SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Jij bent een geklutst eitjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:29 schreef peaceman het volgende:
Doe niet zoveel hoor. Achter de laptop blijkt best belastend te zijn.
Jawel, maar er zijn zat momenten dat ik me goed voel en dan wil ik wat doen.quote:
Dan ga je dan even een stukje wandelen, het is mooi weerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn zat momenten dat ik me goed voel en dan wil ik wat doen.
Ga straks naar de training van lennonquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan ga je dan even een stukje wandelen, het is mooi weer
Zolang je zelf maar niet meedoetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga straks naar de training van lennon
Dat moet hij juist niet doen..... de bal inkoppen.quote:
quote:
Kijken was zwaar genoeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet hij juist niet doen..... de bal inkoppen.
Ik wil weer wat vaker komen, ik heb helaas heel veel andere dingen aan mijn hoofd, waaronder sociale contacten, studeren, afvallen en andere bezigheden. Ik zit ook weer in een commissie bij een van mijn verenigingen dus het wordt binnenkort nog leuker. Verwacht me hier niet elke dagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat is fijn. Kom je af en toe weer eens luisteren of ben je te druk bezig met andere zaken?
Nee hoor, R49 moet geen verplichting worden. Maar af en toe is best gezellig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wil weer wat vaker komen, ik heb helaas heel veel andere dingen aan mijn hoofd, waaronder sociale contacten, studeren, afvallen en andere bezigheden. Ik zit ook weer in een commissie bij een van mijn verenigingen dus het wordt binnenkort nog leuker. Verwacht me hier niet elke dag
Als we die verwachting hadden, zijn het zware maanden geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wil weer wat vaker komen, ik heb helaas heel veel andere dingen aan mijn hoofd, waaronder sociale contacten, studeren, afvallen en andere bezigheden. Ik zit ook weer in een commissie bij een van mijn verenigingen dus het wordt binnenkort nog leuker. Verwacht me hier niet elke dag
quote:
Het is dat ik toevallig kijk. Ik verwacht eigenlijk geen show op dinsdag, gek genoeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Is weer eens wat anders hè? Anders was het zo stil vanavond.
Dan is de verrassing des te groter.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is dat ik toevallig kijk. Ik verwacht eigenlijk geen show op dinsdag, gek genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een hele grote verrassing voor jullie...Ik had juist helemaal op jou gerekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
quote:
Eigenlijk had Melting ter ere van jou een Classic Rock-show moeten draaien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
0 van de 3 ken ik, dit voelt weer als vanouds
Dit was wel een serieuze hit, maar ja, jij bestond toen nog nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ja..... had hij zijn komst aangekondigd, had ik dat gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk had Melting ter ere van jou een Classic Rock-show moeten draaien.
Dit nummer heb ik wel eens gehoord, maar verder dan dat kwam ik ook niet.
Och ik kom hier een half uur voor de show nog even aankakken, ik kan best begrijpen dat een classic rock show last minute iets te veel gevraagd zou zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk had Melting ter ere van jou een Classic Rock-show moeten draaien.
Dit nummer heb ik wel eens gehoord, maar verder dan dat kwam ik ook niet.
Je kan ook niet alles bijhouden hè?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat Oliver ook overleden was had ik gemist
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |