Mo toch? ik kan het hier soms echt niet volgenquote:
Neenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, mag ik ook even een soort van eten tussendoor?
@ lees sociaal doen met Aap
Moet je betalen?quote:
Ja, en ik weet het nog steeds niet, maar heeft gelukkig geen haast.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mo toch? ik kan het hier soms echt niet volgen
Gaat over belasting en ... ehh zal ook welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Knipper met je ogen en je bent 50quote:
Nee, Mo is weer van 't asbest.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe 40quote:
Ah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat jij je stemformulieren hebt weggegooid, dees een eigen bedrijf heeft en aangifte invullen een eitje is...maar dat l2b Mo sjoef noemt ivm etenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat over belasting en ... ehh zal ook wel
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!
Leuk.... dan moet ie tot zijn tachtigste werken ofzo....![]()
ik ben blij dat ik met vervroegd pensioen ben
Dat is 40 euro per maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
maar je praat tegen Mo en noemt hem sjoefquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Mo is weer van 't asbest.
Ja, dat was ff een fout kwootje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat jij je stemformulieren hebt weggegooid, dees een eigen bedrijf heeft en aangifte invullen een eitje is...maar dat l2b Mo sjoef noemt ivm eten
Belastingen was het het of misschien toch wat anders. iets met autosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat jij je stemformulieren hebt weggegooid, dees een eigen bedrijf heeft en aangifte invullen een eitje is...maar dat l2b Mo sjoef noemt ivm eten
Dat was een foutje...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar je praat tegen Mo en noemt hem sjoef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |