Van het KNMI?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Code Oranje zie ik ook niet veel in het publiek, het is dat ik de Piratenpartij volg
Nog nooit van gehoord zelfs.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Code Oranje zie ik ook niet veel in het publiek, het is dat ik de Piratenpartij volg
Of van die koningshuisaanbidders.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:49 schreef skysherrif het volgende:
Code oranje klinkt ultranationalistisch lol
Genotquote:
Ja dat is wel kutquote:
Koning Willemquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sinds christina besloot ff nationale kunsstukkrn te verpatsen wel helemaal klaar mee
quote:
Ik heb er eigenlijk een principieel probleem mee, dat het staatshoofd via geboorterecht bepaald wordt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sinds christina besloot ff nationale kunsstukkrn te verpatsen wel helemaal klaar mee
Want?quote:
Nee niet veel meer, vandaag alles ingepakt, morgen komen ze de dozen halen. Dan nog nieuwe banden onder auto, en morgen komen ze ook nog de vitrinekast ophalen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog ff genieten nu het nog kanga je nog leuke dingen doen voor vertrek?
Dat zou op zich wel gepast zijn ja. Dan mogen ze hun paleizen enzo wel houden van mijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk een principieel probleem mee, dat het staatshoofd via geboorterecht bepaald wordt.
Al zou ik wel kunnen leven met een uitgekleed koningshuis in ceremoniële functie. Gewoon een salaris volgens de Balkenendenorm, gewoon belasting betalen, geen gekke miljoenentoeslagen voor de kroondochter en andere familieleden. Dat soort dingen eraf.
Ja. Dus stop eens door het slotje heen te postenquote:
Eensquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk een principieel probleem mee, dat het staatshoofd via geboorterecht bepaald wordt.
Al zou ik wel kunnen leven met een uitgekleed koningshuis in ceremoniële functie. Gewoon een salaris volgens de Balkenendenorm, gewoon belasting betalen, geen gekke miljoenentoeslagen voor de kroondochter en andere familieleden. Dat soort dingen eraf.
Maar je gaat weer kijken toch in Spanje?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet veel meer, vandaag alles ingepakt, morgen komen ze de dozen halen. Dan nog nieuwe banden onder auto, en morgen komen ze ook nog de vitrinekast ophalen.
Morgen wel uiteten en bier drinken denk ik
Donderdag moet mijn man werken, dan ga ik mee en dan ga ik wel op terras zitten met biertjeEn Beetje de poolboy bekijken. Donderdagavond uiteten met mijn baas en bazin.
Vrijdag zelf nog werken en uiteten. Zaterdagochtend koffer inpakken en handbagage. En dan rond half 3 naar vliegveld
Prima programma tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet veel meer, vandaag alles ingepakt, morgen komen ze de dozen halen. Dan nog nieuwe banden onder auto, en morgen komen ze ook nog de vitrinekast ophalen.
Morgen wel uiteten en bier drinken denk ik
Donderdag moet mijn man werken, dan ga ik mee en dan ga ik wel op terras zitten met biertjeEn Beetje de poolboy bekijken. Donderdagavond uiteten met mijn baas en bazin.
Vrijdag zelf nog werken en uiteten. Zaterdagochtend koffer inpakken en handbagage. En dan rond half 3 naar vliegveld
Waarom denk je dat ze naar Spanje ging?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prima programma toch
Ook niet een klein beetje zin om familie en vrienden weer te zien?
Ja even maandje nederland, en dan in mei naar spanje regio Malagaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar je gaat weer kijken toch in Spanje?
Zon, siesta en cervecas dacht ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze naar Spanje ging?
Ik wilde nog naar siam parkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prima programma toch
Ook niet een klein beetje zin om familie en vrienden weer te zien?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja even maandje nederland, en dan in mei naar spanje regio Malaga
Oh je Spaanse avontuur is nog lang niet afgelopenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja even maandje nederland, en dan in mei naar spanje regio Malaga
Nee neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh je Spaanse avontuur is nog lang niet afgelopen
Dikke ambtswoning mogen ze dan nog op kosten van de staat in wonen van mij. Beveiliging en persbescherming ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel gepast zijn ja. Dan mogen ze hun paleizen enzo wel houden van mij
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde nog naar siam park
Ja dat wel! Heel de week staat al weer vol gepland
Maak er een bnb van en dan kom ik een keertje langsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee neeIk wil een eigen bar in Spanje, hoe dan ook
Meet in Malagaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maak er een bnb van en dan kom ik een keertje langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |