abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185714314
Wat weten we nu:

Dinsdag 19-03 11.35 uur
quote:
Onderzoek naar schietincident vandaag verder
19 maart 2019 - Arrondissementsparket Midden-Nederland

Gisteren, maandag 18 maart, was het ernstige schietincident in een tram aan het 24 Oktoberplein in Utrecht. De politie en het Openbaar Ministerie zijn de afgelopen nacht verder gegaan met het strafrechtelijke onderzoek. Het onderzoek is in volle gang.

Bij het schietincident kwamen drie mensen om het leven. Het gaat om een 19-jarige vrouw uit Vianen en twee mannen van 28 en 49 jaar uit Utrecht. Daarnaast raakten drie mensen zwaargewond (een 20-jarige vrouw uit Utrecht, een 74-jarige man uit De Meern en een 21-jarige vrouw uit Nieuwegein). In de hectiek die direct na het schieten ontstond, raakten eveneens, voor zover bekend, vier mensen lichtgewond doordat zij bijvoorbeeld kwamen te vallen.

Geen relatie

Aan het begin van maandagavond kon de politie al melden dat de hoofdverdachte, een 37-jarige man uit Utrecht, kon worden aangehouden in een woning aan de Oudenoord. Uit het onderzoek is tot nog toe geen enkele relatie tussen de hoofdverdachte en deze slachtoffers gebleken. Tijdens zijn aanhouding werd een vuurwapen aangetroffen.

In verband met het onderzoek ’heeft de politie gisteren en vannacht op verschillende plekken in Utrecht en daarbuiten doorzoekingen gedaan in woningen. Naast de hoofdverdachte zijn er nog twee andere verdachten aangehouden. Het gaat om mannen uit Utrecht van 23 en 27 jaar. Van deze mannen onderzoekt de politie of zij mogelijk betrokken zijn bij het schietincident.

De politie en het OM gaan ook vandaag verder met het onderzoek, o.a. naar het motief. Tot dusver wordt er ernstig rekening gehouden met een terroristisch motief. Onder meer een in de vluchtauto gevonden briefje en de aard van het feit geven hier aanleiding toe. Andere motieven worden niet uitgesloten, deze worden ook onderzocht.

Vandaag zullen agenten zichtbaar in de wijken aanwezig zijn en in contact zijn met relevante partijen. De verdachten zitten nog vast en zullen verder worden verhoord.
Bron: https://www.om.nl/@105401/onderzoek/

PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 11:26:09 Gisteravond kon de politie al melden dat de hoofdverdachte, een 37-jarige man uit Utrecht, kon worden aangehouden in een woning aan de Oudenoord. Uit het onderzoek is tot nog toe is geen enkele relatie tussen de hoofdverdachte en de slachtoffers gebleken. #24oktoberplein reageer retweet
18:31 Hoofdverdachte aangehouden

quote:
15:01
Burgemeester Jan van Zanen meldt net dat er drie doden zijn gevallen en negen gewonden door de schietpartij in Utrecht.
GemeenteUtrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:54:05 Burgemeester Jan van Zanen reageert op het schietincident eerder vandaag https://t.co/PzI6t2tPtX reageer retweet
quote:
quote:
In de Utrechtse wijk Kanaleneiland heeft maandagochtend een schietpartij plaatsgevonden. Het vuur werd geopend op de inzittenden van een tram bij het 24 Oktoberplein. Dit is wat we tot nu toe weten over het incident.
In het kort

Schutter gevlucht, politie zoekt 37-jarige verdachte
Omgeving 24 Oktoberplein afgezet
Dreigingsniveau 5 voor provincie Utrecht
Terroristisch motief niet uitgesloten
Een schutter opent rond 10.45 uur het vuur in een tram. Volgens een getuige "begon een man in het wilde weg te schieten". Meerdere inzittenden raken gewond en moeten met spoed naar het ziekenhuis.

Voor de slachtoffers is in Utrecht een calamiteitenhospitaal geopend. Het Rode Kruis heeft de website ikbenveilig.nl opengesteld voor mensen die zich ongerust maken over de situatie in Utrecht.

Het 24 Oktoberplein is na de schietpartij ruim afgezet. "Kom niet in de buurt van de plaats van het incident", meldt de politie. Bij een woning aan de Trumanlaan, in de buurt van het 24 Oktoberplein, zijn meerdere politie-eenheden ter plaatse. Volgens de NOS zijn hier en op andere plaatsen invallen gedaan.



https://www.nu.nl/schietp(...)rtij-in-utrecht.html


Livestream:

De verdachte:

PolitieUtrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:17:27 De politie vraagt u uit te kijken naar de 37-jarige Gökman Tanis (geboren in Turkije) in verband met het incident vanmorgen aan het #24oktoberplein in Utrecht. Benader hem niet zelf maar bel direct de opsporingstiplijn 0800-6070 https://t.co/QZ88s3Wl0k reageer retweet
Laatste nieuwsberichten
quote:
Ooggetuige Niels (21): ‘Hij schoot op die mensen die die vrouw hielpen’

De 21-jarige Niels zat in de tram in Utrecht waar vanmorgen ‘mogelijke terreurverdachte’ Gökman Tanis begon te schieten. Niels ‘had het gevoel’ dat de dader zich op één persoon richtte. ,,Hij mikte op die mensen die die vrouw probeerde te helpen.”

Niels is net weer thuis, na door de politie te zijn gehoord, nog stevig onder de indruk van wat hij heeft gezien. ,,Het gebeurde in het tramstel achter mij. Er was ineens commotie. De tram kwam stil te staan in een bocht dus ik kon goed zien wat er in het tramstel achter mij gebeurde. De deur van de tram werd geforceerd en er werden ramen ingeslagen. In ons tramstel was verwarring maar bleef het redelijk kalm.”

,,Er was op dat moment op zeker al geschoten in dat tramstel achter mij. Je hoorde van die plop-plop-plop-geluiden, alsof er een geluiddemper op zat. Daarna zag ik mensen naar buiten rennen, echt voor hun leven. Ik had het gevoel dat hij zich speciaal op een iemand richtte want ik zag een vrouw naar buiten kruipen. Omstanders probeerden haar weg te trekken maar toen ze dat deden ging die man speciaal achter haar aan en mikte op die omstanders.”

,,Nee, ik kon niet goed zien hoe hij eruit zag. Hij had een donkere jas aan, normaal postuur, en had een lang pistool in zijn hand. Gewoon zo’n handpistool, geen automatisch wapen, voor zover ik kon zien. Daarna ging ie nog achter iemand aan, met een geel hesje, die die vrouw probeerde te helpen, en daarna kon ik het niet meer zien.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)uw-hielpen~abd214eb/
quote:
Gezochte Gökmen Tanis stond terecht wegens schieten met vuurwapen en verkrachting
UTRECHT - De 37-jarige Gökmen Tanis, die wordt gezocht vanwege het schietdrama bij het 24 Oktoberplein, is vaak in aanraking geweest met justitie. Hij stond in 2014 terecht omdat hij zou hebben geschoten met een vuurwapen en wegens poging tot doodslag.

Zijn strafblad is lang: hij zou in oktober 2014 een vrouw hebben beledigd en naar haar hebben gespuugd. Ook beledigde en bedreigde hij toen een agent. Tevens zou hij dat jaar onder invloed hebben gereden.

Zeer recent stond hij ook voor de rechter: twee weken terug nog omdat hij een vrouw zou hebben verkracht. Ook zou hij zich onlangs schuldig hebben gemaakt aan het stelen van een fiets en een inbraak in een bedrijfspand. Die delicten dateren van september en oktober vorig jaar.

De verkrachting zou zijn gebeurd in juli 2017 in Utrecht. Precies twee weken geleden was een zogenoemde regiezitting.

De politie heeft een foto van Tanis verspreid. De man, die Turkse roots heeft, zou vanochtend hebben geschoten in of bij een tram op het 24 Oktoberplein. Daarbij is een nog onbekend aantal mensen gewond geraakt en er zijn mogelijk ook mensen overleden. Tanis is nog voortvluchtig.
PolitieUtrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 16:28:03 Het aantal gewonden is zojuist naar beneden bijgesteld. Het gaat om 5 gewonden in plaats van de eerder genoemde 9. Het aantal overledenen is op dit moment onveranderd. https://t.co/9tStbq1f0B reageer retweet
Liveblogs
Schietpartij Utrecht: Tanis opgepakt, morgen vlaggen halfstok
https://nos.nl/liveblog/2(...)trecht-verlaten.html

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1895347/

Dossier Politie: https://www.politie.nl/ge(...)ncident-utrecht.html
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:51:12 #2
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_185714323
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:20 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Nou, ik heb ervoor gekozen om vandaag vanuit thuis te werken. Iets té angstig geraakt om de trein te nemen.
https://www.ehbo.nl/nieuw(...)n-in-en-om-het-huis/
pi_185714331
quote:
Mensen hebben nou eenmaal vaak wat moeite met statistiek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_185714334
Jetten _O_

Was Baudet serieus te laat voor die herdenking? :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185714338
Jetten met een kotsverwekkende speech tijdens een "vragenuurtje" Campagne voeren op het laagste niveau!
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:52:29 #6
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185714343
Jetten denk even makkelijk te scoren :')
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:52:36 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_185714344
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, in een open samenleving valt het volgens mij bijna niet te voorkomen dat dit soort dingen gebeuren, zeker niet als het relatief impulsieve acties zijn die door één persoon worden uitgevoerd. Dit komt niet echt over als een heel goed uitgekiende en voorbereide aanslag.
Je kan ook een open samenleving hebben zonder de gevangenissen leeg te willen houden en alles maar terug de straat op te sturen
pi_185714355
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:52 schreef Platinumgoat het volgende:
Jetten met een kotsverwekkende speech tijdens een "vragenuurtje" Campagne voeren op het laagste niveau!
Hij heeft meer realiteitszin dan al die lui die nu roepen dat het allemaal de schuld is van de VVD/CDA of immigranten :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:53:12 #9
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185714357
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Jetten _O_

Was Baudet serieus te laat voor die herdenking? :')
Zou me niet verbazen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_185714358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mensen hebben nou eenmaal vaak wat moeite met statistiek.
Zoals lezen dat het voornamelijk kinderen zijn die in en om het huis gewond raken?
pi_185714365
Gadverdamme Jetten wat een populist is het ook.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:54:01 #12
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_185714369
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
Jetten denk even makkelijk te scoren :')
Hij durfde iig niet nu over nog 500000 nieuwe immigranten te beginnen.
pi_185714370
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:52 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je kan ook een open samenleving hebben zonder de gevangenissen leeg te willen houden en alles maar terug de straat op te sturen
Je kan alleen een open samenleving hebben wanneer deze rondom afgesloten is.
pi_185714375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:52 schreef Platinumgoat het volgende:
Jetten met een kotsverwekkende speech tijdens een "vragenuurtje" Campagne voeren op het laagste niveau!
Jij vindt het kotsverwekkend dat hij iemand aanspreekt op zijn walgelijke gedrag rond deze aanslag?
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:54:18 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_185714379
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Gesproken als een waar D66er :r. Eerst het probleem creëren (diversiteit) dan de oplossing aanbieden (politiestaat).
Is D66 nu ook al voor de politiestaat?
Is dat het plan van de D66 rechters?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_185714390
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Is D66 nu ook al voor de politiestaat?

Al een tijdje toch?
pi_185714395
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Is D66 nu ook al voor de politiestaat?
Is dat het plan van de D66 rechters?
Al sinds ik mij kan heugen.
pi_185714396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:53 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Zoals lezen dat het voornamelijk kinderen zijn die in en om het huis gewond raken?
Zoals even nadenken over hoeveel mensen aan bepaalde doodsoorzaken overlijden en hoe daarin terrorisme zich verhoudt tot overige doodsoorzaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:55:28 #19
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_185714397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Is D66 nu ook al voor de politiestaat?
Is dat het plan van de D66 rechters?
Ze hebben voor de sleepwet gestemd dus ja op je eerste vraag.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_185714398
Krijgt justitie nog een tik op de vingers aangezien Tanis recent nog vast zat en zou worden onderzocht?
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:55:58 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_185714401
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:54 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Je kan alleen een open samenleving hebben wanneer deze rondom afgesloten is.
Precies. Vrijheid moet je bewaken.
pi_185714407
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:54 schreef archito het volgende:

[..]

Jij vindt het kotsverwekkend dat hij iemand aanspreekt op zijn walgelijke gedrag rond deze aanslag?
Ik vind het kotsverwekkend dat je iemand beticht van campagne voeren over de rug van de slachtoffers van de aanslag van gisteren, en dan vervolgens doodleuk op het moment dat je een vraag moet stellen een hele speech houdt voor eigen politieke belangen.

Om nog niet te beginnen over het feit dat de claim van Jetten ook nog eens incorrect was.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:56:34 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_185714415
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:52 schreef Platinumgoat het volgende:
Jetten met een kotsverwekkende speech tijdens een "vragenuurtje" Campagne voeren op het laagste niveau!
Ik heb he-le-maal niks met Jetten, maar ik begrijp niet zo goed wat hij nu voor verschrikkelijks gezegd heeft. Misschien kan je me dat uitleggen?
Huilen dan.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:56:43 #25
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_185714418
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:55 schreef Nober het volgende:
Krijgt justitie nog een tik op de vingers aangezien Tanis recent nog vast zat en zou worden onderzocht?
Nee.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_185714426
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zoals even nadenken over hoeveel mensen aan bepaalde doodsoorzaken overlijden en hoe daarin terrorisme zich verhoudt tot overige doodsoorzaken.
Dat is een manier om cijfers te misbruiken.
pi_185714433
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik heb he-le-maal niks met Jetten, maar ik begrijp niet zo goed wat hij nu voor verschrikkelijks gezegd heeft. Misschien kan je me dat uitleggen?
Ik vind het kotsverwekkend dat je iemand beticht van campagne voeren over de rug van de slachtoffers van de aanslag van gisteren, en dan vervolgens doodleuk op het moment dat je een vraag moet stellen een hele speech houdt voor eigen politieke belangen. Dat is hypocrisie ten voeten uit.
pi_185714452
Vragen uurtje :

Die gast met dat baardje ik geloof van de PVDA zegt net dat de dader willekeurig te werk ging :)
Ik vond dat heel opmerkelijk en vroeg me af hoe weet hij dat ?

Het wijst duidelijk er op dat de mogelijke dader niet per zee op 1 persoon af ging die zijn voor af geplande gekozen doel wit was.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_185714453
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:55 schreef the-eye het volgende:

[..]

Precies. Vrijheid moet je bewaken.
Jep, maar omdat D66ers/VVDers een open samenleving zonder grenzen willen bestaan al hun oplossingen uit censuur (''spreek de waarheid niet want dan...'') en (politie)controle. Met het negeren van grenzen kwamen de 'merkelblokken'.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2019 14:59:23 ]
pi_185714454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:55 schreef Nober het volgende:
Krijgt justitie nog een tik op de vingers aangezien Tanis recent nog vast zat en zou worden onderzocht?
Justitie wilde hem vast laten zitten. Het Gerechtshof besloot anders. Die hebben in deze de inschattingsfout gemaakt. Maargoed, het is maar de vraag of ze überhaupt hadden kunnen weten dat de desbetreffende figuur zo instabiel was. En het Hof past ook alleen maar de wetten van de politiek toe.
pi_185714464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:57 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Ik vind het kotsverwekkend dat je iemand beticht van campagne voeren over de rug van de slachtoffers van de aanslag van gisteren, en dan vervolgens doodleuk op het moment dat je een vraag moet stellen een hele speech houdt voor eigen politieke belangen. Dat is hypocrisie ten voeten uit.
Klopt, maar in dat verband kun je de naam Jetten prima vervangen door Marijnissen. Van hetzelfde laken een pak.
pi_185714466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:58 schreef MMXMMX het volgende:
Vragen uurtje :

Die gast met dat baardje ik geloof van de PVDA zegt net dat de dader willekeurig te werk ging :)
Ik vond dat heel opmerkelijk en vroeg me af hoe weet hij dat ?

Het wijst duidelijk er op dat de mogelijke dader niet per zee op 1 persoon af ging die zijn voor af geplande gekozen doel wit was.
“Maar we moeten waken voor speculatie en gewoon wachten op de feiten”, zeiden veel van zijn voorgangers nog.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:59:45 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_185714468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:57 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Ik vind het kotsverwekkend dat je iemand beticht van campagne voeren over de rug van de slachtoffers van de aanslag van gisteren,
Geen woord aan gelogen toch?

Baudet probeerde het net weer, met z'n vraag over hoe de minister in het licht van de gebeurtenissen van gister aankijkt tegen de multiculturele samenleving blabla.
quote:
en dan vervolgens doodleuk op het moment dat je een vraag moet stellen een hele speech houdt voor eigen politieke belangen. Dat is hypocrisie ten voeten uit.
Welke eigen politieke belangen bedoel je precies?
Huilen dan.
pi_185714469
Lees net dat ze die mafketel te pakken hebben gekregen door zijn bankverkeer te monitoren. Kennelijk maakte hij met een geleende telefoon geld over vanaf zijn bankrekening, hebben ze die betreffende telefoon uitgepeild en hem op die locatie aangetroffen. Mooi staaltje speurwerk.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:00:38 #35
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_185714480
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Geen woord aan gelogen toch?

Baudet probeerde het net weer, met z'n vraag over hoe de minister in het licht van de gebeurtenissen van gister aankijkt tegen de multiculturele samenleving blabla.
[..]

Welke eigen politieke belangen bedoel je precies?
wel leuk dat Baudet de LP van Wilders overneemt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_185714485
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Geen woord aan gelogen toch?

Baudet probeerde het net weer, met z'n vraag over hoe de minister in het licht van de gebeurtenissen van gister aankijkt tegen de multiculturele samenleving blabla.
[..]

Welke eigen politieke belangen bedoel je precies?
Dat was dan tenminste een vraag..
pi_185714491
Die vraag van Baudet waarom er niet meteen iets over de slachtoffers bekend werd gemaakt gisteren vond ik nog belachelijker trouwens.... en dat wil dan premier worden van dit land :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:01:53 #38
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185714493
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Geen woord aan gelogen toch?

Baudet probeerde het net weer, met z'n vraag over hoe de minister in het licht van de gebeurtenissen van gister aankijkt tegen de multiculturele samenleving blabla.
[..]

Welke eigen politieke belangen bedoel je precies?
Het boeit niet wat de vraag van Baudet was, het feit dat Jetten er een persoonlijke aanval van maakt om iemand publiekelijk te kakken te zetten in de kamer is gewoon walgelijk.
pi_185714499
Gökmen T. was op vrije voeten omdat hij beterschap had beloofd

https://nos.nl/artikel/22(...)hap-had-beloofd.html

:N
pi_185714502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Jetten _O_

Was Baudet serieus te laat voor die herdenking? :')
Ja zie nu ook een filmpje voorbij komen: hij komt te laat, Arib is al bezig met de herdenking en Baudet neemt nog de tijd om de pers te woord te staan.

:r
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:02:55 #41
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_185714507
Nu de inhoud van dat briefje bekent is wordt een aanslag toch steeds aannemelijker.
pi_185714508
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het boeit niet wat de vraag van Baudet was, het feit dat Jetten er een persoonlijke aanval van maakt om iemand publiekelijk te kakken te zetten in de kamer is gewoon walgelijk.
Als iemand zich zo walgelijk gedraagt mag daar best wat van gezegd worden vind ik.
pi_185714524
Het domme is dat Baudet helemaal niets had hoeven doen; zijn gelijk lag al in de tram. Dit kan hem best een zeteltje kosten.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2019 15:04:21 ]
pi_185714525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Gökmen T. was op vrije voeten omdat hij beterschap had beloofd

https://nos.nl/artikel/22(...)hap-had-beloofd.html

:N
Niet te geloven....

We maken er steeds grapjes over dat rechters zeggen "Foei, niet meer doen he!" maar dat is hier dus gewoon letterlijk gebeurd :r
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:04:02 #45
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185714526
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:02 schreef archito het volgende:

[..]

Als iemand zich zo walgelijk gedraagt mag daar best wat van gezegd worden vind ik.
Moet dat dan perse daar? Dit is puur om te scoren.

Je hoeft het namelijk niet eens te zijn met de vragen die iemand stelt.
pi_185714528
Op 1 maart beterschap beloven (na zitten voor overval met geweld en verkrachting) met strafblad van hier tot Tokio en op 5 maart wederom veroordeeld worden tot vier maanden cel (voor zoveelste vergrijp) en dan toch op 18 maart vrij rondlopen.

D66 rechters :')
pi_185714529
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Gökmen T. was op vrije voeten omdat hij beterschap had beloofd

https://nos.nl/artikel/22(...)hap-had-beloofd.html

:N
Oja. En hij had een zere knie zeker.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:04:11 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_185714530
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het boeit niet wat de vraag van Baudet was, het feit dat Jetten er een persoonlijke aanval van maakt om iemand publiekelijk te kakken te zetten in de kamer is gewoon walgelijk.
Wanneer je je als een idioot gedraagt, dan moet je niet vreemd opkijken wanneer je vervolgens daarop aangesproken wordt.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 15:04:27 #49
236264 crew  capricia
pi_185714533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:02 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Ja zie nu ook een filmpje voorbij komen: hij komt te laat, Arib is al bezig met de herdenking en Baudet neemt nog de tijd om de pers te woord te staan.

:r
Respectloos komt dat over.
Definitely not CIA
  dinsdag 19 maart 2019 @ 15:05:50 #50
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185714545
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 15:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wanneer je je als een idioot gedraagt, dan moet je niet vreemd opkijken wanneer je vervolgens daarop aangesproken wordt.
Het is een vragenuurtje, hoe elke partij dat invult en welke vragen deze partijen stellen is toch hun zaak?

Of zijn we serieus tegenwoordig al zo kleinzerig dat dat al meteen een tegenreactie moet krijgen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')