quote:
Was gewoon lekker met de pers aan het spreken terwijl hee lde kamer aan het herdenken wastwitter:hdevreij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 14:59:26Baudet deed in de Tweede Kamer weer van zich spreken. Was de enige fractievoorzitter die NIET zijn of haar medeleven met de slachtoffers van 'Utrecht' en hun naasten uitsprak. Was ook niet op tijd in de Kamer voor de herdenking van de aanslagen in Utrecht en Nieuw-Zeeland. reageer retweet
Wat een idioot.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]Was gewoon lekker met de pers aan het spreken terwijl hee lde kamer aan het herdenken wastwitter:hdevreij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 14:59:26Baudet deed in de Tweede Kamer weer van zich spreken. Was de enige fractievoorzitter die NIET zijn of haar medeleven met de slachtoffers van 'Utrecht' en hun naasten uitsprak. Was ook niet op tijd in de Kamer voor de herdenking van de aanslagen in Utrecht en Nieuw-Zeeland. reageer retweet
rtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg iedere ochtend tegen mezelf in de spiegel dat ik er weer geweldig goed uit zie. En dat is dan ook zo.
Wat een verschrikking. Je zou bijna vergeten dat iemand gister 12 mensen heeft neergeschoten zo erg dat ik dat vindquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]Was gewoon lekker met de pers aan het spreken terwijl hee lde kamer aan het herdenken wastwitter:hdevreij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 14:59:26Baudet deed in de Tweede Kamer weer van zich spreken. Was de enige fractievoorzitter die NIET zijn of haar medeleven met de slachtoffers van 'Utrecht' en hun naasten uitsprak. Was ook niet op tijd in de Kamer voor de herdenking van de aanslagen in Utrecht en Nieuw-Zeeland. reageer retweet
Lekker aan het framen? Misschien kun je bij de NOS solliciteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
Vertel jouw kant van het verhaal dan eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker aan het framen? Misschien kun je bij de NOS solliciteren.
VOORBIJ ZODRA JE HET WEET, POSITIEF BLIJVEN, OVER 3 WEKEN IS HET HEERLIJK WEER EN BEN JE TOPFITquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was een gesprek van amper vijf minuten met de bedrijfsarts en (met deze week meegerekend) nog drie weken thuiszitten.........
Wow dit is wel echt een oppepperquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
VOORBIJ ZODRA JE HET WEET, POSITIEF BLIJVEN, OVER 3 WEKEN IS HET HEERLIJK WEER EN BEN JE TOPFIT
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wow dit is wel echt een oppepper
Maar dus met deze week meegerekend, dan heb je al bijna 2 dagen gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was een gesprek van amper vijf minuten met de bedrijfsarts en (met deze week meegerekend) nog drie weken thuiszitten.........
Nou ja......tis dat ik voel dat het simpelweg nog niet kan.......heb gewoon geen geduld.......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dus met deze week meegerekend, dan heb je al bijna 2 dagen gehad.
Had je op beter gehoopt?
Je houdt het anders al best een tijdje goed vol volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja......tis dat ik voel dat het simpelweg nog niet kan.......heb gewoon geen geduld.......
3 weken uitslapen en Fifa spelen. Ik zou ervoor tekenenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Je krijgt gelukkig niet al m'n frustraties meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Je houdt het anders al best een tijdje goed vol volgens mij.
Nee, dat hoeft eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je krijgt gelukkig niet al m'n frustraties mee
Nee joh.....valt best mee......af en toe 5 minuten er uit knallen en dan kan ik er weer een dag of wat tegenaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft eigenlijk ook niet
Heb je vaak last daarvan?
Oh, als dat alles is. Waar doen we dan moeilijk over?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh.....valt best mee......af en toe 5 minuten er uit knallen en dan kan ik er weer een dag of wat tegenaan
Ik sta niet voor mezelf in komende weken hoor.....kan alsnog ontploffen!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is. Waar doen we dan moeilijk over?
Maar ik kan je frustratie wel begrijpen.
Ik hoop van harte dat dat in ieder geval niet gebeurtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik sta niet voor mezelf in komende weken hoor.....kan alsnog ontploffen!
Geeft zo'n rommel hè.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat in ieder geval niet gebeurt
Ik zie net dat Nederland-Duitsland is zondag. Leuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat in ieder geval niet gebeurt
Mij lijkt de wedstrijd van donderdag tegen Wit-Rusland anders ook heel spannend hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie net dat Nederland-Duitsland is zondag. Leuk.
Ik zin net lees en denk ik haags kan grammatica niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie net dat Nederland-Duitsland is zondag. Leuk.
Oh ja, lol.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zin net lees en denk ik haags kan grammatica niet?
Mwahquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Mij lijkt de wedstrijd van donderdag tegen Wit-Rusland anders ook heel spannend hoor.
Maar heb ik nou gemist wie Parijs-Nice heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen die kwalificatiepotjes me nooit echt bekoren
Ik hou jouw lijstjes niet bij hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar heb ik nou gemist wie Parijs-Nice heeft gewonnen?
Aah thnxxx! Was het nog genieten?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hou jouw lijstjes niet bij hoor.
(Bernal)
Ik hoop vooral dat ze weer eens naar een eindtoernooi gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen die kwalificatiepotjes me nooit echt bekoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |