Bestaan die nog?quote:
Wel een typische oppositiepartij, het idee is vaak leuk, de uitvoering is niet heel realistischquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:31 schreef skysherrif het volgende:
Sp is een prima partij qua standpunten.
Maar ook een laffe kutpartij die nooit wil proberen ook maar mee te regeren
Ik kan mij echt in niets identificeren met de SP.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:31 schreef skysherrif het volgende:
Sp is een prima partij qua standpunten.
Maar ook een laffe kutpartij die nooit wil proberen ook maar mee te regeren
In meeste opzichten onvergelijkbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die heb ik dan ook gemeden. Die hele stad loopt dan vast.
Maar bedoelde meer kwaliteit van de wegen. Die snelwegen leken allemaal redelijk nieuw.
[..]
Kom nog wel een keer terugbeetje te vergelijken met Roemenië of toch wel anders?
alleen hogere uitkering dat is wel watquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan mij echt in niets identificeren met de SP.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:30 schreef skysherrif het volgende:
Gelukkig zijn vriendjes van huisgenootjes redders in nood
Dat is voor mij niet van toepassingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
alleen hogere uitkering dat is wel wat
Code Oranje wordt gesteund door Piratenpartij, omdat ze dingen doen met bottom-up besluitvorming en de burgers bij betrekken bij besluitvorming, zijn ook punten van Piratenpartijquote:
Ja dat ja.quote:
Ik help scrup graagquote:
Had de vraag anders moeten formuleren blijkbaarquote:
Misschien als ze het zodanig hoog maken welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet van toepassing
Mwuah waarom niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan mij echt in niets identificeren met de SP.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat ja.
[..]
Ik help scrup graag
[..]
Had de vraag anders moeten formuleren blijkbaar
Van dat bestaan wist ik ook niet afquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Code Oranje wordt gesteund door Piratenpartij, omdat ze dingen doen met bottom-up besluitvorming en de burgers bij betrekken bij besluitvorming, zijn ook punten van Piratenpartij
Doe dat. Ik zie de uitnodiging wel tegemoetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maak anders wel even een groepsapp aan!
Mag ik er ook inquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe dat. Ik zie de uitnodiging wel tegemoet
Moment even mijn hoofddoek uit de was halen en ophangen.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Moment even mijn hoofddoek uit de was halen en ophangen.
Rule van onze seks club: Don't talk about seks clubquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe dat. Ik zie de uitnodiging wel tegemoet
Doen ook niet bij alle provincies meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Van dat bestaan wist ik ook niet af
En aan het eind van het verhaal blijken nijn en aiu dezelfde persoonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rule van onze seks club: Don't talk about seks club
Wat happens in the club stays in the club.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En aan het eind van het verhaal blijken nijn en aiu dezelfde persoon
Mag ik er ook bijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
qftquote:
Hi schatquote:
Code seksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij wordt het Code Oranje bij de aankomende verkiezingen iig, doen alleen mee bij N/Z-Holland en Gelderland
Ik heb er laatst ook 1 geslooptquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:44 schreef skysherrif het volgende:
Lol liggen hier allemaal kapotte denk borden
Van wie dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst ook 1 geslooptniet van DENK, daar heb ik nog geen borden van gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |