SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Jij bent een geklutst eitjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:29 schreef peaceman het volgende:
Doe niet zoveel hoor. Achter de laptop blijkt best belastend te zijn.
Jawel, maar er zijn zat momenten dat ik me goed voel en dan wil ik wat doen.quote:
Dan ga je dan even een stukje wandelen, het is mooi weerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn zat momenten dat ik me goed voel en dan wil ik wat doen.
Ga straks naar de training van lennonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan ga je dan even een stukje wandelen, het is mooi weer
Zolang je zelf maar niet meedoetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga straks naar de training van lennon
Dat moet hij juist niet doen..... de bal inkoppen.quote:
quote:
Kijken was zwaar genoeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet hij juist niet doen..... de bal inkoppen.
Ik wil weer wat vaker komen, ik heb helaas heel veel andere dingen aan mijn hoofd, waaronder sociale contacten, studeren, afvallen en andere bezigheden. Ik zit ook weer in een commissie bij een van mijn verenigingen dus het wordt binnenkort nog leuker. Verwacht me hier niet elke dagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat is fijn. Kom je af en toe weer eens luisteren of ben je te druk bezig met andere zaken?
Nee hoor, R49 moet geen verplichting worden. Maar af en toe is best gezellig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wil weer wat vaker komen, ik heb helaas heel veel andere dingen aan mijn hoofd, waaronder sociale contacten, studeren, afvallen en andere bezigheden. Ik zit ook weer in een commissie bij een van mijn verenigingen dus het wordt binnenkort nog leuker. Verwacht me hier niet elke dag
Als we die verwachting hadden, zijn het zware maanden geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wil weer wat vaker komen, ik heb helaas heel veel andere dingen aan mijn hoofd, waaronder sociale contacten, studeren, afvallen en andere bezigheden. Ik zit ook weer in een commissie bij een van mijn verenigingen dus het wordt binnenkort nog leuker. Verwacht me hier niet elke dag
quote:
Het is dat ik toevallig kijk. Ik verwacht eigenlijk geen show op dinsdag, gek genoeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Is weer eens wat anders hè? Anders was het zo stil vanavond.
Dan is de verrassing des te groter.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is dat ik toevallig kijk. Ik verwacht eigenlijk geen show op dinsdag, gek genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een hele grote verrassing voor jullie...Ik had juist helemaal op jou gerekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
quote:
Eigenlijk had Melting ter ere van jou een Classic Rock-show moeten draaien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
0 van de 3 ken ik, dit voelt weer als vanouds
Dit was wel een serieuze hit, maar ja, jij bestond toen nog nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ja..... had hij zijn komst aangekondigd, had ik dat gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk had Melting ter ere van jou een Classic Rock-show moeten draaien.
Dit nummer heb ik wel eens gehoord, maar verder dan dat kwam ik ook niet.
Och ik kom hier een half uur voor de show nog even aankakken, ik kan best begrijpen dat een classic rock show last minute iets te veel gevraagd zou zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk had Melting ter ere van jou een Classic Rock-show moeten draaien.
Dit nummer heb ik wel eens gehoord, maar verder dan dat kwam ik ook niet.
Je kan ook niet alles bijhouden hè?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat Oliver ook overleden was had ik gemist
quote:
Aan de muur spijkeren dan..... dan blijft ie beter hangen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
Gek genoeg denk ik bij dit nummer altijd eerst dat het van Roger Daltry is.
Christopher Cross blijft nooit hangen.
Mwah, ik reken wel op DDM. Dat is makkelijker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Aan de muur spijkeren dan..... dan blijft ie beter hangen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwah, ik reken wel op DDM. Dat is makkelijker.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herken de stem volgens mij, die Belg, van Soulsister
Jij valt niet op de zus van die zool?quote:
Hij heeft er 4. Alle vier dan maar?quote:
Neuh...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij valt niet op de zus van die zool?
Hoi Mad.
quote:
Ik had gedacht dat je deze misschien zou kennen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef MTheBassman het volgende:
Allemaal heel leuk deze nummers maar, hoe ken ik deze in godsnaam allemaal niet
Ken je deze ook niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef MTheBassman het volgende:
Dat je deze niet kent verbaast me welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef MTheBassman het volgende:
Met spijkers van van Leeuwen hangt Cross hier al eeuwenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Aan de muur spijkeren dan..... dan blijft ie beter hangen.
The Jam een punkband?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The Jam was een Britse groep bestaande uit zanger-gitarist Paul Weller, bassist-zanger Bruce Foxton en drummer Rick Buckler. The Jam was een van de populairste punkbands aan het eind van de jaren 70. De groep stond bekend om hun melodieuze punkmuziek, met een typisch Engelse uitstraling (modstijl).
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met spijkers van van Leeuwen hangt Cross hier al eeuwen
Dat bedoel ik maar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met spijkers van van Leeuwen hangt Cross hier al eeuwen
Je mag het aanpassen op Wikipedia.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een hele grove fout...
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat je deze niet kent verbaast me wel
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ken je deze ook niet?
Je bent gewoon 30 jaar te laat geboren.
Jullie overschatten mijn muziekkennis nog steeds zo te zienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je deze misschien zou kennen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Cross is op de grond gepleurd
Met spijkers van van Leeuwen was dat nooit gebeurd
quote:
Volgens mij niet de originele versie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me wel af of dit de originele versie is, het klinkt anders...
Hij klinkt inderdaad andersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Komt hij in je top1000? Hoe staat het daar mee?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
Deze komt me bekend voor
lekker nummer![]()
![]()
Het klinkt veel minder vol dan het origineel...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij niet de originele versie.
Ik herken het ook niet als de bekende versiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Jij woont toch niet vlak bij de Wisseloord Studio in Hilversum?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:29 schreef Melting het volgende:
De volgende plaat is hier in de buurt opgenomen in een studio waar ook nog ooit de Rolling Stones en Golden Earring zijn geweest volgens mij.
stroef... net als radio 49 is dat eventjes niet mijn prioriteit. Ik heb iets van 560 of zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Komt hij in je top1000? Hoe staat het daar mee?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij woont toch niet vlak bij de Wisseloord Studio in Hilversum?
Afstand is relatief.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij woont toch niet vlak bij de Wisseloord Studio in Hilversum?
Nog steeds.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
Die studio bestaat hopelijk nu niet meer
Doe spijkerbroek de groeten als je hem ziet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik voel alsof ik opeens in de lederhosen zit in de Oostenrijkse Alpen.
Ik heb zo'n rotsvast vertrouwen in jou, dat ik dit nog voor waar aan nam ook nogquote:
Dank, maar ik ben er trots op dat ik dit niet weet...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rotsvast vertrouwen in jou, dat ik dit nog voor waar aan nam ook nog
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
Save tonight - Eagle eye cherry
ach kan me niet schelen dat ik geen eerste ben, ik ken deze in ieder geval
Hoi naatjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn we bij DJ Vout aanbeland? Enfin, ingeschakeld
Wat voor muziek spelen jullie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:38 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moest deze een keer met mijn band vroeger spelen. Heel leuk om te spelen op de bas (niet).
Oh ja, trouwens, ik zit nu in een ander bandjeHet is nog een beetje repeteren en klooien maar we oefenen dus momenteel wat nummers
Momenteel spelen we This Girl van, eh, naam even kwijt, When you love someone van James TW, Valerie, en Free Fallin.quote:
quote:
Is je naam kreeft? Dat is inderdaad een rare naam.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Hier zit zo een rare zin in:
And my name is Cancer...
Inderdaad een prima plaat om in het Noord Hollands kanaal te laten stuiterenquote:
Ze bezingen de sterrenbeelden en dat komt dus voorbij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Is je naam kreeft? Dat is inderdaad een rare naam.
Ik gok dat dit zwarte mannetjes zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
Barry Gibb als eregast in dit nummer?
Ik vind de meeste nummer van The Cats dan toch net wat beter. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Had niet misstaan in het oeuvre van de Cats. Ik kan me zo Piet's stem inbeelden.
Rare tv hebben jullie, als hij het woord 'later'naar jullie roept.quote:
quote:
een soort loopje. Vaag woord wel.quote:
Daar sta ik best van te kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef MTheBassman het volgende:
Deze staat verrassend hoog in mijn top 1000, net niet in de 100
Ah, dank je wel. Ik heb er maar een woord van gemaakt dat ik wel ken en dat ik wel passend vond.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
een soort loopje. Vaag woord wel.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik probeer me hierbij Piet's stem in te beelden, maar dat gaat niet zo makkelijk
Vorige had je gelijk in. Zeker tijdens de 'uithalen' in dat nummer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik probeer me hierbij Piet's stem in te beelden, maar dat gaat niet zo makkelijk
Ik ben best wel een kleine liefhebber van Stray Cats eerlijk gezegd, toen ik Runaway Boys hoorde was ik gelijk verkochtquote:
Arrogant, hautain loopje. Vooral om indruk te maken op anderen en proberen te laten merken dat je je boven de anderen plaatst.quote:
De artieste is bekender dan het nummer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
Zo'n bekend nummer. Maar ik kom op niks.
Amy Winehousequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
De artieste is bekender dan het nummer.
Is het Rory Block?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, omdat ik het nummer ken, maar niet op de artiest kan komenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:
Hm, ik ken het als The red balloonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raymond William Froggatt (Bordesley Green (Birmingham), 13 november 1941) was een Britse zanger en songwriter. Hij begon rock-'n-roll te spelen tijdens de vroege jaren 60, voordat hij zijn focus verlegde naar de country en western. Zijn band, aanvankelijk bekend als The Buccaneers, later Monopoly en uiteindelijk The Raymond Froggatt Band, wiens bassist Louis Clark was van het latere Electric Light Orchestra en Hooked on Classics, werd gecontracteerd door Polydor in 1964.
Nee, Elton en Kiki.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:56 schreef livelink het volgende:
Elton John and Kiki Dee - Don't go breaking my heart
Die lijken heul niet op Kiki Dee en Elton Johnquote:
Die hierna komt, zul je ook wel kennen, gok ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
Deze ken ik wel, mochten jullie echt geen vertrouwen in mij hebben
Gaandeweg de show van Melting komen de nummers gewoon vanzelf naar boven drijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
Deze ken ik wel, mochten jullie echt geen vertrouwen in mij hebben
Heb nou ook weer niet zóveel vertrouwen in mequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hierna komt, zul je ook wel kennen, gok ik.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb nou ook weer niet zóveel vertrouwen in me
Had ik dan toch teveel vertrouwen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, waar blijf je, Basman?
(ik ken 'm niet)
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef MTheBassman het volgende:
Zie, ik ben niet zo'n Soundgarden luisteraarIk herken het eigenlijk alleen door Chris Cornell (R.I.P/)
quote:
Twee opmerkingen over de additionele tekst:quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:02 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Soundgarden is een Amerikaanse rockband uit Seattle die in 1984 werd opgericht door zanger en drummer Chris Cornell, gitarist Kim Thayil en bassist Hiro Yamamoto. Matt Cameron werd de bands vaste drummer in 1986 en bassist Ben Shepherd werd in 1990 de definitieve vervanger van Yamamoto. Op 18 mei 2017 werd bekend dat zanger Chris Cornell op 52-jarige leeftijd in Detroit is overleden. Persbureau AP meldt dat het management het overlijden 'plotseling en onverwacht' heeft genoemd.
Ik bedacht me net het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:02 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zou ze eigenlijk meer moeten luisteren
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Twee opmerkingen over de additionele tekst:
1) je typt verdomd snel;
2) je vergeet de.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bedacht me net het tegenovergestelde
Soundgarden zou eigenlijk meer naar jou moeten luisteren?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bedacht me net het tegenovergestelde
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soundgarden zou eigenlijk meer naar jou moeten luisteren?
Het zou allicht schelen. Spoonwoman is vast een mooier nummer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Soundgarden zou eigenlijk meer naar jou moeten luisteren?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou allicht schelen. Spoonwoman is vast een mooier nummer.
Positieve discriminatiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou allicht schelen. Spoonwoman is vast een mooier nummer.
Ja, dat probeer ik te verdringen momenteelquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik te verdringen momenteel
Ja, recenter dan de fabriek. Maar verder geen idee.quote:
Medisch Centrum West? Oh, dat heb ik indertijd wel gekeken. Ik kwam er echt niet op.quote:
Van je oor nog wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:09 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is dit in godsnaam ookalweer, echt het puntje van mijn oor
Daar was ik ook niet op gekomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Medisch Centrum West? Oh, dat heb ik indertijd wel gekeken. Ik kwam er echt niet op.
Hop, naar de KNO-arts van het Medisch Centrum West.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:09 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is dit in godsnaam ookalweer, echt het puntje van mijn oor
quote:
Gaat niet meer, is hardstikke failliet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hop, naar de KNO-arts van het Medisch Centrum West.
Wat is de wereld toch klein.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat niet meer, is hardstikke failliet.
Het werd opgenomen op de toen vrijstaande 3e etage van het Zuiderzee Ziekenhuis in Lelystad.
Mijn schoonvader werkte daar bij de technische dienst en deed hand- en spandiensten voor de TV makers.
Heeft mij aardig wat CD's opgeleverd, die als presentje wegegeven werden daarvoor...
Gebeurt helaas met zoveel prachtige nummers.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Hmm, Max zakt wel in de Top 2000. Eerste keer boven de 1000 in 2018
quote:
Was ze ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n mooie vrouw
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n mooie vrouw
[ afbeelding ]
Dat zou je denken. Maar die zijn het niet.quote:
Maar dan op z'n Engels.quote:
Ja, die connectie kwam ik net pas achter.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Haar man zat achter de Enigma deuntjes en zij mocht de vocalen en het hijgwerk doen...
weet ikquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Cuby & the Blizzards - Just for fun
Drenthe hoogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Cuby + Blizzards is een uit het Drentse Grolloo (toen Grollo geheten) afkomstige bluesband, opgericht in de jaren zestig. De oorspronkelijke band werd geformeerd door Harry Muskee en bestond verder uit Eelco Gelling, Nico Schröder en Hans Kinds.
Piana, zeg maar...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik had trouwens een vriend wiens opa de pianist ooit was van Cuby. Volgens mij niet in hun hoogtijdagen, daarna pas.
Dat is wel ver weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik had trouwens een vriend wiens opa de pianist ooit was van Cuby. Volgens mij niet in hun hoogtijdagen, daarna pas.
Heb m zelf nog gesproken en gezien toen ik en die vriend (en wat anderen) daar langskwamen. Hij woont in een weiland in Friesland en je kon daar heerlijk muziek spelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Vicky Leandros - Auf Dem Mund Bluhen Keine Rosen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |