dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Stephen Hawking zat het ook niet echt mee.
Ik stem op kort pittig kapselquote:
Ja, dat kan morgen niet meer nu we moeten stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooi weer toch? ik wou eigenlijk aan mijn rimboe beginnen
Die was ook niet zo geniaal als iedereen dacht. maar ik krijg nu Recce op mijn nek zo denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Stephen Hawking zat het ook niet echt mee.
En dat is?quote:
Je was waarschijnlijk niet z'n doelgroep.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die was ook niet zo geniaal als iedereen dacht. maar ik krijg nu Recce op mijn nek zo denk ik
Of erger, verven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:15 schreef FANN het volgende:
Anders krijg je van die zeikerds die hun haren moeten wassen
ik dacht serieus dat die en de winnaar van de voice één warenquote:
Jouw Griek ververst gewoon af en toe de olijfolie, zeker?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:15 schreef FANN het volgende:
Anders krijg je van die zeikerds die hun haren moeten wassen
Dan zijn ze allebei eng.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat die en de winnaar van de voice één waren
huh?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw Griek ververst gewoon af en toe de olijfolie, zeker?
Ik fohn niet, dat is slecht voor je haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Goddank is dat niet zo'n ijdeltuit als jij..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik fohn niet, dat is slecht voor je haar.
Meer iets voor kalende Grieken.
Best een gek, maar grappig woord. Vooral als je het vaker leest:quote:
Ja, hó ff, je mot nog lezen!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:22 schreef FANN het volgende:
maar goed.. anyway............. ik ga een bak Thee zetten...![]()
met Honing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |