Het NOS-slotdebat in het provinciehuis van Gelderland wordt rechtstreeks uitgezonden op NPO 1. Door loting is bepaald welke partijen het tegen elkaar opnemen. De stellingen waarover de landelijke kopstukken debatteren zijn ingebracht door de partijen zelf. Alle partijen komen twee keer aan bod; ze mogen elk één stelling aandragen.
De geplande volgorde:
1. SP - VVD
2. PvdA - CDA
3. 50Plus - SGP
4. ChristenUnie - PVV
5. Partij voor de Dieren - Forum voor Democratie
6. D66 - GroenLinks
7. SGP - Denk
8. CDA - SP
9. Forum voor Democratie - 50Plus
10. VVD - PvdA
11. Denk - Partij voor de Dieren
12. PVV - D66
13. GroenLinks - ChristenUnie
De leiding van de gesprekken is in handen van Annechien Steenhuizen. De uitzending begint om 20.35 uur en is ook live te volgen op NOS.nl en de app.
Aan het begin van het debat wordt met partijleiders stilgestaan bij de tragische gebeurtenissen van gisteren. Ze komen allemaal kort aan het woord. Daarna wordt het reguliere programma hervat.
----------------------------------------------------------------------------------
Op
maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef
Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*