niets aannemen, behalve geldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij daar hard tegen op zal treden.
De mijnese ook, ik vind dat heel erg fijn, vooral tijdens het autorijden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, die rechtse is Polarized? Bevalt dat?
Ja maar dan is ook de schittering van Sas weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan is de schittering van het water weg als ik Sas kom halen.
Waarom heb je een zonnebril op als je achter de pc zit?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met oude beeldschermen waren polarized glazen niet handig. Die zag je als één donker vlak.
Ah zo! Dan is deze polarizedingest.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met oude beeldschermen waren polarized glazen niet handig. Die zag je als één donker vlak.
Dat is 5 minuten werk en je hebt nog een maandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh shit ik moet nog de belastingaangifte doen...
Die kijkt overal doorheen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dan is ook de schittering van Sas weg.
Ik heb nu ook met gepolariseerde glazen besteld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese ook, ik vind dat heel erg fijn, vooral tijdens het autorijden.
Heel apart,maar dat idee had ik al.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Linker is een hele oude, staat me niet.
Je telefoon, betaalautomaten ... dat soort dingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb je een zonnebril op als je achter de pc zit?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel apart,maar dat idee had ik al.
Dat was van zijn wijf tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel apart,maar dat idee had ik al.
Ik ken zijn wijf toch niet.En dat stond er niet bij in zijn post.quote:
Dat vind ik ook niet handig zonder gepolariseerde glazen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je telefoon, betaalautomaten ... dat soort dingen.
Zo nee is het wel zorgelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken zijn wijf toch niet.En dat stond er niet bij in zijn post.
Jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die linker Ray Ban, bedoel je?
Ok is wel een dames bril wel vet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, komt bij mijn ouders vandaan.
Dat is een originele Wayfarer. Klein maatje, dat wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, komt bij mijn ouders vandaan.
quote:
Dat zegt de Dees er niet bij, maar ja dat kan nog wel even...quote:
Nee ben je gequote:
Nee ben je gek.quote:
Lief maar kan ik niet aannemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, dan niet. *terug in la kwakt*
Ik ben je boekhouder nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt de Dees er niet bij, maar ja dat kan nog wel even...
Heb verder ook weing toe te voegen denk ik
Het ligt hier niets te doen en spullen van mijn ouders heb ik zat. Als ik er een ander blij mee kan maken, dan heeft het nog zin.quote:
Plus is het inloggen met Digid en uitloggenquote:
Krijg wel elk jaar minder terug .....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het inloggen met Digid en uitloggen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En anders sturen we De Dees op je af!
Niet werken hakt er inquote:
Voor veel mensen wel, hier niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het inloggen met Digid en uitloggen
quote:
Je houdt wel meer tijd over voor jezelf.quote:
Ga je stemmen morgen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je houdt wel meer tijd over voor jezelf.
Drol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hangt idd een beetje per situatie af... vroeger had ik aftrekposten zoals mn dochter en mn ex ...quote:
Nou dat hoop ik welquote:
En terecht! Ik voorzie jullie dagelijks toch maar mooi van de statistiekenquote:
En bedankt ...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En terecht! Ik voorzie jullie dagelijks toch maar mooi van de statistieken
Moet dat dan nog op papier?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt idd een beetje per situatie af... vroeger had ik aftrekposten zoals mn dochter en mn ex ...
Die posten heb ik niet meer dus ook ggeen aftrek..
Alleen nog iets met aanvullend pensioen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drol.
Ja dat is logisch als je zo'n 5 generaties ouder bent dan dat ik ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |