quote:Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn mannen over het algemeen allemaal
[..]
Weet je al wat je gaat eten?
quote:
Dat gaat wel lukken. Ik hoef ook alleen maar aan mijn zelf te denken met eten.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bleh niet mijn ding, maar hopen dat het je gaat smaken![]()
Zal wel in de Haagse aanbieding zijn ....quote:Op maandag 18 maart 2019 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bleh niet mijn ding, maar hopen dat het je gaat smaken![]()
Dat ook. Shoarma, altijd lekker.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel in de Haagse aanbieding zijn ....
Ja zat in een shoarma tentquote:
Ok .. zelf gemaakt of thuisbezorgdquote:Op maandag 18 maart 2019 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ook. Shoarma, altijd lekker.
Ik dacht dat ik wel vaak genoeg had gezegd dat ik zelf kook.quote:
shoarma moet je bakken of grillen volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel vaak genoeg had gezegd dat ik zelf kook.
Ik heb zelfs in cul nog nooit zelfgemaakte shoarma gezienquote:
Ja dat is lekker makkelijk. Maak je zelf of bak je het opquote:Op maandag 18 maart 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel vaak genoeg had gezegd dat ik zelf kook.
Gehaald in de supermarkt en zelf gebakken. Ik had zin in makkelijk vandaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is lekker makkelijk. Maak je zelf of bak je het op
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gehaald in de supermarkt en zelf gebakken. Ik had zin in makkelijk vandaag.
Je bent Gadverdamme vergeten.quote:
Het is vlees.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent Gadverdamme vergeten.
Doorgedraaide junk.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
Nou ja nu is het afwachten naar zn verhaal...
Grote kans dat hij zich zal beroepen op zijn zwijgrecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
Nou ja nu is het afwachten naar zn verhaal...
Dat gaat zo maar nietquote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grote kans dat hij zich zal beroepen op zijn zwijgrecht.
Ja hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |