Ah, haha. Tja...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hij was een tweede voorbeeld kwijt, kwam er niet meer op en zei nu weet ik het even niet meer oid. Riep de naam van zijn assistent wrs.
Net had je het nog over de PvdA. Gaat snel bij jou.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ga denk gewoon rutte stemmen. Prima gast.
Staat niet op de kaartquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ben je er toch weer ingetuind.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ja, weet het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net had je het nog over de PvdA. Gaat snel bij jou.
Legacy van Job Cohen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Confetti het volgende:
Asscher is gewoon te lief. Niemand raakt hier overtuigd van.
De VVD heeft me wat te veel de boel bedrogen. Al die linkse meuk trekt me ook niet. Ik denk dat ik de verkiezing gewoon even aan me voorbij laat gaan, al die politici zitten er alleen maar voor zichzelfquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Eeeh, bedankt!quote:
Wel in mijn vak.quote:
Ik ben niet anders van hem gewend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Oscar. het volgende:
Wat zit Rutte een slecht verhaal te vertellen
Wrs wel ja, Rutte's dagen zijn geteld nu, ik schat in dat twitter ontploft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hadden beter gewoon Dijkhoff kunnen sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |