https://evajinek.kro-ncrv(...)ls-reizende-talkshowquote:Eva gaat opnieuw samen met Jeroen Pauw een programma maken rondom de verkiezingen. Dit keer staan de Provinciale statenverkiezingen centraal en wordt ‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ opgenomen vanuit een viertal locaties door heel Nederland.
De eerste uitzending is te zien op 11 maart, op het tijdstip en de zender die je van Jinek en Pauw gewend bent: om 23.00 uur op NPO1. Eva Jinek en Jeroen Pauw reizen vanaf deze dag, oftewel tien dagen voorafgaand aan de verkiezingen, zeven dagen lang door heel Nederland. Ze beginnen in Noord- en Zuid-Holland om vervolgens af te reizen naar de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe. Dan de zuidelijke provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. De reis eindigt in de middelste provincies Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. De laatste uitzending van deze reeks is te zien op 19 maart.
Hiermee maken Pauw en Jinek een vervolg op hun succesvolle reeks rond de Tweede Kamer-verkiezingen, twee jaar geleden. Toen kwamen de gezamenlijke uitzendingen vanuit ‘Café Americain’ in Amsterdam.
Dit kun je verwachten
Landelijke en provinciale politici zullen aanschuiven, maar ook de bewoners uit de regio waar ze op dat moment zijn. Zij zijn de afgelopen jaren onderdeel geworden van de meest heikele maatschappelijke kwesties. In iedere uitzending zijn ook weer de bekende cabaretiers te gast, is er live muziek en volgt politiek verslaggever Jaïr Ferwerda het laatste campagne nieuws op de voet.
Eva: “Twee jaar geleden bleek dat we door de krachten van de programma’s Pauw en Jinek te bundelen de belangstelling voor de verkiezingen een extra boost kunnen geven. Het is extra speciaal dat we nu het programma kunnen laten uitzenden vanuit de gebieden waar de provinciale politiek over gaat. En het was een feest om met Jeroen samen te werken, ik verheug me erop om dit ook samen te mogen doen.”
‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ van 11 t/m 19 maart, op werkdagen om 23.00 uur, bij BNNVARA en KRO-NCRV op NPO 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frits is een drinker.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef westwoodblvd het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan dat doorgerookte gehijg van Frits na ieder derde woord?
twitter:annefleurdd twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:23:32Meisje vraagt op de #fvd verkiezingsbijeenkomst naar het beleid rondom dierenwelzijn en de bio-industrie. De hele zaal begint haar keihard uit te lachen.Weten jullie dat ook weer. reageer retweet
Frits gaat gebukt onder jarenlang kettingroken en zuipenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef westwoodblvd het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan dat doorgerookte gehijg van Frits na ieder derde woord?
Dit meen jij niet. Wadegodquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:23:32Meisje vraagt op de #fvd verkiezingsbijeenkomst naar het beleid rondom dierenwelzijn en de bio-industrie. De hele zaal begint haar keihard uit te lachen.Weten jullie dat ook weer. reageer retweet
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
Dat meen ik wel, en Yannick is het hiermee eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit meen jij niet. Wadegod. Sammi Marsh
.
Ik hou van mijn mensen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
maar vraag eens over ritueel slachten, kijk hoe ze dan reagerenquote:
Yannick is rijp voor het Pieter Baan Centrumquote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat meen ik wel, en Yannick is het hiermee eens.
Ik had jou wat hoger ingeschat.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer waar de verstandige users zitten.
Gewoon een rondje zetten en klaar, meer is het niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word altijd licht ongemakkelijk als ik Thierry Baudet hoor praten.
Ben jij gek.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon een rondje zetten en klaar, meer is het niet.
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk zitten er alleen maar weer anti-FVD'ers aan tafel.NPOmafia
Klassieke gang van zaken.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk zitten er alleen maar weer anti-FVD'ers aan tafel.NPOmafia
Het wordt echt niks met fvd, dit stort zo snel in elkaarquote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Hiddema komt hier ook niet lekker uit.
Alleen de eerste minuut van zijn speech is weggevallen.
Hans Hans Hans, laat je toch niet zo uitdagen joh!quote:
Ach, verhuur kleuters een zaal en dan krijg je dat. Amusant welquote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef westwoodblvd het volgende:
Dit is ook wel uitzonderlijk walgelijk wat ze hebben gedaan. Alsof zij het slachtoffer zijn.
Die preek raakte kant noch wal.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:37 schreef PzKpfw het volgende:
Hiddema zijn preek wordt hier aan tafel weer eens bevestigd.
Goede stuurman dus.quote:
waarvan aktequote:
Goede stuurmannen zijn totale debielenquote:
Nee iemand die zulke preken geeft is een totale debiel. Dat jij daar dan een goede stuurman van maakt is je eigen hersenspinsel.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Goede stuurmannen zijn totale debielenKlinkt logisch ja.
Jammer dat het überhaupt moest.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:39 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAA WE WAREN OP TV IN DE BUITENLAND
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Frits was de vaakst uitgenodigd gast bij Pauw en Witteman, heeft een NPO-spaarkaartquote:
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 18-03-2019 om 23:26:56Walgelijk hoe sommige partijen proberen om politiek munt te slaan uit de opwarming van de aarde en de stijgende zorgkosten. reageer retweet
Ik voel een #maxit uit dit topic aankomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee iemand die zulke preken geeft is een totale debiel. Dat jij daar dan een goede stuurman van maakt is je eigen hersenspinsel.
Iemand die kant nog wal raakt is een goede stuurman.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee iemand die zulke preken geeft is een totale debiel. Dat jij daar dan een goede stuurman van maakt is je eigen hersenspinsel.
Het is noch.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Iemand die kant nog wal raakt is een goede stuurman.
Deze manquote:Op maandag 18 maart 2019 23:40 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 18-03-2019 om 23:26:56Walgelijk hoe sommige partijen proberen om politiek munt te slaan uit de opwarming van de aarde en de stijgende zorgkosten. reageer retweet
Mij krijg je niet zo snel weg.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel een #maxit uit dit topic aankomen.
Ok.quote:
Die gast zit 24/7 in De Speld modus.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleemquote:Op maandag 18 maart 2019 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog steeds een puinhoop bij Heerenveen.
je klinkt ook oudquote:
Herman de Schermanquote:Op maandag 18 maart 2019 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Ja, maar na 01:30 stopt de NOS met uitzenden met De Uitslagen.
maar dat gaat om centen, dat is veel belangrijkerquote:Op maandag 18 maart 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Maar wel lekker demonstreren terwijl Groningen nog steeds als wingewest wordt misbruikt
Donderdag speciaal vrij genomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Ja, maar na 01:30 stopt de NOS met uitzenden met De Uitslagen.
CDAquote:
Zo vreemd is dat niet als je van linkse huize bentquote:
Ik hijs zelfs nog de vlag (niet altijd)quote:Op maandag 18 maart 2019 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je het Volkslied wel kennen he.
Maar ik ben niet links.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet als je van linkse huize bent
Halfstok op 5 mei he?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hijs zelfs nog de vlag (niet altijd)
Dat maak ik zelf wel uit. Mijn grond, mijn wet.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Mijn grond, mijn wet.
is alleen je grond nietquote:Op maandag 18 maart 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
fixedquote:
Rutte speelde helemaal niet Imagine op een piano op het station. Dat was ook hardnekkig fakenews vandaag.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent een gamer hé. Beeld confirmed.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze was bij DWDD aan het paniek zaaien.
Remco Breuker vindt dat leuk.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze was bij DWDD aan het paniek zaaien.
die heeft de dader een gelukkige verjaardag gewenstquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
die heeft de dader een gelukkige verjaardag gewenst
goede toevoegingquote:Op maandag 18 maart 2019 23:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Die feliciteert het komende jaar de drie dodelijke slechtoffers op Facebook.
Wat ga jij stemmen?quote:
De grote Cavia Partijquote:
Gauw zijn intertoys bonnen inruilen voor My Little Pony speeltjesquote:Op maandag 18 maart 2019 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oscar moet zijn CoolCat kleding nog terugbrengen.
volgens de AVG mag je dat helemaal niet vertellenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oscar moet zijn CoolCat kleding nog terugbrengen.
niets mis meequote:Op maandag 18 maart 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gauw zijn intertoys bonnen inruilen voor My Little Pony speeltjes
Het was dreigingsniveau 5 DAN MAG ALLES.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:57 schreef Oscar. het volgende:
[..]
volgens de AVG mag je dat helemaal niet vertellen
ow, ga je weer kontvingeren?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het was dreigingsniveau 5 DAN MAG ALLES.
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is dit voor act? Alles wat jij doet niet op mij projecteren, A.U.B.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog
Dankzij monkyyy
Premquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:22 schreef Regilio_ het volgende:
Eens kijken of die Dolf nog zuurder kan zijn dan die lui bij DWDD vanavond
Prem is echt een koekwaus geworden voor zover hij het al niet was!!!! Die vent spoort echt niet.quote:
De bet odds waren 0.01.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:58 schreef superniger het volgende:
Alleen maar getinten bij Opsporing Verzocht.
Beetje perventine, niks mis meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Dolf heeft speed op .
Net als zijn naamgenoot vroeger
Poes binnen.quote:
En 2 Limburgersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:58 schreef superniger het volgende:
Alleen maar getinten bij Opsporing Verzocht.
Die twee gaan alles blokkeren om het klootjesvolk te pleasen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Welke wetten die door de 1e kamer zijn gegaan doelen wilders en baudet op?
De VARA had Wilders gestrikt maar toen deed de VARA directeur weer iets heel stomsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wilders durft alleen bij Jensen langs te komen
Hypocriet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Nouja leuk dat ze even een paar uur stil waren, maar de volgende ochtend gaan ze 3x zo hard campagne voeren.
Net of dat de slachtoffers helpt.
De wet "Het is prima als een losgeslagen Turk wild om zich heen gaat schieten in een tram", alleen CDA en VVD stemmen voor en dus is het door de eerste kamer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die twee gaan alles blokkeren om het klootjesvolk te pleasen.
Hij heeft hier anders wel een puntjequote:
Dit, en inderdaad anderen verwijten dingen te doen voor de verkiezingsuitslagquote:
Hoe wil je het dan kwalificeren? 3 doden..!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:09 schreef Zorro het volgende:
Verschrikkelijke aanslag
Ja bijna hetzelfde als Parijs en zo.
Allemaal NPO1.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:10 schreef superniger het volgende:
Lijkt net DWDD van een paar uur geleden.
Tja, ik denk dat de nabestaanden van de drie slachtoffers dit erger dan Parijs vinden...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:09 schreef Zorro het volgende:
Verschrikkelijke aanslag
Alphen aan de Rijn waren er meer en daar deden ze niet zo over.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan kwalificeren? 3 doden..!
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:10 schreef FlyingEagle het volgende:
Hoe kan hier iedereen zo achter FvD staan? Dit is toch gewoon misselijkmakend wat Hiddema zegt.
Echt he. Dit wordt compleet uitgemolken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:09 schreef Zorro het volgende:
Verschrikkelijke aanslag
Ik sta niet achter FvD, maar dit gelul is ook tenenkrommend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:10 schreef FlyingEagle het volgende:
Hoe kan hier iedereen zo achter FvD staan? Dit is toch gewoon misselijkmakend wat Hiddema zegt.
Persoonlijk is het leed groot, maar dat was het bij de Stint ook. Dat maakt het niet een landelijk drama.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat de nabestaanden van de drie slachtoffers dit erger dan Parijs vinden...
Ik snap je punt niet. Alsof het niet verschrikkelijk is...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alphen aan de Rijn waren er meer en daar deden ze niet zo over.
"Rechts."quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Dat applaus was anders voor de rechtse kut-premier.
Durven ze niet aan.quote:
afgezegdquote:
Ben het ook niet met Hiddema eens. Enge man.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:10 schreef FlyingEagle het volgende:
Ja dit is koren op de molen voor fvd, ze kunnen weer flink los gaan over de linkse omroepquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik sta niet achter FvD, maar dit gelul is ook tenenkrommend.
Okay.quote:
Dit wel ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:09 schreef Zorro het volgende:
Verschrikkelijke aanslag
Ik hoor voornamelijk een VVD-er aan het woord hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja dit is koren op de molen voor fvd, ze kunnen weer flink los gaan over de linkse omroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |