Dat ze nog maar veel eieren mag leggen dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was het behalve het eerste meteen het laatste eitje
quote:
Komt wel goedquote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]De kip kwam toch uit een ei? Toen er voor het eerst een kip was, kwam die uit een ei. Het ei was dus eerder.
Uitgehuwelijkt bedoel jequote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen gaat Lotje een vriendje krijgen.
Als er hier iemand de broek aan heeft dan is zij het wel.quote:
Arm vriendje danquote:Op maandag 18 maart 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er hier iemand de broek aan heeft dan is zij het wel.
Zij scheidde kip en nugget. En zei, toen ze wees naar de nugget 'ai'.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
En daarna kwam Prisha, de natuurlijke vijand van de kipnugget.
Bruut met een hakbijl, vermoed ik. Maar er zijn ook geruchten dat het met vuur uit haar mond kwamquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zij scheidde kip en nugget. En zei, toen ze wees naar de nugget 'ai'.
Gedurende de jaren is dat verbasterd naar 'ei'.
Eerder arme ik.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die worden razend verliefd en gaan kozen met elkaarquote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder arme ik.
Ze vermaakt zich prima alleen maar parkieten zijn wel gezelschapsdieren. Ik hoop dat het goed gaat als ik er nog één bijneem.
Over slap lullen gesproken.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bruut met een hakbijl, vermoed ik. Maar er zijn ook geruchten dat het met vuur uit haar mond kwam
Daarom kennen we misschien nu ook het gebakken ei.
Maar dan worden ze jaloers als Badeend contact probeert te maken en gaan ze 'm aanvallen.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die worden razend verliefd en gaan kozen met elkaar
OK nog meer succesquote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder arme ik.
Ze vermaakt zich prima alleen maar parkieten zijn wel gezelschapsdieren. Ik hoop dat het goed gaat als ik er nog één bijneem.
Met een ei als resultaatquote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die worden razend verliefd en gaan kozen met elkaar
hmm die hakbijl was de big bang..quote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]Het scheppingsverhaal eindigt wel in het opeten van zowel kip als ei.
Op twee of zo? even kijken.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:45 schreef Recce het volgende:
Wat veel inzendingen trouwens, Voxs! Weet je op welke pagina je staat?
Ik zie hier een nieuwe Elly en Rikkert ontstaanquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze weet dat haar kooitje haar plek is, zodra ik in de buurd kom schiet ze al in de verdediging.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan worden ze jaloers als Badeend contact probeert te maken en gaan ze 'm aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |