Ja er is een 40+ forum op Fok. Of het wat is weet ik niet maar het schijnt er wel leuk te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:31 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat leuks , naast debatten en Croc Dundee?
Ik post YT's die aan de orde zijnquote:
OK .. zal eens kijken .. als het maar niet zo'n slome SC isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja er is een 40+ forum op Fok. Of het wat is weet ik niet maar het schijnt er wel leuk te zijn.
En een film die ik nog steeds niet heb gezien Bad Times at the El Royale (2018) - IMDbquote:
Die meid van Dempsey & Makepeace was ook lekker, beetje hetzelfde type.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtige vrouw.
[ afbeelding ]
Mijn zus was bij die gastquote:
Purdyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prachtige vrouw.
[ afbeelding ]
Dat is het niet maar er zit wel zo'n stomme Spanjaard tussen,. Dus je bent gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. zal eens kijken .. als het maar niet zo'n slome SC is
Misschien begrijp ik hem beter dan de rest .. je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het niet maar er zit wel zo'n stomme Spanjaard tussen,. Dus je bent gewaarschuwd.
Welnee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft ook weer wat weg van Debbie Harry op een bepaalde manier.
Bart de Graaf deed hem goed na.quote:
Ze was 50 minuten gestopt met rokenquote:
Ook al verdwenen .. ja ik kende hem ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bart de Graaf deed hem goed na.
Hoe danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al verdwenen .. ja ik kende hem ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |