ik kijk altijd op mijn rekening wat ik nog heb, en tot nu toe heb ik nooit te kort dusquote:
Op mijn 37e vond ik dat ik oud en wijs genoeg was, dat was ik op mijn 28e nog niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ouwe lul een beetje 37 zijn. Ik ben 28.
Nee ik klik nietquote:
Ik ook nog niet en tel maar 20 jaar erbij op.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op mijn 37e vond ik dat ik oud en wijs genoeg was, dat was ik op mijn 28e nog niet.
ouwe lulquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook nog niet en tel maar 20 jaar erbij op.
Oude doos op een eiland.quote:
Ik merk niksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:15 schreef Charmian het volgende:
FOK! doet raar met z'n meldingen, die lopen met vertraging of ligt dat aan 40+ met al die oudjes? of aan mij
Hier komt het ook vaak voor dat je in wil voeren en het 'bezig' is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:15 schreef Charmian het volgende:
FOK! doet raar met z'n meldingen, die lopen met vertraging of ligt dat aan 40+ met al die oudjes? of aan mij
Okquote:
Ja, stel je voor dat je ook nog eens een lelijke bank hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
liever een oude doos op een...
ach, laat ook maar
Hier blijft ie hangen zodra ik een YT post.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier komt het ook vaak voor dat je in wil voeren en het 'bezig' is.
No no noquote:
Wat ga je in die week zonder FOK! doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je ook nog eens een lelijke bank hebt.
die van jou krijg ik nu weer wel op hetzelfde moment...na jah zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier komt het ook vaak voor dat je in wil voeren en het 'bezig' is.
Beter doe je dat dan niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier blijft ie hangen zodra ik een YT post.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:
LOLquote:
Dat euvel heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In een hoekje zitten huilen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ga je in die week zonder FOK! doen?
Ik versta die kut kinderen nooit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat euvel heb ik dan weer niet.
[test]
Da's ook schreeuwen, Whitney Houstons in spee.quote:
"Drinkt met je billen bloot melk uit een kokosnoot"quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:18 schreef sacha het volgende:
ik ben zo oud dat ik geen meldingen meer kan ontvangen
Ach het wentquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, een week zonder Fok.
Hij blijft soms draaien.. misschien omdat ik met VPN uit den vreemde postquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit vind ik de nuttigste:quote:
Veel van die teksten werden geschreven door Klazien uit Zalk. Dat weten niet veel mensen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Drinkt met je billen bloot melk uit een kokosnoot"
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit vind ik de nuttigste:
Hahaha je vader ja je vader die is gek
Je bent zelf al niet zo lekker
maar je vader is veel gekker
ja je vader die is gekkerder dan gek.
Prima geschikt om idiote buurmannen mee weg te pesten.
Beetje laat adviesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit vind ik de nuttigste:
Hahaha je vader ja je vader die is gek
Je bent zelf al niet zo lekker
maar je vader is veel gekker
ja je vader die is gekkerder dan gek.
Prima geschikt om idiote buurmannen mee weg te pesten.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Drinkt met je billen bloot melk uit een kokosnoot"
Baardaap zegt soms preventief tegen mij, gedraag je.....quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel van die teksten werden geschreven door Klazien uit Zalk. Dat weten niet veel mensen.
Dat ziet er alweer heel oud uit.quote:
Dus die was niet alleen van de 'je moet een ui naast je bed doen als je verkouden bent'?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel van die teksten werden geschreven door Klazien uit Zalk. Dat weten niet veel mensen.
Nee dat zei mijn oma ook alquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus die was niet alleen van de 'je moet een ui naast je bed doen als je verkouden bent'?
Nee, dat was Berendien uut Wisp.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus die was niet alleen van de 'je moet een ui naast je bed doen als je verkouden bent'?
Ik hou het wel op een asbakquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oma zei dat Klazien zei dat je een ui naast je bed moest leggen.
Berendien uut Wisp.quote:
Nee die asbak staat er voor de sierquote:
en dat had ze gehoord van Berendienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oma zei dat Klazien zei dat je een ui naast je bed moest leggen.
Jij weet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat had ze gehoord van Berendien
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat had ze gehoord van Berendien
Kanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou ik in de huiskamer zetten dan.
Steek je, net als Patsy Stone, alvast een sigaret in je mond voordat je gaat slapen zodat je als je wakker wordt, gelijk kan opsteken?quote:
De Wrekers. Vond ik toen een lekker wijf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Steek je, net als Patsy Stone, alvast een sigaret in je mond voordat je gaat slapen zodat je als je wakker wordt, gelijk kan opsteken?
Ik zet altijd een gevulde bong klaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Steek je, net als Patsy Stone, alvast een sigaret in je mond voordat je gaat slapen zodat je als je wakker wordt, gelijk kan opsteken?
quote:
Het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zet altijd een gevulde bong klaar.
op Zdoc over de bermuda driehoekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:31 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat leuks , naast debatten en Croc Dundee?
jij doet eens een yt en dan ditquote:
Joanna Lumley, toen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De Wrekers. Vond ik toen een lekker wijf.
Deze klik ik dus niet.quote:
Ja er is een 40+ forum op Fok. Of het wat is weet ik niet maar het schijnt er wel leuk te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:31 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat leuks , naast debatten en Croc Dundee?
Ik post YT's die aan de orde zijnquote:
OK .. zal eens kijken .. als het maar niet zo'n slome SC isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja er is een 40+ forum op Fok. Of het wat is weet ik niet maar het schijnt er wel leuk te zijn.
En een film die ik nog steeds niet heb gezien Bad Times at the El Royale (2018) - IMDbquote:
Die meid van Dempsey & Makepeace was ook lekker, beetje hetzelfde type.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtige vrouw.
[ afbeelding ]
Mijn zus was bij die gastquote:
Purdyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtige vrouw.
[ afbeelding ]
Dat is het niet maar er zit wel zo'n stomme Spanjaard tussen,. Dus je bent gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. zal eens kijken .. als het maar niet zo'n slome SC is
Misschien begrijp ik hem beter dan de rest .. je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het niet maar er zit wel zo'n stomme Spanjaard tussen,. Dus je bent gewaarschuwd.
Welnee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft ook weer wat weg van Debbie Harry op een bepaalde manier.
Bart de Graaf deed hem goed na.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |