Van het KNMI?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Code Oranje zie ik ook niet veel in het publiek, het is dat ik de Piratenpartij volg
Nog nooit van gehoord zelfs.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Code Oranje zie ik ook niet veel in het publiek, het is dat ik de Piratenpartij volg
Of van die koningshuisaanbidders.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:49 schreef skysherrif het volgende:
Code oranje klinkt ultranationalistisch lol
Genotquote:
Ja dat is wel kutquote:
Koning Willemquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sinds christina besloot ff nationale kunsstukkrn te verpatsen wel helemaal klaar mee
quote:
Ik heb er eigenlijk een principieel probleem mee, dat het staatshoofd via geboorterecht bepaald wordt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sinds christina besloot ff nationale kunsstukkrn te verpatsen wel helemaal klaar mee
Want?quote:
Nee niet veel meer, vandaag alles ingepakt, morgen komen ze de dozen halen. Dan nog nieuwe banden onder auto, en morgen komen ze ook nog de vitrinekast ophalen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog ff genieten nu het nog kanga je nog leuke dingen doen voor vertrek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |