ah dat is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker bezig.
[..]
Zo hoort het ook.Werkt ook wel mee als het leuke vakken zijn.
Jaaaa is wel cool. Zal er hopelijk voor zorgen dat ik wat meer toekomstperspectief heb bij het bedrijf
Mis je dat toekomstperspectief nu dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.Werkt ook wel mee als het leuke vakken zijn.
Jaaaa is wel cool. Zal er hopelijk voor zorgen dat ik wat meer toekomstperspectief heb bij het bedrijf
Doorgroeimogelijkhedenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah dat is mooi meegenomen
als in doorgroeimogelijkheden of meer baanbehoud?
ah lekker bezig flipquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DoorgroeimogelijkhedenDat lijkt me wel leuk vooruitzicht.
Lekker aan het hosselen jijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah lekker bezig flip![]()
kan je mij beetje helpen dan als je straks rijke tata bent
Niet echt, ik kan nu nog genoeg ontwikkelen en eventueel doorgroeien maar weet wel dat dit me net wat meer gaat helpen als goed is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mis je dat toekomstperspectief nu dan?
Dat bepaal ik zelf wel (klassieker #298)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Jaja, je bent wel bijdehand genoeg geweest weer
quote:
Dank dankquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah lekker bezig flip![]()
kan je mij beetje helpen dan als je straks rijke tata bent
hmmmquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dank dank
Vanaf wanneer beschouw je mij als rijke Tata?
Zodra je een huis in amsterdam hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dank dank
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel (klassieker #298)
Als je rijk genoeg bent om FC te onderhoudenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dank dank
Dat is dus 108.000 op jaar basis. Dat is best een hoog bedrag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hmmm
denk na drie keer modaal wel of zo
Wethouder worden en je bent erquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is dus 108.000 op jaar basis. Dat is best een hoog bedrag.
ja anders ben je denk ik meer, welgesteld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is dus 108.000 op jaar basis. Dat is best een hoog bedrag.
Hehehehe hohohohohooquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zodra je een huis in amsterdam hebt
(Klassieker# 672)quote:
Mag veel geld gaan verdienen zo te lezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je rijk genoeg bent om FC te onderhouden
Ja? Lijkt me wel chillen 9-5, niks uitvoeren of echt bijdragen en dan toch dat sport bedragen binnenharkenquote:
Dat is waar. Kun je wellicht veel mee, 108k als je beetje oké leeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja anders ben je denk ik meer, welgesteld.
Zou dan lekker wat opzij zetten om eerder te stoppen met werken denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Lijkt me wel chillen 9-5, niks uitvoeren of echt bijdragen en dan toch dat sport bedragen binnenharken
[..]
Dat is waar. Kun je wellicht veel mee, 108k als je beetje oké leeft.
Door het fietsen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon op de bank blijven liggen, maar ga toch nog maar even blokje om lopen. Anders blijven mijn benen zo stijf als ze nu zijn
ga je alleen wandelen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon op de bank blijven liggen, maar ga toch nog maar even blokje om lopen. Anders blijven mijn benen zo stijf als ze nu zijn
Ik laat me niet verleiden tot reactiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Lijkt me wel chillen 9-5, niks uitvoeren of echt bijdragen en dan toch dat sport bedragen binnenharken
[..]
Dat is waar. Kun je wellicht veel mee, 108k als je beetje oké leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |