Dat heb ik dan weer gemist. Was ook van het weekend ofzo?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
Gezien het weer zal de Nokere Koerse niet zo bar en boos zijn als de Ronde v Drenthe
Jups, die dag konden we genieten van PN, TA en dan Ronde v Drenthe vrouwen & mannen, was echt genietenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist. Was ook van het weekend ofzo?
Dat wordt mij te veel hoor. Zeker zo'n Ronde van Drenthe doet me niet echt veel. En vrouwenfietsen eigenlijk al helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jups, die dag konden we genieten van PN, TA en dan Ronde v Drenthe vrouwen & mannen, was echt genieten
Ik vind bij vrouwenwielrennen de sprints altijd onnatuurlijk uitzien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wordt mij te veel hoor. Zeker zo'n Ronde van Drenthe doet me niet echt veel. En vrouwenfietsen eigenlijk al helemaal niet.
vrouwenfietsen heb ik ook vrij weinig mee, maar op dat moment was TA/PN nog niet echt interessant en toen de mannenkoers in de finale zat waren TA/PN net afgelopenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wordt mij te veel hoor. Zeker zo'n Ronde van Drenthe doet me niet echt veel. En vrouwenfietsen eigenlijk al helemaal niet.
Echt sprinten lijken ze ook niet te doen ofzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind bij vrouwenwielrennen de sprints altijd onnatuurlijk uitzien.
Ah, dat is wel lekker dan. Hele dag wielrennen kunnen kijken blijft toch wel heerlijk, zelfs al gebeurt er geen fuck en hebben we tig reclameblokken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrouwenfietsen heb ik ook vrij weinig mee, maar op dat moment was TA/PN nog niet echt interessant en toen de mannenkoers in de finale zat waren TA/PN net afgelopenKwam mooi uit allemaal.
Ja precies, lijkt alsof ze maar tot 70% van hun kunnen gaan en daar blijven steken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt sprinten lijken ze ook niet te doen ofzo.
Je moet gewoon de player aanzetten op de stream waar geen commentaar is, heb je ook geen reclamequote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt sprinten lijken ze ook niet te doen ofzo.
[..]
Ah, dat is wel lekker dan. Hele dag wielrennen kunnen kijken blijft toch wel heerlijk, zelfs al gebeurt er geen fuck en hebben we tig reclameblokken.
Sprinttechniek lijkt ook vaak maar matig. Maar ik zie ook niet veel massasprints bij vrouwen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, lijkt alsof ze maar tot 70% van hun kunnen gaan en daar blijven steken.
Maar zeker als Jeroen en Karsten er zitten luister ik toch wel graag naar het gekeuvel. Zonder commentaar ga ik dingen missen of gewoon in slaap vallen ben ik bangquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de player aanzetten op de stream waar geen commentaar is, heb je ook geen reclame
Ja, true, ik blijf het jammer vinden dat ik niet meer de sporza livestream kan ontvangen, want dan heerlijk commentaar en geen reclamequote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Sprinttechniek lijkt ook vaak maar matig. Maar ik zie ook niet veel massasprints bij vrouwen.
[..]
Maar zeker als Jeroen en Karsten er zitten luister ik toch wel graag naar het gekeuvel. Zonder commentaar ga ik dingen missen of gewoon in slaap vallen ben ik bang
Op geen enkele manier meer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, true, ik blijf het jammer vinden dat ik niet meer de sporza livestream kan ontvangen, want dan heerlijk commentaar en geen reclame
Ik probeer op play te drukken, maar er gebeurt niets meer. Had van m'n vader al gehoord dat een belgisch adres niet meer genoeg is...quote:
Zonde, maar wel logisch dat ze dat doen. Kan je niet op het tv abonnement van je ouders dan online kijken ofzo?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer op play te drukken, maar er gebeurt niets meer. Had van m'n vader al gehoord dat een belgisch adres niet meer genoeg is...
mijn ouders hebben geen tv aboquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Zonde, maar wel logisch dat ze dat doen. Kan je niet op het tv abonnement van je ouders dan online kijken ofzo?
Oh, ook al nietquote:
Die zullen het online toch ook wel niet gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik zou wel mijn opa en oma kunnen vragen wellicht
exactquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zullen het online toch ook wel niet gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |