Wie zijn dat?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zie hier een nieuwe Elly en Rikkert ontstaan
Toen ik laatst keek, was je gezakt naar 3,5 sterren.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Voxs het volgende:
hm heb wel de directe link.
Heel benieuwd of mijne wel wordt uitgekozen.
Ik rekende andersom. Pagina 31 is het alquote:
Wat hoe kan dat nouquote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik laatst keek, was je gezakt naar 3,5 sterren.
Ik vind jou schilderij het meest lijkende. De jury kan kiezen voor creatieve uitspattingen. Ik vind het spannend.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Voxs het volgende:
hm heb wel de directe link.
Heel benieuwd of mijne wel wordt uitgekozen.
Echt, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor heidense opvoeding gehad
[ afbeelding ]
Ja het gaat niet omhoog terwijl de laatste dagen uit mijn omgeving nog wel wat gestemd is.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik laatst keek, was je gezakt naar 3,5 sterren.
Die shit was AAN in de gristelijke underground scene. M'n tante hosselde altijd cassettebandjes voor me.quote:
Ik vind mijne ook een van de beter geslaagden.. Maar iid geen idee waar ze naar kijken.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind jou schilderij het meest lijkende. De jury kan kiezen voor creatieve uitspattingen. Ik vind het spannend.
Helemaal gemist, ik ben nog wel zo enorm gristelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die shit was AAN in de gristelijke underground scene. M'n tante hosselde altijd cassettebandjes voor me.
Ik vind het maar raar. Die van jou lijkt echt heel goed. Misschien kunnen veel mensen niet kijken en letten ze op andere dingen.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja het gaat niet omhoog terwijl de laatste dagen uit mijn omgeving nog wel wat gestemd is.
Net niet de goede connecties dan gaat het al snel misquote:Op maandag 18 maart 2019 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helemaal gemist, ik ben nog wel zo enorm gristelijk
Heb je op een gristelijke basisschool gezeten?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helemaal gemist, ik ben nog wel zo enorm gristelijk
Ben verre van gristelijk, maar ken het beruchte duo uiteraard wel, da's cult.quote:
Of complete scholen en Facebook groepen die massaal aan het stemmen sloegen.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Die van jou lijkt echt heel goed. Misschien kunnen veel mensen niet kijken en letten ze op andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |