Oh nee zo moeilijk was dat niet nee......het terugvouwen van dat posterformaat stembiljet was het lastigstequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verkiezingen.
Gewoon willekeurig wat aankruisen.
Niet echtquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:29 schreef MCH het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de overwinning van Thierry?
Die vouw ik altijd heel netjes open, gaat makkelijker danquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh nee zo moeilijk was dat niet nee......het terugvouwen van dat posterformaat stembiljet was het lastigste
Maar hij moest dichtgevouwen in de bus.....lukte jou dat wel dan??quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die vouw ik altijd heel netjes open, gaat makkelijker dan
Als je het met beleid doet wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar hij moest dichtgevouwen in de bus.....lukte jou dat wel dan??
Owja......beleid lijkt op geduld hè......dat kan ik geen van beide....quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je het met beleid doet wel ja
Die van het waterschap kon gewoon meteen door.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owja......beleid lijkt op geduld hè......dat kan ik geen van beide....
Aah.....hoezo zie je hem niet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef quickstepster het volgende:
Exitpoll in Zuid-Holland is om te janken![]()
En komend weekend zie ik vriend niet![]()
Ik ga een fles wijn opentrekken
Wat voor groepsles was het ? groot gelijk, lekker je rust pakken !!quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedenavond
Natuurlijk heb ik ook gestemd, niet voor niks lid van een partijAlleen die doet het niet echt goed meer de laatste jaren
Het is nog steeds hectisch hier, maar vanavond lekker een uurtje gesport. Even een uurtje al mn shit kunnen vergeten tijdens een nieuwe pittige groepsles
Hopelijk kom ik morgenvroeg mn bed uit zonder al teveel spierpijn, want moet weer een interview doen voor vrijwilligerswerk. Ondanks alles mn leven maar een beetje proberen op te pakken, hoe kut het ook gaat.
Verkiezingsuitslag lees ik morgenochtend wel in de krant, dat wordt me te laat.
Zijn beste vriend die in t hoge noorden woont kan eindelijk weer eens een weekendje afspreken. Dus natuurlijk gezegd dat hij dat moest doen, want hij ziet hem maar weinig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aah.....hoezo zie je hem niet?
Ja dat zou ik hem ook toegejuicht hebben, maar oh dat zal een gek weekend zijn als je zo gewend bent om elkaar te zien.....gelukkig komt jullie vakantie steeds dichterbij!quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Zijn beste vriend die in t hoge noorden woont kan eindelijk weer eens een weekendje afspreken. Dus natuurlijk gezegd dat hij dat moest doen, want hij ziet hem maar weinig.
Dus nu ga ik even zelfmedelijden hebbenen daarna proberen een tof weekend voor mezelf te plannen!
Yup... Ik heb wel gevraagd of een gestolen avondje tussendoor kan, want anders vrees ik dat ik mijn eerste huilbui in zijn bijzijn kan voorspellenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat zou ik hem ook toegejuicht hebben, maar oh dat zal een gek weekend zijn als je zo gewend bent om elkaar te zien.....gelukkig komt jullie vakantie steeds dichterbij!
Ahw......quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:22 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yup... Ik heb wel gevraagd of een gestolen avondje tussendoor kan, want anders vrees ik dat ik mijn eerste huilbui in zijn bijzijn kan voorspellen
*ikstiekemook*quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:34 schreef quickstepster het volgende:
Stiekem ben ik gewoon een aanhankelijke, emotionele trut
Wat moet ik tegen hem zeggen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zeg je het niet tegen hem dan? Of heb je dat gedaan.
Nou omdat je er toch wel mee zit dat je hem weinig ziet. Of bedoelde je dat niet eerder?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:47 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wat moet ik tegen hem zeggen?
Dit gaat puur om dit weekendquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou omdat je er toch wel mee zit dat je hem weinig ziet. Of bedoelde je dat niet eerder?
Heb hem hier beschrevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Wat voor groepsles was het ? groot gelijk, lekker je rust pakken !!
Lijkt mij wel lastig? In iedergeval dat had ik wel destijds. (zagen elkaar om de 2 weken ongeveer)quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dit gaat puur om dit weekend![]()
Verder zou ik hem prima iedere dag willen zien hoor, daar niet van. Hij weet ook dat dat zo is. Dat zit er alleen niet in. Ik wil het wel met hem hebben over de langere termijn, hoe hij dat voor zich ziethet moet wel opbouwen naar iets, een lange termijn plan.
Een leuke buurvrouw zou wel makkelijk zijn ja, helaas is die laatst verhuisd hierquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind afstand toch ook wel echt een dingetje......hoop toch een relatie te krijgen met iemand die hier in de stad of hooguit omliggend dorp woont.....
Oh ik dacht dat je daarom laatst je pakje perongeluk verkeerd liet bezorgenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een leuke buurvrouw zou wel makkelijk zijn ja, helaas is die laatst verhuisd hier
Nee helaas.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daarom laatst je pakje perongeluk verkeerd liet bezorgen
De ketting ligt al klaar voor als ik weer iemand tegenkomquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alle kansen die je tegen komt moet je grijpen
Hmmm misschien dat het daarom juist niet lukt??quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De ketting ligt al klaar voor als ik weer iemand tegenkom
Hm?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hmmm misschien dat het daarom juist niet lukt??
Nouja als ik als eerste een ketting zie ren ik heel hard weg hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hm?
Wie weet zoek ik dat juist wel
Zijn wat schaarser.
Valt best mee, ik heb geeneens een kelder dus het kon nog erger.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouja als ik als eerste een ketting zie ren ik heel hard weg hoor
Pfffft......werd al bijna bang......quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb geeneens een kelder dus het kon nog erger.
Nou dat soort dingen zijn is toch wel iets wat ik mis hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pfffft......werd al bijna bang......![]()
Relaties moeten eigenlijk als twee puzzelstukjes zijn die naadloos aan elkaar passen.....dat je voelt dat het echt wederzijds is zonder je zelf weg te cijferen.....toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dat soort dingen zijn is toch wel iets wat ik mis hoor![]()
Maargoed, ik zou nooit meer zoiets willen als wat ik had, mij teveel gedoe voor te weinig ervoor terug krijgen.
Jawel maar je doet natuurlijk alijd concessies. Het werkt alleen niet als maar een partij dat doet en de ander geen fuck meer geeft. (Om het zo maar even te zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Relaties moeten eigenlijk als twee puzzelstukjes zijn die naadloos aan elkaar passen.....dat je voelt dat het echt wederzijds is zonder je zelf weg te cijferen.....toch?
Dat is wat ik bedoelde te zeggen eigenlijk.....tuurlijk doe je concessies, maar dan wel van twee kanten inderdaad.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel maar je doet natuurlijk alijd concessies. Het werkt alleen niet als maar een partij dat doet en de ander geen fuck meer geeft. (Om het zo maar even te zeggen)
Naja dat kwam het in het begin wel maar steeds minder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde te zeggen eigenlijk.....tuurlijk doe je concessies, maar dan wel van twee kanten inderdaad.....
Tja......heb veel mensenkennis opgedaan afgelopen jaren en in wat voor 'relatie' je ook zit.....het lijkt steeds makkelijker om die ander inderdaad maar te verwaarlozen ofzo, inderdaad te lui worden om een beetje te investeren. zo jammer!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja dat kwam het in het begin wel maar steeds minder.
Sowieso lijkt dat wel standaard te zijn tegenwoordig, na verloop van tijd wordt men lui ofzo.
Laat ik het erop houden dat wat ik had, iets open met iemand, nooit meer wil. Je staat altijd op de 2e plaats en juist dan kan dat luie de doodsteek zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja......heb veel mensenkennis opgedaan afgelopen jaren en in wat voor 'relatie' je ook zit.....het lijkt steeds makkelijker om die ander inderdaad maar te verwaarlozen ofzo, inderdaad te lui worden om een beetje te investeren. zo jammer!!
Is het ook. Ik zat ook helemaal niet te wachten op een lange afstandsrelatie. Maarja, tis toch gebeurt en hij is het echt waard.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lastig? In iedergeval dat had ik wel destijds. (zagen elkaar om de 2 weken ongeveer)
Iets opbouwen is altijd wel belangrijk ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |