Ik stel je een vraag.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat insinueer je hier mee?
[..]
Kan je het nog onduidelijker zeggen? Of niet duidelijker zeggen dan dat je niet hebt ongedaan?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet niet wat er op stond, maar je weet wel dat er geen reden zou kunnen zijn waarom het volk dat niet zou mogen weten?
En dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:57 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Kan je het nog onduidelijker zeggen? Of niet duidelijker zeggen dan dat je niet hebt ongedaan?
De inhoud van dat briefje moet publiek worden. Punt uit.
Kijk eens in een willekeurige kroeg om 11uur in de ochtend.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:54 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Kijk eens in de turkse koffietentjes om 11 uur sochtends...
Gepensioneerd op je 25ste....Doe ik toch iets fout..quote:Op maandag 18 maart 2019 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Veel van de allereerste gastarbeiders zijn inmiddels gepensioneerd ja.
Als je niet weet wat er op het briefje staat ben je zeker niet in staat te oordelen of de inhoud van het briefje openbaar moet worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:57 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Kan je het nog onduidelijker zeggen? Of niet duidelijker zeggen dan dat je niet hebt ongedaan?
Grote kans inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Al die Turken die ik ken die niet streng gelovig of zelfs helemaal niet gelovig zijn zijn natuurlijk verzinsels van mij. Jij zal het wel beter weten man.
Wat een niveau zeg. Wilders is niet voor een 100% blanke samenleving, het is niet Wilders (of zijn achterban) die aanslagen pleegt en correlatie is geen causaliteit (moslims / economie).quote:Op maandag 18 maart 2019 17:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nou en, is de economie met al die moslims nu naar de klote dan? Juist, integendeel.
quote:Op maandag 18 maart 2019 17:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/2016/47/uitkeringen
Gedaan, en nu?
Het probleem is dus onderwijs en niet rasquote:Het hogere onderwijsniveau en de betere prestaties van de niet-westerse tweede generatie op de arbeidsmarkt werken ook door in het percentage van hen dat een bijstandsuitkering krijgt. De 5,4 procent onder de tweede generatie is veel lager dan de 18,0 procent van eerste generatie.
Dicht of leeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:58 schreef Appelflaap het volgende:
[..]
Kijk eens in een willekeurige kroeg om 11uur in de ochtend.
Soms kan je uit beperkte feiten al de waarheid afleiden.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij deze analyse al weet te maken, nog voordat de verdachte opgepakt is zelfs. Met die gave zou je iets moeten doen!
[..]
Ik weet niet wat kwalijker is: het wegmoffelen van dingen (ik zou daar nog wel even aanwijzingen voor willen zien eigenlijk) of ongehinderd door ook maar enige kennis van feiten of omstandigheden allerlei conclusies gaan trekken.
Het volk eist antwoord!! Ze hoeven helemaal niets publiek te maken, en zeker niet om de nieuwsgierigheid te bevredigen van DoubleUU van Forum FOK! .quote:Op maandag 18 maart 2019 17:57 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het gros zo jong is.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:58 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Gepensioneerd op je 25ste....Doe ik toch iets fout..
Amen.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het volk eist antwoord!! Ze hoeven helemaal niets publiek te maken, en zeker niet om de nieuwsgierigheid te bevredigen van DoubleUU van Forum FOK! .
Lastig als ie nog dicht is maar ik zal het eens proberen.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:58 schreef Appelflaap het volgende:
[..]
Kijk eens in een willekeurige kroeg om 11uur in de ochtend.
Want? Dat is afhankelijk van de inhoud ? En jij kan dat wel? Lees jij jezelf wel of ?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er op het briefje staat ben je zeker niet in staat te oordelen of de inhoud van het briefje openbaar moet worden.
Bij wie nog meer dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
leer eens lezen, ‘niet alleen’ betekent dus dat deze user niet bij een (1) groep de schuld neerlegt
Rtv utrechtquote:Op maandag 18 maart 2019 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Waar kunnen we de persco zien? Nos gaat weer een uur alles samenvatten
Ik ben gewoon benieuwd wat er op dat briefje stond en ik vroeg me af of dat al bekend was.quote:
Nee, ik weet niet wat de inhoud is, maar ik weet wel dat de inhoud dusdanig kan zijn dat het juist niet publiek gemaakt moet worden, en zeker niet direct.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:01 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Want? Dat is afhankelijk van de inhoud ? En jij kan dat wel? Lees jij jezelf wel of ?
Dit is gewoon uit je mond poepen wat je doet.
Vraag het de betreffende user, per DM het liefst aangezien deze discussie totaal nutteloos is hierquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Jimbo het volgende:
twitter:chrisververs twitterde op maandag 18-03-2019 om 16:23:54Vrouw gesproken die melding maakte van verdachte auto. ,,Hij stond te draaien. Ik vond het maar vreemd. Het raam stond open en er lag een briefje in met een tekst en heel groot Allah erop.” #utrecht #pijlsweerd reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |