ik heb het idee dat het vrij geheimzinnig gebeurd allemaal. Want hij heeft hij uberhaupt al laten weten dat hij nog steeds contact heeft met haar na dat gebeuren met die auto?

Wat ik al zei, ik denk dat jullie grotere probleem is dat jij hem blijkbaar niet vertrouwt. Anders kijk je niet mee in z'n berichtjes. En zo vroeg in de relatie al, wanneer het allemaal nog zo leuk zou moeten zijn O+
[..]

^O^ Hoeft dat andere topic er verder ook niet meer bijgehaald te worden, voegt verder niks toe.

Ik zal maar eens goed het gesprek aangaan met hem eigenlijk. Je wil je relatie niet op deze manier beginnen, vol wantrouwen en leugens.
Toen ze appten over die auto heeft hij 't wel verteld. Maar nu nog niet. Maar goed, waarom zou ik er ook iedere keer over beginnen.. Maar het zit me niet lekker dat hij langsgaat bij een vrouw waar hij 3 maanden terug nog seks mee had. maar hoe begin ik hierover. Hij weet niet dat ik zijn apps heb gelezen en ik vind het ook super kut dat ik dit heb gedaan, maar ik kon me ook niet ''beheersen''
pi_185727522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:56 schreef vuurvliegie het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord..
MIJN date, mijn man, is aan het appen met z'n scharrel van paar maand terug en zij zat me nooit helemaal lekker, en nu gaat hij bij haar langs. Ik maak me zorgen dat er toch iets gaat gebeuren en vraag me af of mannen vriendschappelijk contact kunnen onderhouden met ex-scharrels.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 22:59:35 #19
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185727563
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:57 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

MIJN date, mijn man, is aan het appen met z'n scharrel van paar maand terug en zij zat me nooit helemaal lekker, en nu gaat hij bij haar langs. Ik maak me zorgen dat er toch iets gaat gebeuren en vraag me af of mannen vriendschappelijk contact kunnen onderhouden met ex-scharrels.
Ja, dat kan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185727571
quote:

[..]

En IK heb daarop antwoord gegeven
pi_185727601
quote:

[..]

:')

Over claimen gesproken. Hij is van niemand, ook niet van jou.
pi_185727652
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:01 schreef black-soldier het volgende:

[..]

:')

Over claimen gesproken. Hij is van niemand, ook niet van jou.
Nou ja iemand kan wel andermans man zijn en ik denk ook wel andermans date. Je draaft wat te ver door in je act
pi_185727735
quote:
Ik zie in principe niet zoveel seksueels in hun appjes staan,
Nou dan 8)7
Somebody that I used to know
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:07:39 #24
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185727753
quote:
Tijdje aan 't daten met 'n gast, wel leuk! Ik wilde nooit iets serieus, maar sinds 'n maandje wel echt vlinders in m'n buik en het leek erop dat hij ook wel serieus was.
Maar hebben jullie afgesproken dan dat het nu wel een monogame relatie is? Misschien denkt hij wel dat je nog steeds een fwb fase wil.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185728005
quote:

[..]

:{
pi_185728189
Tuurlijk gaat hij bij haar langs, al is het vanaf zijn kant misschien oprecht omdat die dat gezellig vindt. Maar grote kans dat er meer gebeurd. Ik zou vragen of hij zin heeft om zondag wat met jou te doen. Dan zie je zijn antwoord.
pi_185728269
quote:

[..]

Of je vertrouwd hem, of je vertrouwd hem niet. En anders moet je gewoon zorgen dat de sex (mits jullie al sex hebben) gewoon zo goed is dat hij niks anders wil.
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 23:44:32 #28
441859 crew  Lenny77
pi_185728701
Neuh die gaat daar niets doen!
Hij heeft zelf waarschijnlijk chlamydia, dus waarom zou ie?
Misschien gaat ie wel met haar erover praten om te kijken of zij het ook heeft!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_185728912
Geveegd. Graag normaal doen hier, on topic reageren, dank! O+
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:55:54 #30
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_185728927
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:25 schreef DaRealDeal het volgende:
Tuurlijk gaat hij bij haar langs, al is het vanaf zijn kant misschien oprecht omdat die dat gezellig vindt. Maar grote kans dat er meer gebeurd. Ik zou vragen of hij zin heeft om zondag wat met jou te doen. Dan zie je zijn antwoord.
En als hij zegt dat hij naar haar nieuwe flatje gaat kijken, zeg je ‘leuk, ik ga mee!’

Maar over m/v vriendschappen; ik ken er weinig die niet problematisch zijn/worden. Vooral als er ooit seks en aantrekkingskracht geweest is. Misschien zijn de motieven van de man eerlijk en is hij op dit moment niks van plan, die van haar zouden minder betrouwbaar kunnen zijn. Als ze een poging waagt hem te versieren of in bed te lokken, hoe sterk is hij dan? Ik denk dat veel mannen als puntje bij paaltje komt, voor de bijl zullen gaan.
pi_185729243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:55 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

En als hij zegt dat hij naar haar nieuwe flatje gaat kijken, zeg je ‘leuk, ik ga mee!’

Maar over m/v vriendschappen; ik ken er weinig die niet problematisch zijn/worden. Vooral als er ooit seks en aantrekkingskracht geweest is. Misschien zijn de motieven van de man eerlijk en is hij op dit moment niks van plan, die van haar zouden minder betrouwbaar kunnen zijn. Als ze een poging waagt hem te versieren of in bed te lokken, hoe sterk is hij dan? Ik denk dat veel mannen als puntje bij paaltje komt, voor de bijl zullen gaan.
Dit dus! ☝
pi_185730678
Je weet wel zeker dat je zijn vriendin bent en niet een van zijn scharrels?
pi_185730993
quote:

[..]

Ziet hij dit ook zo? Uit je OP blijkt niet dat de relatie echt serieus is. Jij bent verliefd, maar ik lees niet of jij het nu als een exclusieve relatie ziet en al helemaal niet hoe hij dat dat vindt.

Als jullie het daar nog niet over gehad hebben en jij zit er nu zo mee, dan lijkt het me hoog tijd het gesprek eens aan te gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185731787
Sinds wanneer kun je inloggen op pc Whatsapp zonder dat via je telefoon te moeten doen?

Fake news.
pi_185732288
quote:

Hij gaat haar palen.
  woensdag 20 maart 2019 @ 09:54:41 #36
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185732412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef Myrr het volgende:
Sinds wanneer kun je inloggen op pc Whatsapp zonder dat via je telefoon te moeten doen?

Fake news.
Als hij dat normaal gebruikt zoals in de OP staat heeft hij dat eenmalig via zijn telefoon verbonden en daarna kan je er op ingelogd blijven. Volgens mij verbreekt die verbinding alleen maar als zijn telefoon helemaal uit gaat.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185732486
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 09:54 schreef Elpis het volgende:

[..]

Als hij dat normaal gebruikt zoals in de OP staat heeft hij dat eenmalig via zijn telefoon verbonden en daarna kan je er op ingelogd blijven. Volgens mij verbreekt die verbinding alleen maar als zijn telefoon helemaal uit gaat.
Verbinding met WhatsApp verbreekt als internetverbinding verbreekt. Maar verder klopt het. Ik moet m'n laptop ook nog even beveiligen, want op dit moment kunnen mensen ook onbeperkt bij dat soort accounts.
Somebody that I used to know
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:07:33 #38
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185732622
Sorry, maar waar de fuck ben je mee bezig TS? Je leest nu al zijn prive zaken!? Gaat wat worden in de toekomst dan.....

Maak hert bespreekbaar of kap ermee, maar als ik zou merken dat iemand dit bij mij flikt, is het EXIT.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:10:57 #39
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185732681
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:00 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Verbinding met WhatsApp verbreekt als internetverbinding verbreekt. Maar verder klopt het. Ik moet m'n laptop ook nog even beveiligen, want op dit moment kunnen mensen ook onbeperkt bij dat soort accounts.
Van de telefoon ja. Laptop kan gewoon uit en aan zijn geweest en dan vindt hij zo zijn verbinding weer.
Ik kreeg wel een melding op mijn telefoon dat whatsappweb actief was dus stiekem meekijken gaat denk ik niet meer.
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:12:42 #40
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_185732712
Hmm

Als man zijnde zet ik er kanttekeningen bij.
Of hij ziet jou ook als scharrel.
Of hij eet van 2 walletjes..

Rode vlag meid.
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_185732855
Jezus kut.
Hij gaat vreemd.

Wat zijn wij vrouwen dom.
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:23:22 #42
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185732930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef Cronometer het volgende:
Jezus kut.
Hij gaat vreemd.

Wat zijn wij vrouwen dom.
Weten we dan al of er sprake is van een exclusieve relatie?
Ik haal het niet uit de OP hoor.
pi_185733055
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:23 schreef Elpis het volgende:

[..]

Weten we dan al of er sprake is van een exclusieve relatie?
Ik haal het niet uit de OP hoor.
Feit blijft dat wij dom zijn.
pi_185733078
Paar maanden terug nog seks gehad en nu zogenaamd gewoon gezellig langs gaan zonder bijbedoelingen. Juist ja. :')

Ps: mannen zijn klootzakken en vrouwen zijn kutwijven.
Ergo: die gaan keiharde neukseks hebben :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185733535
quote:
3s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:30 schreef vosss het volgende:
Paar maanden terug nog seks gehad en nu zogenaamd gewoon gezellig langs gaan zonder bijbedoelingen. Juist ja. :')

Ps: mannen zijn klootzakken en vrouwen zijn kutwijven.
Ergo: die gaan keiharde neukseks hebben :9
RT
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:00:56 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185733611
Is al beantwoord. Andere topic hoeft er niet bij gehaald te worden.

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2019 11:10:05 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185734196
Hij is dus tot nu toe volledig open geweest naar jou toe over zijn vorige relatie met haar en wat voor contact hij met haar heeft, en nog voel jij de nood om zijn en haar privacy (en die van alle andere personen die hem appen) te schenden. Doe die beste kerel een plezier en begin geen relatie met hem, hij verdient beter.
pi_185734254
Ik denk dat TS zich nu in de kast bij haar aan het verstoppen is.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:45:19 #49
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_185734435
quote:

Fake news.
Je kunt langere tijd de pc-app gebruiken na het aanmelden via de QR-code op je telefoon. Maar op gegeven moment word je er inderdaad uitgegooid. Wat daarvoor de voorwaarden zijn weet ik ook niet. Misschien bij een x aantal dagen geen gebruik of zoals iemand anders schreef, of het uitzetten van je telefoon. Dus dit is geen onzinverhaal van TS
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:47:25 #50
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185734479
@Stephanie24 Uit je OT maak ik op dat jij je erg onzeker voelt over de situatie.

Zoals Elpis al zegt: Hebben jullie al naar elkaar uitgesproken dat dit een exclusieve relatie is? Als je dat zou doen, zou dat wellicht al wat onzekerheid bij jou wegnemen. Hoef je ook zijn berichtjes niet meer stiekem te lezen. Dat is ronduit naar en je brengt jullie relatie ermee in een nog lastigere positie..
pi_185737648
quote:

HAHA! Ja, gewoon vriendschap ja, eentje met natte benefits.
pi_185737731
Wat is het toch met vrouwen die constant in iemands privé moeten. TS kap ermee
  woensdag 20 maart 2019 @ 16:23:04 #53
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185741060
quote:
Wat is het probleem nu? Want je zegt dat je niks serieus wil maar ondertussen ga je hem wel controleren omdat hij eventueel met haar naar bed zou kunnen gaan?

Lijkt mij handig dat je eerst eens uitzoekt wat je zelf wil en dat uitspreekt :s)
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 16:34:19 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_185741245
Even om een beeld te krijgen he, hoe oud ben jij? Als je zegt 'ik vind een oudere man wel interessant' gok ik nog niet zo oud. Als ik een gokje mag wagen vind hij een jong 'grietje' wel lekker maar verder niet.

En stiekem iemand zijn berichtjes lezen :N
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_185741948
quote:

[..]

Soms wel, soms niet.

Leer er maar mee leven dat sommige dingen buiten je controle liggen.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:10:32 #56
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185742222
Iemands telefoon checken is echt niet oké. En daarbij: wat bereik je er mee? Je gaat je alleen maar meer zorgen maken en alles overanalyseren.
Heb je een vermoeden van iets of een probleem, praat er dan over samen. Dit lost in ieder geval niets op zo.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:20:55 #57
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_185742528
Lekker man, even leeg die zak.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_185743706
Wat moet je hier nog mee? Je vertrouwt hem niet, anders zou je het hier niet vragen. Zoek iemand die je wel kan vertrouwen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Vis een optie? woensdag 20 maart 2019 @ 18:36:27 #59
70532 loveli
N
pi_185744203
Waar kwam die chlamydia vandaan zei je?
crap in = crap out
pi_185745972
quote:
Hij heeft een type dus.. Heeft hij weleens een lange relatie gehad en samen gewoond?

quote:

Je hebt sowieso een probleem als je nu binnen no time weer zo een situatie bij de hand hebt dat je twijfelt aan de zogenaamd oh zo leuke man in kwestie en ongezond gedrag gaat vertonen. Als je zo snel al moet gaan controleren, terwijl je nog niet eens een fatsoenlijke relatie afgesproken hebt, waar denk je dan helemaal mee bezig te zijn?

Hij heeft mogelijk ook chlamlydia en je denkt serieus dat ie zo over een ander zou kunnen gaan? Hoe is dat een leuke man en serieus relatiemateriaal? Hoe denk je überhaupt aan een goede kerel te komen als je hier komt vragen of mannen überhaupt wel een vriendschap met een vrouw op kunnen bouwen?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet.

Leer er maar mee leven dat sommige dingen buiten je controle liggen.
En dit ja. In het leven loop je sowieso risico. Dat kun je indammen door voor jezelf de afweging te maken in hoeverre je bepaalde dingen de moeite waard vindt, ongeacht de ander zijn intentie of gewoon eerst eens duidelijke afspraken maken. Ofzo.
pi_185746649
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef Karina het volgende:
Even om een beeld te krijgen he, hoe oud ben jij? Als je zegt 'ik vind een oudere man wel interessant' gok ik nog niet zo oud. Als ik een gokje mag wagen vind hij een jong 'grietje' wel lekker maar verder niet.

En stiekem iemand zijn berichtjes lezen :N
Dit ja. Als je een date 'mijn man' noemt komt dat nogal infantiel over.
pi_185746982
Typisch zon topic waar TS niet de verwachte reacties krijgt dat het goedkomt en nooit meer in het topic post.
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:32:36 #63
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185747046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef DaggerOne het volgende:
Typisch zon topic waar TS niet de verwachte reacties krijgt dat het goedkomt en nooit meer in het topic post.
Wat verwacht ze dan?
'Ja goed idee hoor, stiekem zijn telefoon checken!'
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  Vis een optie? woensdag 20 maart 2019 @ 20:33:57 #64
70532 loveli
N
pi_185747082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:18 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Dit ja. Als je een date 'mijn man' noemt komt dat nogal infantiel over.
Na maximaal 3 maanden, want toen scharrelde hij nog met een ander. Nou ja, daar scharrelt 'ie zo te lezen nu nog mee.

Tuurlijk kunnen mannen en vrouwen bevriend zijn :')
crap in = crap out
pi_185749844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef loveli het volgende:
Uit de lucht of van de vieze wc-bril :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185754924
Nou, ik baal er gewoon van. Hij is heel erg met haar aan het flirten.

En ja, er is niks ergs aan flirten en we hebben geen relatie, maar hij zit haar echt complimenten te geven over haar uiterlijk en hij nodigt haar uit om gebruik te maken van z'n sauna want dan kan hij dr weer n keer naakt zien etc.

En dat ze samen allemaal leuke dingen gaan doen, noem maar op. :( :( :(
pi_185754941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef loveli het volgende:
onveilige seks.
pi_185754972
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef Karina het volgende:
d. Als ik een gokje mag wagen vind hij een jong 'grietje' wel lekker maar verder niet.

Ik ben 25, hij 36
pi_185755016
quote:

Fake news.
HIj heeft op zijn bureaublad een whatsapp link.
pi_185755022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Ik ben 25, hij 36
Ik wilde net vragen of je 15 was :D

Want je gedraagt je als een puber.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185755079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef Bamboee het volgende:
@:Stephanie24 Uit je OT maak ik op dat jij je erg onzeker voelt over de situatie.

Zoals Elpis al zegt: Hebben jullie al naar elkaar uitgesproken dat dit een exclusieve relatie is? Als je dat zou doen, zou dat wellicht al wat onzekerheid bij jou wegnemen. Hoef je ook zijn berichtjes niet meer stiekem te lezen. Dat is ronduit naar en je brengt jullie relatie ermee in een nog lastigere positie..
Nou, niet echt. Maar wel dat we elkaar geweldig vinden en dat er wel iets 'meer' is zeg maar.
pi_185755094
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen of je 15 was :D

Want je gedraagt je als een puber.
Hoezo???
pi_185755383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef Stephanie24 het volgende:

En ja, er is niks ergs aan flirten en we hebben geen relatie, maar hij zit haar echt complimenten te geven over haar uiterlijk en hij nodigt haar uit om gebruik te maken van z'n sauna want dan kan hij dr weer n keer naakt zien etc.

Maar waarom ga je ondertussen dan ook niet een andere man daten? Dan zit je ook niet constant aan hem te denken. Meerdere opties open hebben is nooit verkeerd, tenzij je echt een relatie hebt.

Hoe oud was zijn vorige scharrel?
pi_185755444
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar waarom ga je ondertussen dan ook niet een andere man daten? Dan zit je ook niet constant aan hem te denken. Meerdere opties open hebben is nooit verkeerd, tenzij je echt een relatie hebt.

Hoe oud was zijn vorige scharrel?
Ja, maar het is ook mijn eigen onzekerheid een beetje. Gewoon, dat ik leuk genoeg voor hem ben dat hij niet z'n energie wil/gaat steken in een andere meid. Als hij mij écht leuk vindt dan doet hij dit toch niet ? :(

Oeh, k weet niet precies hoe oud ze is. Gok ergens..rond de 27/28.

Ja, ik ga wel weer even Tinder installeren ofzo.
pi_185755917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Ja, maar het is ook mijn eigen onzekerheid een beetje. Gewoon, dat ik leuk genoeg voor hem ben dat hij niet z'n energie wil/gaat steken in een andere meid. Als hij mij écht leuk vindt dan doet hij dit toch niet ? :(

Oeh, k weet niet precies hoe oud ze is. Gok ergens..rond de 27/28.

Het komt over alsof hij je waarschijnlijk gewoon ziet als een leuke scharrel.

Maar gewoon inderdaad gaan tinderen.
pi_185756052
quote:

[..]

Een beetje? Die onzekerheid had je voor hem ook al.

quote:
Dit is puberaal gedrag. Omg, hij flirten met een ander? Jij dan ook! Het is afleiding, geen oplossing. Tenminste als je het echt meent dat je deze dude zo leuk vindt en niet gewoon ordinair bevestiging wil dat iemand je wel zo leuk genoeg vindt om monogaam te doen.

Als het je wel echt om deze dude gaat, dan zou je een volwassenere route kunnen nemen en eens in gesprek met hem moeten gaan over dat je hem echt leuk vindt en graag exclusiviteit zou willen. Ja, dan stel je je kwetsbaar op en ja, dat is jakkiebah eng, maar dan handel je tenminste naar wat je zegt te willen. Dan doe je moeite, iets wat je de ander graag ook ziet doen en dat geeft meer duidelijkheid over of dit een degelijke basis kan zijn voor meer. In plaats van bij anderen bevestiging proberen te zoeken of hem zelfs jaloers proberen te maken.
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:03:36 #77
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185756151
quote:

Maar eigenlijk wil je dus wel meer alleen spreek je dat niet uit. Waarom niet dan?
pi_185756206
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar eigenlijk wil je dus wel meer alleen spreek je dat niet uit. Waarom niet dan?
Ja, durf ik niet zo goed. Bang dat hij niet wil.
pi_185756241
maar weetje als ik een gast leuk vind en voor hem wil gaan, ga ik niet bij een oud neukertje langs en flirterige opmerkingen maken. Dan heb ik daar helemaal geen zin in. Het doet mij gewoon best wel pijn :(/
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:06:44 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185756262
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:04 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Ja, durf ik niet zo goed. Bang dat hij niet wil.
Maar je kan toch niet verwachten dat hij weet wat je wil als je dat niet duidelijk uitspreekt. Jullie hebben niks vast dus het is verder toch ook aan hem hoe hij zijn tijd buiten jou invult.
pi_185756360
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Stephanie24 het volgende:
maar weetje als ik een gast leuk vind en voor hem wil gaan, ga ik niet bij een oud neukertje langs en flirterige opmerkingen maken. Dan heb ik daar helemaal geen zin in. Het doet mij gewoon best wel pijn :(/
Krokodillentranen meisje, want je zegt hierboven tinder wel te gaan installeren, zonder hem duidelijk te vertellen wat je graag zou willen. Eigenlijk ben je dus geen haar beter, maar denk je het goed te kunnen praten vanuit je onzekerheid en dat het je kwetst.
Ondertussen weet niemand of hij net zo gekwetst is of zelfbescherming doet door zijn kansen te spreiden. De moeite die je er wel in stopt is hem stiekem tracken en hier erover mauwen, maar hoe zie je dat bijdragen aan een toekomst met hem opbouwen?
pi_185756362
quote:
Ja ik zou het zoals andere al sugereren gewoon bespreken met hem. Anders verandert er denk ik weinig.

Gewoon even je moed bij elkaar schrappen en hem vertellen wat je dwars zit.
pi_185756394
quote:

[..]

Zou jij dit kunnen met een aantrekkelijke ex-scharrel?
pi_185756482
quote:
Als hij met iemand anders wil gaan doet hij dat toch wel.. laat hem lekker bij haar langsgaan en dan merk je vanzelf wel verschil in hoe hij tegen je doet als hij terugkomt.

Hem controleren is hem niet vertrouwen dus de basis voor meer is er eigenlijk al niet. Afkappen.
-
pi_185756726
Oh, en zoals de waard is vertrouwt zij haar gasten enzo.
pi_185759107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Hoezo???
quote:

[..]

Bij voorbeeld hierom.
‘Ik vind hem heel leuk en wil eigenlijk iets exclusiefs maar laat dat vooral niet merken, laat staan uitspreken naar hem en nu gaat hij naar een ex vriendin en dat vind ik STOM want hij moet maar ruiken dat ik meer van de relatie wil maken. Ik ga ook weer scharrelen, DAT ZAL HEM LEREN :(

Pubergedrag.
pi_185759115
quote:
Maar hoe weet je of hij voor jou wil gaan dan?

JIJ wil voor hem gaan en gaat dus niet bij exen langs, ik lees nergens terug dat hij ook op die manier volledig voor jou wil gaan.
  donderdag 21 maart 2019 @ 08:10:06 #88
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185759406
quote:
en we hebben geen relatie
Kijk dat lijkt me toch wel belangrijke informatie die in de OP had gemoeten.
Geen exclusiviteit afgesproken dus gezien zijn opmerkingen neukt hij vast rond.
Als je dat anders wil moet je dat bespreken.
Grappig en triest tegelijk dat zo makkelijk als je je kut toont zo moeilijk je het achterste van je tong kennelijk durf te laten zien. Toch wel belangrijk als je wel een serieuze relatie wil aangaan.
pi_185759433
Hij denkt, spreid je winstkansen.
pi_185760100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 08:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hij denkt, spreid je winstkansen.
Hij spreidt wel meer dan dat.
pi_185760175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 09:11 schreef Reverb het volgende:

[..]

Hij spreidt wel meer dan dat.
Dat weet ik niet, ben er niet bij :D
  Spellchecker donderdag 21 maart 2019 @ 09:21:51 #92
197773 crew  maily
pi_185760275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:

Je hebt sowieso een probleem als je nu binnen no time weer zo een situatie bij de hand hebt dat je twijfelt aan de zogenaamd oh zo leuke man in kwestie en ongezond gedrag gaat vertonen. Als je zo snel al moet gaan controleren, terwijl je nog niet eens een fatsoenlijke relatie afgesproken hebt, waar denk je dan helemaal mee bezig te zijn?

Sowieso, waarom controleren?!
  donderdag 21 maart 2019 @ 09:27:20 #93
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_185760409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 09:21 schreef maily het volgende:

[..]

Precies :') als je het niet vertrouwd: praat met hem of kap het af want sneaky dingen gaan doen voordat je een relatie begint is gewoon de domste zet ooit.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_185761575
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 09:21 schreef maily het volgende:

[..]

Omdat ze hem zo verantwoordelijk kan houden voor haar gedrag ipv zichzelf. Als het niet werkt, dan ligt het aan hem en zijn onbetrouwbaarheid en scharrels on the side, etc en vast niet aan hetgeen waar zij onzeker over is..
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:37:55 #95
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_185761754
Terwijl jij aan het hopen bent dat hij jou vertelt over zijn afspraak, heb jij hem al verteld dat je in zijn gesprekken neust?
pi_185761835
Heftig dat jij gewoon inlogt op zijn whatsapp via de computer. Waarom doe je dit? Als je hem nu al niet vertrouwt lijkt mij niet dat het iets gaat worden..

Verder vind ik het wel vreemd dat hij afspreekt met een ex scharrel..
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_185762067
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef Tailless het volgende:
Wat is het toch met vrouwen die constant in iemands privé moeten. TS kap ermee
pi_185762096
De Whatsapp van je scharrels controleren gaat wel ver.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185762376
Dat er geen sprake is van exclusiviteit had je ook wel in de OP kunnen zetten TS, nogal belangrijke informatie. Dan zou het niet eens uitmaken of hij iets met haar doet.

I.p.v. dat je met hem gaat praten om uit te spreken dat je ook echt exclusief wil zijn ga je zijn appjes zitten lezen. Gewoon je mond open doen en gaan communiceren, hij kan ook niet ruiken wat jij wil.
pi_185762493
Tuurlijk wordt er geneukt, niks zo makkelijk als neuken met ex-en. Je kent elkaar al, je weet dat je elkaar seksueel aantrekkelijk vindt en je hebt het al gedaan dus die barrière is al weg.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')