Ik heb geen formulieren.. volgens mij weggegooid omdat ik dacht dat het reclame wasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?![]()
Ik stem trouwens niet... geen zin meer in en ik weet ook niet meer op zie ik moet stemmen,
ik volg het allemaal niet meerof het boeit me niet meer.. kan ook.........
Nee hoor, ik mag het gerust zelf doen. Bedrijven die boven een bepaalde omzet zitten of meer dan 50 werknemers hebben moeten wel een accountantscontrole laten doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch inmiddels verplicht ... of loop ik achter?
Ja mevrouw.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, mag ik ook even een soort van eten tussendoor?
@ lees sociaal doen met Aap
Staat er toch op man, lezen!!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen formulieren.. volgens mij weggegooid omdat ik dacht dat het reclame was
Mijn stem ding ligt op het oude adres.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen formulieren.. volgens mij weggegooid omdat ik dacht dat het reclame was
Je bent laat, Sjoef.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nog steeds geen idee wat ik wil eten...
OK ja dat ook.. ik doelde meer op digitale aangiftequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag het gerust zelf doen. Bedrijven die boven een bepaalde omzet zitten of meer dan 50 werknemers hebben moeten wel een accountantscontrole laten doen.
nah... scheelt weer.......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles op papier, dat kan je je toch niet meer voorstellen, maar zo was het wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
FijnHet met pen en papier tijdperk is een ware hel voor me
In Vet rood of zo .. weet het niet meer ... anyhow stem ik ook nooit dus boeit nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staat er toch op man, lezen!!
Oh ja, sorry.
dan zaten er Knaaggaten in natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij ook op de bank van Fann gezeten?
Kun je niet op de Partij tegen de Burger stemmen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?![]()
Ik stem trouwens niet... geen zin meer in en ik weet ook niet meer op zie ik moet stemmen,
ik volg het allemaal niet meerof het boeit me niet meer.. kan ook.........
Ja die zakte door, Ikea shitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij ook op de bank van Fann gezeten?
Hou op slapenloze nachten voor die blauwequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op papier, dat kan je je toch niet meer voorstellen, maar zo was het wel.
ik ga niet eens klikkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet op de Partij tegen de Burger stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |