Je kan dan beter de verkiezingsprogramma's lezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is er geen stemwijzer die meer gericht is op de koers en beginselen van de partijen? Die stellingen zijn altijd zo tijdelijk.
Die van mij had een scrollbalkjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Door zijn volledige bericht te quoten draag je niet bepaald bij aan het spamloze klimaat hier.
Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef EipNiC het volgende:
twitter:Samuel_931 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 19:40:34Wow. Net historische televisie gezien bij #DWDD: de complete meltdown van het mediakartel tegen @:fvdemocratie. Vergelijkbaar met Hillary's "basket of deplorables"-opmerking: Prem vond elke #FVD-stemmer een idioot.Morgen gaan we ze laten zien met hoeveel we zijn. reageer retweet
Nee, dat is niet tot 2030 1000 miljard.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef -Chakotay- het volgende:
energieakkoord tot 2030 = 1000 miljard euro (staat gelijk aan het bbp van NL) kunnen we er vanuit gaat dat China dan 123000 miljard euro investeert in het milieu?
Het schuldgevoel dat op elk onderwerp past idd...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zitten we ermee, dit klimaat gedoe is gewoon Calvinistisch schuldgevoel.
Neuh, vind ik echt te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zitten we ermee, dit klimaat gedoe is gewoon Calvinistisch schuldgevoel.
Laat ze maar komen. Zwakke partij met onrealistische verwachtingenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef EipNiC het volgende:
twitter:Samuel_931 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 19:40:34Wow. Net historische televisie gezien bij #DWDD: de complete meltdown van het mediakartel tegen @:fvdemocratie. Vergelijkbaar met Hillary's "basket of deplorables"-opmerking: Prem vond elke #FVD-stemmer een idioot.Morgen gaan we ze laten zien met hoeveel we zijn. reageer retweet
En Denk maar klagen dat de tv-programma's te blank wit zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:11 schreef Jimbo het volgende:
Zag je die roomblanke nederlandse jongens weer in opsporing verzocht
boefjes!
Milieu en klimaat zijn twee verschillende dingen hè.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Neuh, vind ik echt te kort door de bocht.
De regio Rijnmond heeft bijvoorbeeld de meest verontreinigde lucht van West-Europa.
Willen we dan geen schonere lucht?
Mooie tv inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef EipNiC het volgende:
Een website om dat wat toegankelijker en sneller te maken, zou ik wel op prijs stellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan dan beter de verkiezingsprogramma's lezen.
Jawel, daarom pleiten we voor méér Schiphol.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Neuh, vind ik echt te kort door de bocht.
De regio Rijnmond heeft bijvoorbeeld de meest verontreinigde lucht van West-Europa.
Willen we dan geen schonere lucht?
En ik maar denken dat het altijd leuk is je familie leden op tv te zienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Denk maar klagen dat de tv-programma's te blank wit zijn
In mijn provincie (Friesland) kan je best snel op alle partijen klikken, waarna de speerpunten ook gemakkelijk te vinden zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Een website om dat wat toegankelijker en sneller te maken, zou ik wel op prijs stellen.
Eens. Ik zou het ook graag zo zien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is er geen stemwijzer die meer gericht is op de koers en beginselen van de partijen? Die stellingen zijn altijd zo tijdelijk.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Vasilevski het volgende:
Dit is echt een van de meest schandalige politieke vertoningen van de NPO en de NOS in het bijzonder. Ze doen niet alleen niks aan de verdomming van de politiek maar dragen er actief aan bij. Je bent niet te benijden als je nog zwevende bent en aan de hand van dit debat een keuze moet maken voor de provinciale staten. Dit slappe gelul heeft bijna niks met de daadwerkelijke verkiezingen te maken. Er wordt bijna niks over provincies gezegd, wat op zich begrijpelijk is, maar er is ook nul respect voor de rol van de Eerste Kamer.
Het niveau van de politieke leiders van de Tweede Kamer, die morgen niet verkiesbaar zijn, is ook bedroevend slecht. De klepel horen hangen maar niet zien waar de klok luidt. We moeten allemaal pal staan, maar ook naast elkaar, en elkaar ook vasthouden. Allemaal tegelijkertijd, dat wordt nog wat. Krijg je met zo'n raar format. Partijen loten elkaar en moeten dan maar een stelling verzinnen. Dan gaan ze maar wat wauwelen. Hoe kan het dat ze allemaal gemediatraind worden en om kunnen gaan met 21e-eeuwse 'snelle' communicatievormen, maar toch staan te bazelen als dementerende bejaarden?
Deze hele verkiezingscampagne en de wijze waarop die wordt gecoverd is één groot argument voor het afschaffen van de publieke omroep. Niet vervangen, niet verbeteren. Gewoon Matthijs, Annechien, Jeroen, Eva en al die anderen morgen werkloos onder een brug.
Nou, onder de klimaatwet worden anders ook maatregelen ten bate van het milieu meegenomen hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Milieu en klimaat zijn twee verschillende dingen hè.
Wat deed die Prem dan? (Heb de uitzending niet gezien namelijk)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ach maar Prem is volgens mij een SP'er toch? Het SP is niet bepaald het partijkartel.
Perfect onderwerp om er altijd mee gelijk te krijgen, je kunt niet ongelijk hebben als je dat onderwerp aanhaalt. Dan zou je zeggen dat een theorie waarmee je altijd gelijk hebt, niet wetenschappelijk is. Net als bijv. communisme, fascisme, libertarisme, creationisme etc etc.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Het schuldgevoel dat op elk onderwerp past idd...
Ga ik ff zoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In mijn provincie (Friesland) kan je best snel op alle partijen klikken, waarna de speerpunten ook gemakkelijk te vinden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |