Ik weet niet eens wat het is.quote:
ja daag! dikke kop, patserauto, verslavingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen pooier te zien in het hele filmpje niet
Ik fiets wel voorzichtig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is.
En jij steekt erboven uit.quote:
300 aanslagen per minuut, makkie!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja daag! dikke kop, patserauto, verslaving
hoe op, schei uit![]()
Dees, hou je het nog bij?
Het woordje aanslagen heeft nu een hele andere betekenis.quote:
Dat zijn gevaarlijke posts.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het woordje aanslagen heeft nu een hele andere betekenis.
Inderdaad, had 2 blauwe enveloppen in de brievenbus vandaag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het woordje aanslagen heeft nu een hele andere betekenis.
U heeft nog even de tijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh shit ik moet nog de belastingaangifte doen...
Kan tot 1 mei toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh shit ik moet nog de belastingaangifte doen...
Ik neem aan dat jij daar hard tegen op zal treden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nah, dan doen anderen doen het wel voor je
Die rechtse is heel mooi.Die linker vind ik minder.quote:
Linker is een hele oude, staat me niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die rechtse is heel mooi.Die linker vind ik minder.
Ik heb geen idee, maar hij zit erg prettig. Weegt nagenoeg niets en erg fijn tijdens het autorijden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, die rechtse is Polarized? Bevalt dat?
Met oude beeldschermen waren polarized glazen niet handig. Die zag je als één donker vlak.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar hij zit erg prettig. Weegt nagenoeg niets en erg fijn tijdens het autorijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |