Goede keus. Ga je nog naar dat concert?quote:
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef gcjoel het volgende:
G
[..]
Goede keus. Ga je nog naar dat concert?
Ik doe allebeiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een weekendje weg, maar ik wil eigenlijk ook nieuwe kleren.![]()
Dilemma’s![]()
En ik wil n workshop iets gaan doen binnenkort.
Ja, echt heel erg balen..quote:
Weekendje Lelystad, kun je bij de outlets shoppenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een weekendje weg, maar ik wil eigenlijk ook nieuwe kleren.![]()
Dilemma’s![]()
En ik wil n workshop iets gaan doen binnenkort.
Ik had best mijn ervaring aan je af willen staan, ik ben niet zo'n fan van ze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg balen..
Daarnaast wil ik ook Ghost écht een keer live zien, maar die loop ik elk jaar weer mis op een of andere manier
Die waren er pas nog toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg balen..
Daarnaast wil ik ook Ghost écht een keer live zien, maar die loop ik elk jaar weer mis op een of andere manier
Si si, mucha slimme rakkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ilja is wel ok trouwens, zijn Spaans is helaas niet zo goed.
Daar ben ik altijd alquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weekendje Lelystad, kun je bij de outlets shoppen
Ja niemand dus, en ben er niet zo'n fan van om in mijn eentje te gaan. Dus wordt lastig om mensen mee te krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik had best mijn ervaring aan je af willen staan, ik ben niet zo'n fan van ze.
Geen ideequote:
Mannen en praktische oplossingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Trashcanman het volgende:
Weekendje weg in eigen toko, kun je nog meer kopen. Zie geen problemen hier.
In de afas als het goed is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja niemand dus, en ben er niet zo'n fan van om in mijn eentje te gaan. Dus wordt lastig om mensen mee te krijgen.
[..]
Geen idee
Serieus? Dacht dat ze best geliefd waren. Mja, waarschijnlijk staan ze snel genoeg wel op een festival. Dan krijg je vast wel lui mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja niemand dus, en ben er niet zo'n fan van om in mijn eentje te gaan. Dus wordt lastig om mensen mee te krijgen.
[..]
Geen idee
Ik kan maar niet wennen aan die naam.quote:
Klinkt ook als afwas.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die naam.
Ja, ik zie het nuquote:
Ja, echt. Maar dat heb ik meer artiesten waar ik naar luisterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat ze best geliefd waren. Mja, waarschijnlijk staan ze snel genoeg wel op een festival. Dan krijg je vast wel lui mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |