niets aannemen, behalve geldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij daar hard tegen op zal treden.
De mijnese ook, ik vind dat heel erg fijn, vooral tijdens het autorijden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, die rechtse is Polarized? Bevalt dat?
Ja maar dan is ook de schittering van Sas weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan is de schittering van het water weg als ik Sas kom halen.
Waarom heb je een zonnebril op als je achter de pc zit?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met oude beeldschermen waren polarized glazen niet handig. Die zag je als één donker vlak.
Ah zo! Dan is deze polarizedingest.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met oude beeldschermen waren polarized glazen niet handig. Die zag je als één donker vlak.
Dat is 5 minuten werk en je hebt nog een maandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh shit ik moet nog de belastingaangifte doen...
Die kijkt overal doorheen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dan is ook de schittering van Sas weg.
Ik heb nu ook met gepolariseerde glazen besteld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese ook, ik vind dat heel erg fijn, vooral tijdens het autorijden.
Heel apart,maar dat idee had ik al.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Linker is een hele oude, staat me niet.
Je telefoon, betaalautomaten ... dat soort dingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb je een zonnebril op als je achter de pc zit?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel apart,maar dat idee had ik al.
Dat was van zijn wijf tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel apart,maar dat idee had ik al.
Ik ken zijn wijf toch niet.En dat stond er niet bij in zijn post.quote:
Dat vind ik ook niet handig zonder gepolariseerde glazen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je telefoon, betaalautomaten ... dat soort dingen.
Zo nee is het wel zorgelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken zijn wijf toch niet.En dat stond er niet bij in zijn post.
Jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die linker Ray Ban, bedoel je?
Ok is wel een dames bril wel vet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, komt bij mijn ouders vandaan.
Dat is een originele Wayfarer. Klein maatje, dat wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, komt bij mijn ouders vandaan.
quote:
Dat zegt de Dees er niet bij, maar ja dat kan nog wel even...quote:
Nee ben je gequote:
Nee ben je gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |