Nou zeg, je zou van iedereen moeten onthouden wat hij op zijn vloer heeft, wat hij aan de muur heeft hangen en welk eten hij niet lekker vindtquote:Op maandag 18 maart 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
SC gaat hier sowieso vaak veel te snel om allemaal bij te houden.
En of ze zich scheren.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou zeg, je zou van iedereen moeten onthouden wat hij op zijn vloer heeft, wat hij aan de muur heeft hangen en welk eten hij niet lekker vindt
Je zit toch niet een dagboek over mij te houden?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou zeg, je zou van iedereen moeten onthouden wat hij op zijn vloer heeft, wat hij aan de muur heeft hangen en welk eten hij niet lekker vindt
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe zit het met jouw bikinilijn?quote:
Ik heb een heel Fok!-usersspreadsheetquote:Op maandag 18 maart 2019 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit toch niet een dagboek over mij te houden?
Dat zit prima, bedankt!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe zit het met jouw bikinilijn?
Ik ga mij zo ook even scheren, morgen weer een sollicitatiegesprek.quote:
Eens moet het lukkenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga mij zo ook even scheren, morgen weer een sollicitatiegesprek.
Feli.quote:
Duimen dan weer!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga mij zo ook even scheren, morgen weer een sollicitatiegesprek.
quote:
Nee, dino's legde al eieren. Lang voordat er kippen op de wereld kwamen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |