Ik zet mijn mobiel gewoon op vliegtuigstand na 22:00 tot ik de volgende dag wakker word.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zou ik ook verrot schelden aan de lijn.
lust je geen paling?quote:
Gewoon altijd op stil.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet mijn mobiel gewoon op vliegtuigstand na 22:00 tot ik de volgende dag wakker word.
Daarvoor ben ik te verslaafd aan dat ding.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet mijn mobiel gewoon op vliegtuigstand na 22:00 tot ik de volgende dag wakker word.
een goedenavond vriendelijk modjequote:
Ja ook dat inderdaadquote:
Gewoon een combinatiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zo relevant nu
Ik heb weinig inspiratie, dat is wat anders.
Jawel maar vegetarisch.quote:
Hoe staat het leven ervoor?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een goedenavond vriendelijk modje
Ben je vegetariër?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawel maar vegetarisch.
Bij jou moet ik altijd aan andere dingen denken als het over glibberige dingen gaat.
Zwaardgevechten enzo.
Jaja, doe eens wat lieverquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ook dat inderdaad
[..]
Gewoon een combinatie
Jeetje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik te verslaafd aan dat ding.
Natuurlijk.quote:
Er zijn wel meer mensen die weinig inspirerend en geïnspireerd zijn. Je bent niet alleenquote:
nou zeg heyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawel maar vegetarisch.
Bij jou moet ik altijd aan andere dingen denken als het over glibberige dingen gaat.
Zwaardgevechten enzo.
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Natuurlijk.
En thuis neem ik ook geen melkproducten tot me.
Buitenshuis eet ik weleens wat kaas.
ja wel goed hoor eigenlijkquote:
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Natuurlijk.
En thuis neem ik ook geen melkproducten tot me.
Buitenshuis eet ik weleens wat kaas.
Peter Bosz bij Andy in de auto genot.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nice
Niet veganistisch verder? Dat lijkt me dan wel echt kut
Dat ga ik zo eens heerlik bekijkemquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Peter Bosz bij Andy in de auto genot.
Die vinden Veltman heel erg goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat ga ik zo eens heerlik bekijkem
Durf niet naar kale en kokkie te kijken
Dat scheelt wel weer. Binnenkort tentamenperiode of al gehad?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja wel goed hoor eigenlijk
wat druk met studie maar wel leuke vakken.
en met jou?
met een week of 6 dacht ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat scheelt wel weer. Binnenkort tentamenperiode of al gehad?
Met mij wel goed hoor. Vol frisse moed aan nieuwe projecten begonnen op het werk
Nee, wij zijn wel uitgepraat voor vandaagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die weinig inspirerend en geïnspireerd zijn. Je bent niet alleen
Zo iets?
Soms ei buitenshuis, ik koop het niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Gene melkproducten lijkt me best lastig. Doe je alleen geen melk? Of ook geen ei of honing?
Ik zag het je tweeten ja hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vinden Veltman heel erg goed.
Maar jezus wat is die Kale toch rood.
Hnng spannend.quote:
Dat ging snel. Ik wou nog pushen voor een ragequitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, wij zijn wel uitgepraat voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |