Ook dat nog ja. De laatste tijd krijg ik de leuning van die bank niet eens in zicht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En terecht! Ik voorzie jullie dagelijks toch maar mooi van de statistieken
Met een eigen bedrijf heb je een boekhouder die het werk doetquote:
En de oudere generatie stemt nog altijd trouw.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is logisch als je zo'n 5 generaties ouder bent dan dat ik ben.
Nee digitaal altijd .. maar toch vroeger iets meer gedoe en uitzoeken.. nu hebben ze alle data al ..quote:
De Dees dus ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een eigen bedrijf heb je een boekhouder die het werk doet
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wil niet zeggen dat je zelf een boel werk moet verrichten om het aan te leverenquote:
Klopt!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een eigen bedrijf heb je een boekhouder die het werk doet
Is dat nu ook wat meer digitaal?quote:
De boekhouding, dat vind ik aardig wat werkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wil niet zeggen dat je zelf een boel werk moet verrichten om het aan te leveren
Twas altijd wel even weer zoeken in de archievenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wil niet zeggen dat je zelf een boel werk moet verrichten om het aan te leveren
Natuurlijk, onze boekhouder dient ook digitaal in.quote:
Dat blijft toch je eigen ding. Maar er zijn ook wat digitale programma's die je het wat makkelijker makenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boekhouding, dat vind ik aardig wat werk
Beter je best doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. De laatste tijd krijg ik de leuning van die bank niet eens in zicht.
Das toch inmiddels verplicht ... of loop ik achter?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, onze boekhouder dient ook digitaal in.
Natuurlijk en het is mijn dagelijks werk, dus kost niet heel veel moeite. Ben ook nogal geordend, dus de benodigde gegevens heb ik meteen boven water.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat blijft toch je eigen ding. Maar er zijn ook wat digitale programma's die je het wat makkelijker maken
Ik heb er een gat in gevretenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. De laatste tijd krijg ik de leuning van die bank niet eens in zicht.
Je weet dan al van te voren waar het om draait .. tis nml elk jaar hetzelfde trucjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk en het is mijn dagelijks werk, dus kost niet heel veel moeite. Ben ook nogal geordend, dus de benodigde gegevens heb ik meteen boven water.
Nooit van jou verwacht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk en het is mijn dagelijks werk, dus kost niet heel veel moeite. Ben ook nogal geordend, dus de benodigde gegevens heb ik meteen boven water.
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |