Ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:07 schreef MMXMMX het volgende:
De getuige die de dader alah akbar hoorde roepen was nu in het Journaal en herhaald het nu zelfs 2x.
Ik geloof die jonge wel
Maar 1 andere getuige Niels zegt dat hij specifiek naar 1 persoon liep (vrouw) zonder Alluh Akhbar. Dusja wie spreekt de waarheid?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:29 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Wanneer je de reacties leest onder het Facebookfragment van NOS zie je dat iedereen met een buitenlandse naam zegt dat hij liegt
Of jij hebt gewoon hele slechte ogenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die jongen moet haast wel bionische ogen hebben..
[ afbeelding ]
Die jongen heeft zijn eigen leven op het spel gezet om een meisje in veiligheid te brengen dat was neergeschoten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ken zijn achternaam niet, maar zou kunnen ja. Hij zat ook in die tram.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bedoel je die Niels van Grinsven die
Hmmm, Nu je het zegt..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar 1 andere getuige Niels zegt dat hij specifiek naar 1 persoon liep (vrouw) zonder Alluh Akhbar. Dusja wie spreekt de waarheid?
Het is ook wel goed dat ze het onderzoeken volgens mij maar ik vertelde dat ik het eindeloos zoeken naar een motief niet echt geweldige vind. In zo'n kwalijke zaak zal het mij namelijk een worst zijn wat het motief is of was.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar ze hebben ondertussen al drie verdachten opgepakt en ze hebben zelfs de vuilniscontainer meegenomen voor onderzoek.
Was net op het nieuws.
Heb ik dus niet zelf verzonnen.
Werd gezocht, hij is nu opgepaktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:30 schreef warp995 het volgende:
Wat is trouwens de reden dat er nu balkjes op foto's voor zijn ogen worden geplaatst?
Heb het ooit eens gelezen maar kan het me niet meer voor de geest halen..
Het was eerst een klopjacht dus was het nuttig om die info openbaar te maken. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:30 schreef warp995 het volgende:
Wat is trouwens de reden dat er nu balkjes op foto's voor zijn ogen worden geplaatst?
Heb het ooit eens gelezen maar kan het me niet meer voor de geest halen..
Als zoiets gebeurt dan gaan je hersenen anders werken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet als een terroristisch motief strafverzwarend werkt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:31 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Het is ook wel goed dat ze het onderzoeken volgens mij maar ik vertelde dat ik het eindeloos zoeken naar een motief niet echt geweldige vind. In zo'n kwalijke zaak zal het mij namelijk een worst zijn wat het motief is of was.
Hij ziet er jong en gezond uit . Ik moest op meer dan 10 meter een nummer plaat lezen voordat ik in een auto kon rijden dus ja dat dusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die ik bedoelde heette Nicky, niet Niels. Ik verstuurde de post per ongeluk te vroeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ken zijn achternaam niet, maar zou kunnen ja. Hij zat ook in die tram.
Hij verklaarde dat die gast dat buiten de trein heeft geroepen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar 1 andere getuige Niels zegt dat hij specifiek naar 1 persoon liep (vrouw) zonder Alluh Akhbar. Dusja wie spreekt de waarheid?
Nee, dan ook niet. Ik vind dat welk motief er dan ook uit de mond van de dader of van bepaalde bevindingen rolt op geen enkele manier leidend mag zijn aan de straf die voor de ernst van de daad staat. Snappie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook niet als een terroristisch motief strafverzwarend werkt?
Ik ben zelf iemand verloren door een misdrijf en juist dat was het enige wat mij lang heeft bezig gehouden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:13 schreef HetDonkertAan het volgende:
Wat boeit het motief jullie toch zoveel?
Als een familielid van mij zou omkomen door zo een daad had ik lak aan het motief. En niet zo'n beetje ook.
Oke, want dat is wel zo hè.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet. Ik vind dat welk motief er dan ook uit de mond van de dader of van bepaalde bevindingen rolt op geen enkele manier leidend mag zijn aan de straf die voor de ernst van de daad staat. Snappie?
Klopt, daarom heb ik een bril met jampotglazen waardoor ik moeiteloos een kentekenplaat kan lezen op 25 meter.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon hele slechte ogen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:36 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik een bril met jampotglazen waardoor ik moeiteloos een kentekenplaat kan lezen op 25 meter.
Maar ik ben ook maar een mens en denk ondertussen dat als je iemand uit het raam gooit het ook wel handig is om te weten of dat expres of per ongeluk ging....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook niet als een terroristisch motief strafverzwarend werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |