Goulash kroket danquote:Op maandag 18 maart 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Broodje goulashkroket.
Als ik mocht kiezen tussen dat of drie tieten, nou dan wist ik het wel...![]()
Twee tieten zitten al in de weg, laat staan drie tietenquote:Op maandag 18 maart 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Broodje goulashkroket.
Als ik mocht kiezen tussen dat of drie tieten, nou dan wist ik het wel...![]()
Het zijn tetten.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Twee tieten zitten al in de weg, laat staan drie tieten
Shoarma of spekpannekoeken. Ik weet het nog niet.quote:
Die middelste is sws geen gezicht.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Twee tieten zitten al in de weg, laat staan drie tieten
Tieten,tetten, borsten een pot natquote:
Shoarmaquote:Op maandag 18 maart 2019 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Shoarma of spekpannekoeken. Ik weet het nog niet.
Nee, maar nu heb ik weer zin om Total Recal vanavond te kijken.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die middelste is sws geen gezicht.
Dat was wel een lekker wijfquote:Op maandag 18 maart 2019 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, maar nu heb ik weer zin om Total Recal vanavond te kijken.
Ga het ook nog over potten hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tieten,tetten, borsten een pot naten mij niet slaan ja
Bijdehandjes gegeten ofzquote:Op maandag 18 maart 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga het ook nog over potten hebben.
Hij is vandaag een beetje obstinaat.quote:
Ik moet nog eten.quote:
Zijn mannen over het algemeen allemaalquote:Op maandag 18 maart 2019 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is vandaag een beetje obstinaat.
Weet je al wat je gaat eten?quote:
Oh ik wel op zijn tijd. Zoals nu als ik het niet hebquote:
Ik liep er langs in de Jumbo en kon de verleiding niet weerstaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik wel op zijn tijd. Zoals nu als ik het niet heb
Ik heb de perfecte frituurpan gezien bij de action.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liep er langs in de Jumbo en kon de verleiding niet weerstaan.
Ook voor in de fryertquote:Op maandag 18 maart 2019 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liep er langs in de Jumbo en kon de verleiding niet weerstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn mannen over het algemeen allemaal
[..]
Weet je al wat je gaat eten?
quote:
Bleh niet mijn ding, maar hopen dat het je gaat smakenquote:
Dat gaat wel lukken. Ik hoef ook alleen maar aan mijn zelf te denken met eten.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bleh niet mijn ding, maar hopen dat het je gaat smaken![]()
Zal wel in de Haagse aanbieding zijn ....quote:Op maandag 18 maart 2019 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bleh niet mijn ding, maar hopen dat het je gaat smaken![]()
Dat ook. Shoarma, altijd lekker.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel in de Haagse aanbieding zijn ....
Ja zat in een shoarma tentquote:
Ok .. zelf gemaakt of thuisbezorgdquote:Op maandag 18 maart 2019 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ook. Shoarma, altijd lekker.
Ik dacht dat ik wel vaak genoeg had gezegd dat ik zelf kook.quote:
shoarma moet je bakken of grillen volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel vaak genoeg had gezegd dat ik zelf kook.
Ik heb zelfs in cul nog nooit zelfgemaakte shoarma gezienquote:
Ja dat is lekker makkelijk. Maak je zelf of bak je het opquote:Op maandag 18 maart 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel vaak genoeg had gezegd dat ik zelf kook.
Gehaald in de supermarkt en zelf gebakken. Ik had zin in makkelijk vandaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is lekker makkelijk. Maak je zelf of bak je het op
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gehaald in de supermarkt en zelf gebakken. Ik had zin in makkelijk vandaag.
Je bent Gadverdamme vergeten.quote:
Het is vlees.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent Gadverdamme vergeten.
Doorgedraaide junk.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
Nou ja nu is het afwachten naar zn verhaal...
Grote kans dat hij zich zal beroepen op zijn zwijgrecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
Nou ja nu is het afwachten naar zn verhaal...
Dat gaat zo maar nietquote:Op maandag 18 maart 2019 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grote kans dat hij zich zal beroepen op zijn zwijgrecht.
Ja hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |