Huuuu als ik iets smerig vindquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even een stereotiep vette Zuid-Europese bos haar zoeken ...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ijletiut kom ik dan op uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Best een gek, maar grappig woord. Vooral als je het vaker leest:
ijdeltuit
ijdeltuit
ijdeltuit
ijdeltuit
ijdeltuit
ijdeltuit
ijdeltuit
Zie je.
Máár, het kan nog gekker:
ijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuitijdeltuit
Lees dat maar eens hardop voor.
ieuw >> over het kapsel van dat plaatje dus!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
ieuw
Scrut ik heb de Zatte geprobeerd. Aardig wel...maar niet geweldig. Die gaat mee naar de bierproeverij.
logisch tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
ieuw
Scrut ik heb de Zatte geprobeerd. Aardig wel...maar niet geweldig. Die gaat mee naar de bierproeverij.
ben je gekquote:
Die ieuw sloeg trouwens op die kapsel die je plaatste, niet op het bierquote:
Ik zag dr over het hoofdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom heb je haar niet gewaarschuwd dan?
Het scheen al bekend te zijn dat het niets was, lees ik net.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ben je gekno problemo. Leuk om hem geprobeerd te hebben in elk geval
nah onzin. Maar die ieuww ging niet over die Zatte hoor, mocht je dat denken. Was niet ieuw. Gewoon ok. Ik maak er vrijdag bij het bierbrouwen eentje open wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het scheen al bekend te zijn dat het niets was, lees ik net.
Begreep ik, maar ik vind het raar dat Sjoef nu pas zegt dat het niets bijzonders is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah onzin. Maar die ieuww ging niet over die Zatte hoor, mocht je dat denken. Was niet ieuw. Gewoon ok. Ik maak er vrijdag bij het bierbrouwen eentje open wel.
Stem gewoon met je eigen gevoel en verstand.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
volgens de stemwijzer moet ik CDA of Denk stemmen...lamaar dus
nou ja zegquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wat dan ook dat mormel was zeker niet met liefde met die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |