abonnement Unibet Coolblue
pi_185758855
Soms kan je niet kiezen op wie je verliefd wordt :)
Ik vond de afstand in het begin niet zo erg, maar dan moet je wel hard werken om elkaar regelmatig te zien.
Na een paar jaar was ik er wel echt klaar mee.
pi_185758858
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]


Sowieso lijkt dat wel standaard te zijn tegenwoordig, na verloop van tijd wordt men lui ofzo.
Dan kom je gewoon de verkeerden tegen
pi_185758864
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 06:57 schreef Sarabi het volgende:
Soms kan je niet kiezen op wie je verliefd wordt :)
Ik vond de afstand in het begin niet zo erg, maar dan moet je wel hard werken om elkaar regelmatig te zien.
Na een paar jaar was ik er wel echt klaar mee.
Dat je niet kan kiezen klopt helemaal! O+ en ik heb inderdaad wat moeite met de afstand omdat we dus alleen de weekenden hebben. Als die wegvallen is er meteen niks meer over.
Gek? kan je dat eten?
pi_185758875
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 07:01 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Dat je niet kan kiezen klopt helemaal! O+ en ik heb inderdaad wat moeite met de afstand omdat we dus alleen de weekenden hebben. Als die wegvallen is er meteen niks meer over.
Ja wij waren studenten dus iets meer vrijheid, geen ramp als je dan eens een hoorcollege mist :D
Wij hadden de weekenden en dinsdagavond op woensdagochtend meestal.
pi_185758886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 07:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja wij waren studenten dus iets meer vrijheid, geen ramp als je dan eens een hoorcollege mist :D
Wij hadden de weekenden en dinsdagavond op woensdagochtend meestal.
Zoiets zou voor mij ook perfect zijn nu. Gewoon een extra nacht met vriend *;
Gek? kan je dat eten?
pi_185759566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Heb hem hier beschreven :)

LIF / Het grote sport-workout-eet-topic. #5 Fit en sterk het nieuwe jaar in post #246

@:quickstepster Ahw kan me dat goed voorstellen ja. Natuurlijk moet hij dat gewoon kunnen doen, maar snap wel dat jij hem enorm gaat missen dan omdat jullie elkaar alleen in het weekend zien. Hopelijk lukt volgende week een gestolen avondje dan. Dikke knuffel!

En @:Cinderelladreamer bedankt voor de jouwe :*
Zo das veel !! Maar wel leuk lijkt me :)
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  donderdag 21 maart 2019 @ 10:11:16 #157
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185761282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 06:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan kom je gewoon de verkeerden tegen
Dat heb ik dus ook altijd -O-
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185761405
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2019 23:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Laat ik het erop houden dat wat ik had, iets open met iemand, nooit meer wil. Je staat altijd op de 2e plaats en juist dan kan dat luie de doodsteek zijn.
Dat moet je niet willen inderdaad......


Goedemorgen trouwens allemaal!
pi_185763011
Nou gister eindelijk 'het gesprek' met haar gehad, waar ik even geleden over postte. Ze vond het wel even fijn om te praten zei ze. Alles is goed. :)
pi_185763400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 06:57 schreef Sarabi het volgende:
Soms kan je niet kiezen op wie je verliefd wordt :)
Ik vond de afstand in het begin niet zo erg, maar dan moet je wel hard werken om elkaar regelmatig te zien.
Na een paar jaar was ik er wel echt klaar mee.
Dat kan ik me wel voorstellen, afstand is ook niet echt fijn
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185763564
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 11:52 schreef Restyler het volgende:
Nou gister eindelijk 'het gesprek' met haar gehad, waar ik even geleden over postte. Ze vond het wel even fijn om te praten zei ze. Alles is goed. :)
Dat is fijn Restyler!
pi_185763932
Fijn Restyler!

Goed kunnen praten is superbelangrijk ^O^
Gek? kan je dat eten?
pi_185763948
@Mo0nlight Idd! Pittig maar ook wel leuk.
Fijn @Restyler !

Ik werd vanochtend wakker gebeld door mn stiefvader dat mn oma vannacht is overleden ;(
Uitgerekend op de dag dat mn broertje jarig is vandaag.
Dus erg dubbel...
pi_185764243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:44 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Mo0nlight Idd! Pittig maar ook wel leuk.
Fijn @:Restyler !

Ik werd vanochtend wakker gebeld door mn stiefvader dat mn oma vannacht is overleden ;(
Uitgerekend op de dag dat mn broertje jarig is vandaag.
Dus erg dubbel...
Gecondoleerd Hestia......je krijgt het wel voor je kiezen hè......dikke knuffel!!
pi_185765675
Gecondoleerd Hestia.
Maar ook gefeliciteerd met broertje. :*
Gek? kan je dat eten?
pi_185765958
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gecondoleerd Hestia......je krijgt het wel voor je kiezen hè......dikke knuffel!!
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef quickstepster het volgende:
Gecondoleerd Hestia.
Maar ook gefeliciteerd met broertje. :*
Dankjulliewel :*

Heb maar wel gewoon dat interview gedaan zodat ik wat afleiding had. En mn nieuwe brillen opgehaald. De hele dag verdrietig thuis zitten is ook niet wat. Maar het is wel zwaar allemaal bij elkaar zo ja.
pi_185766291
Ben je blij met je brillen??

Ken het gevoel......verdrietig zijn, maar toch proberen er het beste van te maken.....
pi_185767780
Zijn je brillen fijn Hestia?

Ik heb weekend *O* maar ben vandaag zo labiel als de pest. Bijna tijd van de maand en moest vandaag langs het 24 oktoberplein reizen. Moest echt even slikken.

Net als bij ieder zielig liedje. Dat ik vriend mis. De radioreclame van dieren in nood. Hestia's berichtje.

Ik ga onder een deken kruipen en wachten tot het morgen is :X
Gek? kan je dat eten?
pi_185767795
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 16:06 schreef quickstepster het volgende:
Zijn je brillen fijn Hestia?

Ik heb weekend *O* maar ben vandaag zo labiel als de pest. Bijna tijd van de maand en moest vandaag langs het 24 oktoberplein reizen. Moest echt even slikken.

Net als bij ieder zielig liedje. Dat ik vriend mis. De radioreclame van dieren in nood. Hestia's berichtje.

Ik ga onder een deken kruipen en wachten tot het morgen is :X
Ahw.......ook een dikke knuffel voor jou!
  donderdag 21 maart 2019 @ 16:32:44 #170
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185768279
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 06:13 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allemaal :*
[..]

Is het ook. Ik zat ook helemaal niet te wachten op een lange afstandsrelatie. Maarja, tis toch gebeurt en hij is het echt waard.

Maar als hij (bij wijze van) zou willen dat we nog minimaal 3 jaar gaan latten en elkaar alleen in de weekenden zien, dan zou ik toch heel hard moeten gaan nadenken. Ik wil wel progressie, richting een leven samen. En dat hoeft niet allemaal nu meteen natuurlijk.

Als deze relatie het niet zou overleven zou ik het ook echt niet meer doen. Je moet er zoveel voor opgeven en het kost zoveel energie. Ik doe het letterlijk met liefde nu ;) maar zou het vermijden als het enigszins kon.
Heb er een aantal gehad maar moet zeggen dat dat dan weer wel vanzelf ging eigenlijk. Meer tijd doorbrengen en uiteindelijk samenwonen. Maar dat staat en valt ook met hoe je dat kan indelen, als iemand dat normaal al niet kan dan wordt het heel lastig.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 06:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan kom je gewoon de verkeerden tegen
Ja dat sowieso natuurlijk :D

-------

Pff, even de pc doen van m'n ouders, meteen de hele middag weg _O-
pi_185768483
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 16:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb er een aantal gehad maar moet zeggen dat dat dan weer wel vanzelf ging eigenlijk. Meer tijd doorbrengen en uiteindelijk samenwonen. Maar dat staat en valt ook met hoe je dat kan indelen, als iemand dat normaal al niet kan dan wordt het heel lastig.
Wat ik persoonlijk denk (geen idee of dat klopt) is dat de kans op natuurlijk verloop bij ons kleiner is. Omdat we allebei ook ver van werk wonen en dus dagelijks veel reistijd hebben en met huisdieren zitten.

Meer dan de meeste weekenden + 1 nacht doordeweeks lukt in die zin dan ook niet, tenzij de katten bij elkaar komen te wonen. En da's een hele grote stap die in mijn ogen onderdeel is van samenwonen.

Blijft ingewikkeld, lange afstandsrelaties _O-

Oh, en pc nu wel klaar? :+
Gek? kan je dat eten?
pi_185768555
Klinkt inderdaad wel ingewikkeld QS.....
pi_185769049
Knuffel qs!
En gecondoleerd Hestia.

Verder hoofdpijn gekregen van domme mensen. Waar ik verder maar niet op in ga hier :D
Zou bijna een fles wijn gaan halen, het is dat ik morgen vroeg op moet.
pi_185769161
Dank voor de knuffels O+

Daarom wil ik dus een keer polsen wat hij ervan vindt en hoe hij het voor zich ziet. Gezien we dat nachtje doordeweeks nieteens hebben nu, wat dan zijn verwachting is qua verloop. :Y

En succes Sarabi, domme mensen zijn vermoeiend!
Gek? kan je dat eten?
pi_185769165
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Knuffel qs!
En gecondoleerd Hestia.

Verder hoofdpijn gekregen van domme mensen. Waar ik verder maar niet op in ga hier :D
Zou bijna een fles wijn gaan halen, het is dat ik morgen vroeg op moet.
Ook voor jou een knuffel dan.......nu ik toch aan het uitdelen ben..... O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')