negeren werkt best aardig. als iedereen dat gewoon zou doen..quote:
Ja is lastigquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:56 schreef gianni61 het volgende:
geheel
[..]
negeren werkt best aardig. als iedereen dat gewoon zou doen..
Strijder 👊💪quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag gaan we Sjierry groot maken
dat is elke dag toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:01 schreef Flippiee het volgende:
Dit is gewoon de dag dat ik mag werken
Hier niet andersquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:01 schreef Flippiee het volgende:
Dit is gewoon de dag dat ik mag werken
Samesiesquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
En morgen ook, en de dag daarna. En de komende paar jaren
tegen die tijd hebben ze die computer al lang in jou ingebouwd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:11 schreef TaMieke het volgende:
Paar jaren? Voelt als een eeuwigheid. Net alsof ik op mn 80e nog snap hoe die computer werkt
Heb nog maar 40 jaar te gaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:11 schreef TaMieke het volgende:
Paar jaren? Voelt als een eeuwigheid. Net alsof ik op mn 80e nog snap hoe die computer werkt
Spannendquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen die tijd hebben ze die computer al lang in jou ingebouwd.
Dan zou je als ZZP'er moeten werken. Maar zelfs dan werk je vaak om een ander rijker te maken. Tenzij je misschien onderwijs in gaat of de zorg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Samesies
Voel me echt gezegend dat ik iedere dag tegen mijn zin in vroeg mag opstaan om iemand anders rijker te maken
Ik probeerde het positief te houden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:11 schreef TaMieke het volgende:
Eigen gemeente vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:26 schreef naatje_1 het volgende:
Als de VU dus valt onder hetzelfde waterschap als waar ik woon kan ik toch gewoon inderdaad daar stemmen?
Helemaal goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, das Amsterdam en de VU is ook Amsterdam
Lekker geconcludeerd. Hoop dat je scriptie toch iets minder obvious is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, das Amsterdam en de VU is ook Amsterdam
Ik wil gewoon huisvader worden van onze kinderenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou je als ZZP'er moeten werken. Maar zelfs dan werk je vaak om een ander rijker te maken. Tenzij je misschien onderwijs in gaat of de zorg.
[..]
Ik probeerde het positief te houden.
Als je dan 1-2 dagen werkt, zodat ik ook een mamadag kan hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil gewoon huisvader worden van onze kinderen
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker geconcludeerd. Hoop dat je scriptie toch iets minder obvious is.
Voor 12 uur op de VU !!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, ik ga maar eens de douche opzoeken
O succes dan maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
nja, op de stempas voor de waterschappen staat zo heel expliciet 'u kunt niet overal in uw gemeente stemmen', vandaar de vraag
Raar gedoe weer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een gemeente kan meerdere waterschappen hebben.
Stemmen tellen op zo'n bureau is wel iets voor jou.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan het over iets anders gaan dan die verkiezingen
Ah ik heb het even gegoogled.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
nja, op de stempas voor de waterschappen staat zo heel expliciet 'u kunt niet overal in uw gemeente stemmen', vandaar de vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |