abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185694804
pi_185694809
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij riep Allah Akbar.
Dat is door een omstander beweerd, zegt nog heel weinig.
pi_185694838
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:03 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is door een omstander beweerd, zegt nog heel weinig.
Door een getuige, die door de politie is verhoord.

En wat de officiële verklaringen zijn: een terroristische aanslag kan niet worden uitgesloten. Dat wordt ook door de burgemeester verklaard.
Dat lijkt me terecht.
pi_185694874
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:04 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En wat de officiële verklaringen zijn: een terroristische aanslag kan niet worden uitgesloten.
Dat lijkt me terecht.
media kan niets meer ventileren
dat is niet zomaar...

dr zit een hele vieze staart aan
pi_185694919
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:04 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En wat de officiële verklaringen zijn: een terroristische aanslag kan niet worden uitgesloten. Dat wordt ook door de burgemeester verklaard.
Dat lijkt me terecht.
Door een getuige ja, maar die zijn lang niet altijd objectief is wel gebleken, en herinneringen kunnen verdraaien.

Het kan ook niet worden uitgesloten maar je moet er ook niet direct van uitgaan. Dat creëert een hetze.
pi_185694933
omg niet hier ook he ..

zeldzaam verschijnsel
pi_185694974
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:08 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Door een getuige ja, maar die zijn lang niet altijd objectief is wel gebleken, en herinneringen kunnen verdraaien.

Het kan ook niet worden uitgesloten maar je moet er ook niet direct van uitgaan. Dat creëert een hetze.
Je hebt echt geen idee, waar je het over hebt. :N
pi_185694976
Het is gelukt, de SC leeft nog *O*
pi_185695082
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:08 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Nee, dat moeten we niet willen voor deze lieve man die 3 mensen doodgeschoten heeft en nog een aantal verwond. Een hetze, stel je voor.
pi_185695087
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:10 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Je hebt echt geen idee. :N
Hoezo? Het is wat mij betreft gewoon gevaarlijk om de benaming "terroristische aanval" erbij te halen als dat lang niet zeker is.

Daarmee creëer je toch een bepaald beeld bij mensen en dat kan erg gevaarlijk zijn. Kijk maar naar die aanval in nieuw zeeland.
pi_185695121
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat moeten we niet willen voor deze lieve man die 3 mensen doodgeschoten heeft en nog een aantal verwond. Een hetze, stel je voor.
Het gaat me niet om die man, maar meer om andere moslims/Marokkanen.
pi_185695173
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:14 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hoezo? Het is wat mij betreft gewoon gevaarlijk om de benaming "terroristische aanval" erbij te halen als dat lang niet zeker is.

Daarmee creëer je toch een bepaald beeld bij mensen en dat kan erg gevaarlijk zijn. Kijk maar naar die aanval in nieuw zeeland.
Hoezo gevaarlijk? :? Moet je dan eerst wachten voor je alle feiten weet en dan er pas een verklaring over geven? Hoelang denk je dat dat duurt?
Weet je wat gevaarlijk is? Dat je een terroristische aanslag niet kan uitsluiten en er vanuit gaat dat het niet zo is.
Niets aan de hand, mensen, gewoon doorlopen. 8)7
pi_185695244
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:18 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hoezo gevaarlijk? :? Moet je dan eerst wachten voor je alle feiten weet en dan er pas een verklaring over geven? Hoelang denk je dat dat duurt?
Weet je wat gevaarlijk is? Dat je een terroristische aanslag niet kan uitsluiten en er vanuit gaat dat het niet zo is.
Niets aan de hand, mensen, gewoon doorlopen. 8)7
Dat zijn natuurlijk 2 uitersten. Je neemt alles in overweging en handelt ernaar maar je neemt, lijkt mij, richting publiek niet de woorden terroristische aanval in de mond als je dat nog helemaal niet weet.

Je kunt dezelfde waarschuwingen ook geven zonder dat er direct bij te benoemen. Het gaat mij meer om hoe dingen naar buiten worden gebracht, en ja, daarbij zouden ze zich meer aan de feiten moeten houden vind ik
pi_185695308
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:21 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat zijn natuurlijk 2 uitersten. Je neemt alles in overweging en handelt ernaar maar je neemt, lijkt mij, richting publiek niet de woorden terroristische aanval in de mond als je dat nog helemaal niet weet.

Je kunt dezelfde waarschuwingen ook geven zonder dat er direct bij te benoemen. Het gaat mij meer om hoe dingen naar buiten worden gebracht, en ja, daarbij zouden ze zich meer aan de feiten moeten houden vind ik
O ja, er is een schietpartij geweest in een tram, maar we weten de feiten nog niet, dus we nemen ook geen maatregelen. Zoiets?
Er is daarbij geen tijd om alles in overweging te nemen en eerst te gaan vergaderen met betrokkenen. :N En de feiten zijn nog (lang niet) bekend.
pi_185695379
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

O ja, er is een schietpartij geweest in een tram, maar we weten de feiten nog niet, dus we nemen ook geen maatregelen. Zoiets?
Ik zeg niet dat er geen maatregelen genomen moeten worden. Ik heb het over hoe informatie naar buiten wordt gebracht waarvan er nog geen idee is over de validiteit.

Mensen horen "terroristische aanval", en elke "buitenlander" word weer scheef aangekeken, en soms zelfs erger. Maak er geen religieus of politiek iets van als je helemaal niet weet of dat het is.
pi_185695424
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er geen maatregelen genomen moeten worden. Ik heb het over hoe informatie naar buiten wordt gebracht waarvan er nog geen idee is over de validiteit.

Mensen horen "terroristische aanval", en elke "buitenlander" word weer scheef aangekeken, en soms zelfs erger. Maak er geen religieus of politiek iets van als je helemaal niet weet of dat het is.
Mensen horen dat een terroristische aanval niet kan worden uitgesloten. Anders is het niet genoemd. En dan gaat de veiligheid van iedereen boven eventueel scheef aankijken van buitenlanders. Want dat dat gebeurt, is nog helemaal niet een feiten ook niet prioriteit nummer 1.
pi_185695472
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Mensen horen dat een terroristische aanval niet kan worden uitgesloten. Anders is het net genoemd. En dan gaat de veiligheid van iedereen boven eventueel scheef aankijken van buitenlanders. Want dat dat gebeurt, is nog helemaal niet een feit.
Zijn de mensen veiliger als ze (misschien onterecht) denken dat een terroristische aanval is?

Lijkt me niet, je maakt de boel er voor sommigen juist een stuk gevaarlijker mee.
pi_185695587
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:31 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Zijn de mensen veiliger als ze (misschien onterecht) denken dat een terroristische aanval is?

Lijkt me niet, je maakt de boel er voor sommigen juist een stuk gevaarlijker mee.
Daar gaat het helemaal niet om. Je kan juist maatregelen nemen, ivm de veiligheid. Er kan niet zomaar code 5 afgegeven worden, daar is wel wat voor nodig. En met die dreigingscode 5 zijn er allerlei maatregelen mogelijk, die anders niet kunnen. En bedoelt om de dader te pakken en de veiligheid van de burgers te vergroten.
pi_185695620
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:36 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om. Je kan juist maatregelen nemen, ivm de veiligheid. Er kan niet zomaar code 5 afgegeven worden, daar is wel wat voor nodig. En met die dreigingscode 5 zijn er allerlei maatregelen mogelijk, die anders niet kunnen. En bedoeld om de dader te pakken en de veiligheid van de burgers te vergroten.
Ik zeg toch niet geen maatregelen te nemen voor het geval dat? Ik heb het over hoe je dingen naar buiten brengt. Tegenover het publiek hoef je er nog helemaal geen terroristische inslag bij te halen.
pi_185695691
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:38 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet geen maatregelen te nemen voor het geval dat? Ik heb het over hoe je dingen naar buiten brengt. Tegenover het publiek hoef je er nog helemaal geen terroristische inslag bij te halen.
Anders mogen die maatregelen niet. :N
Juist goed dat mensen alert zijn en dat mensen binnen gehouden worden, zolang je niet waar de dader is en wat er precies gebeurd is. En mensen zijn niet achterlijk, hoor. Er komt alleen al via social media van alles naar buiten om mensen ongerust te maken. Het publiek heeft daarnaast het recht om te weten hoe de inschatting van de bestuurders is.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 17:42:10 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_185695714
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:38 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Bij te halen? Het ís toch terrorisme als je zo'n daad pleegt? Pure terror. En daar kunnen de andere Turken helemaal niets aan doen, maar deze dader heeft terreur gepleegd. Daar hoeven we niet omheen te draaien.
pi_185695741
Het woord terrorisme is een angstig woord, Moeilijk om te bepalen wat je zegt zonder massahysterie te veroorzaken of dat mensen eventueel wraak gaan nemen.

Ik neem aan dat de politie de dader wel kent en daarom zoveel naar buiten gooit.
Volgens mij doen ze ook normaal ook nooit de naam achternaam en zo vrijgeven. (Of is dat inmiddels anders?)
pi_185695779
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij te halen? Het ís toch terrorisme als je zo'n daad pleegt? Pure terror. En daar kunnen de andere Turken helemaal niets aan doen, maar deze dader heeft terreur gepleegd. Daar hoeven we niet omheen te draaien.
Nee dus. Het is terrorisme als er een politieke/religieuze inslag is. Een idioot die wat in zijn kop krijgt is geen terrorist, gewoon een zieke geest. En daar zit hem dus het probleem. Door het een terrorist te noemen hang je daar zijn geloof/afkomst aan en dat hoeft er helemaal niet mee te maken te hebben.
pi_185695822
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:45 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Nee dus. Het is terrorisme als er een politieke/religieuze inslag is. Een idioot die wat in zijn kop krijgt is geen terrorist, gewoon een zieke geest. En daar zit hem dus het probleem. Door het een terrorist te noemen hang je daar zijn geloof/afkomst aan en dat hoeft er helemaal niet mee te maken te hebben.
8)7 Wat een bullshit zeg, excused les mots.
Misschien moet je de tv eens aanzetten op NPO 1, ipv dit soort onzin neer te zetten. ^O^
pi_185695859
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het woord terrorisme is een angstig woord, Moeilijk om te bepalen wat je zegt zonder massahysterie te veroorzaken of dat mensen eventueel wraak gaan nemen.

Ik neem aan dat de politie de dader wel kent en daarom zoveel naar buiten gooit.
Volgens mij doen ze ook normaal ook nooit de naam achternaam en zo vrijgeven. (Of is dat inmiddels anders?)
Nee, dat mag dus wel met dreigingsnivo 5.
"De verhoging is vooral om de autoriteiten in Utrecht te helpen om alle middelen in te zetten’’, aldus Aalbersberg.".
pi_185695883
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

8)7 Wat een bullshit zeg, excused les mots.
Misschien moet je de tv eens aanzetten op NPO 1, ipv dit soort onzin neer te zetten. ^O^
Jij mag het bullshit vinden, al is dat natuurlijk weinig argument, ik vind het onnodig haatzaaien.
pi_185695907
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:49 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Jij mag het bullshit vinden, al is dat natuurlijk weinig argument, ik vind het onnodig haatzaaien.
Het gaat niet om haatzaaien, maar om de veiligheid van de bevolking. Heel apart hoe jij je prioriteiten legt.
pi_185695936
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:51 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het gaat niet om haatzaaien, maar om de veiligheid van de bevolking. Heel apart hoe jij je prioriteiten legt.
Maar de bevolking word er niet veiliger op door er, misschien onterecht, al het stempel terrorisme op te plakken. In feite maakt het het juist gevaarlijker voor sommigen.
pi_185695951
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, dat mag dus wel met dreigingsnivo 5.
"De verhoging is vooral om de autoriteiten in Utrecht te helpen om alle middelen in te zetten’’, aldus Aalbersberg.".
Dat bedoel ik, ik vond het gelijk al vreemd dat hij met naam en toenaam genoemd werd.

Ik denk dat er veel meer aan de hand is met de dader, dat hij bekend is bij de politie en al een verdachte is voor zulke gevallen of zo. Ik weet niet hoe dat allemaal precies gaat. is toch AIVD of zo die dat allemaal natrekt?
pi_185695974
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:52 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar de bevolking word er niet veiliger op door er, misschien onterecht, al het stempel terrorisme op te plakken. In feite maakt het het juist gevaarlijker voor sommigen.
Nee, dat is gewoon niet waar. Hoe kom je daar nou bij? Weet jij het beter dan deskundigen die zich now we speak uitspreken hierover? :D
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 17:55:24 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_185695992
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, ik vond het gelijk al vreemd dat hij met naam en toenaam genoemd werd.

Ik denk dat er veel meer aan de hand is met de dader, dat hij bekend is bij de politie en al een verdachte is voor zulke gevallen of zo. Ik weet niet hoe dat allemaal precies gaat. is toch AIVD of zo die dat allemaal natrekt?
Hij heeft een strafblad zo lang als zijn arm, dus ja, die is bekend hoor. Onbegrijpelijk dat hij gewoon op straat liep. Hij hoorde al in de bak te zitten.
pi_185696015
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

:Y
Ik heb net wat mensen gezien en gehoord, die hem op verschillende manieren kennen, als collega, vanuit de moskee, uit de buurt. En de beelden zijn niet mooi. :N
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 17:56:34 #33
388664 crew  Dotteke
pi_185696017
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_185696032
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:54 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon niet waar. Hoe kom je daar nou bij? Weet jij het beter dan deskundigen die zich now we speak uitspreken hierover? :D
Heeft 1 deskundige de definitieve beweegreden van deze man gegeven? Volgens mij niet. Maar ondertussen is de halve discussie alweer over immigranten, marokkanen ed.

Dat lijkt me niet bepaald de bedoeling. Wilders gebruikt het ook alweer als commentaar op buitenlanders. Jij mag er anders naar kijken, ik vind dat haatzaaien en gevaarlijk.
pi_185696066
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft een strafblad zo lang als zijn arm, dus ja, die is bekend hoor. Onbegrijpelijk dat hij gewoon op straat liep. Hij hoorde al in de bak te zitten.
Ja ook al eerder voor doodslag zag ik net iets van voorbijkomen.

Maar ik bedoel meer bekend in de zin van (terroristische) aanslagen voorbereiden of zo.
pi_185696083
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:56 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y
Ik heb net wat mensen gezien en gehoord, die hem op verschillende manieren kennen, als collega, vanuit de moskee, uit de buurt. En de beelden zijn niet mooi. :N
Die heb ik nog niet gezien, ben tussendoor nog aan het koken. Volg het met een half oog nou even.
pi_185696114
Iedereen ziet het anders en toch hebben we uiteindelijk allemaal dezelfde angst.
pi_185696127
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 17:57 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Heeft 1 deskundige de definitieve beweegreden van deze man gegeven? Volgens mij niet. Maar ondertussen is de halve discussie alweer over immigranten, marokkanen ed.

Dat lijkt me niet bepaald de bedoeling. Wilders gebruikt het ook alweer als commentaar op buitenlanders. Jij mag er anders naar kijken, ik vind dat haatzaaien en gevaarlijk.
Het gaat helemaal niet om haat naar buitenlanders. Jij hebt het daar steeds over, ik niet. :N En het gaat niet over 1 deskundigen, maar meerderen, die zich uitspreken over of het wel of niet terecht is dat er gesproken is over een MOGELIJKE terroristische aanslag. De motieven van de dader zijn nog niet bekend, je kan er niet op wachten tot die wel bekend zijn om de nodige maatregelen te treffen. :N
pi_185696154
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iedereen ziet het anders en toch hebben we uiteindelijk allemaal dezelfde angst.
Nou nee dus. De een maakt zich zorgen om de veiligheid van de bevolking en de ander maakt zich zorgen om haatzaaien. Dat lijkt me toch heel iets anders. :Y
pi_185696182
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:01 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om haat naar buitenlanders. Jij hebt het daar steeds over, ik niet. :N En het gaat niet over 1 deskundigen, maar meerderen, die zich uitspreken over of het wel of niet terecht is dat er gesproken is over een MOGELIJKE terroristische aanslag. De motieven van de dader zijn nog niet bekend, je kan er niet op wachten tot die wel bekend zijn om de nodige maatregelen te treffen. :N
Ik zeg niet dat jij dat doet, maar het gebeurt wel. Als een blanke daar had gestaan hadden ze het ook niet een mogelijke terroristische aanslag genoemd. Want 1 persoon die mensen aanvalt is niet direct terroristisch. Het is een aanslag, zeker, maar niet direct terroristisch.
  maandag 18 maart 2019 @ 18:04:21 #41
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_185696211
Er is een aanslag gepleegd, door een 37 jarige man die in Turkije is geboren.
De man had al eerder veel contact met Justitie en Politie.
Rutte zei dat het een aanslag was met mogelijke terroristische achtergrond (slag om de arm)
Grapperhaus bevestigde dat.
De dader schreeuwde Allah Akbar, dat is door getuigen gehoord.
De Burgemeester van Utrecht, van Zanen, noemde het wel een aanslag met terroristische achtergrond.
De man zou volgens bekenden de Sharia aanhangen en streng religieus zijn.
En ja, code 5 geeft Politie en Justitie veel meer bevoegdheden.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_185696213
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:02 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nou nee dus. De een maakt zich zorgen om de veiligheid van de bevolking en de ander maakt zich zorgen om haatzaaien. Dat lijkt me toch heel iets anders. :Y
Maar we zijn allemaal bang voor aanslagen, schietende mensen, oorlogen etc.
Hoe dat gebeurd of met wat voor reden maakt niet uit.

Denk ik.
pi_185696217
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:03 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij dat doet, maar het gebeurt wel. Als een blanke daar had gestaan hadden ze het ook niet een mogelijke terroristische aanslag genoemd. Want 1 persoon die mensen aanvalt is niet direct terroristisch. Het is een aanslag, zeker, maar niet direct terroristisch.
Als dit gedaan was door een blanke, was het wel degelijk net zo behandeld. :Y
pi_185696232
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Maar we zijn allemaal bang voor aanslagen, schietende mensen, oorlogen etc.
Hoe dat gebeurd of met wat voor reden maakt niet uit.

Denk ik.
Nee dus, er zijn dus blijkbaar mensen die de kans op haatzaaien daarboven zetten. :Y
pi_185696251
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Rutte zei dat het een aanslag was met mogelijke terroristische achtergrond (slag om de arm)
De Burgemeester van Utrecht, van Zanen, noemde het wel een aanslag met terroristische achtergrond.
De burgemeester noemt ook het woord mogelijk. :Y
De man heeft volgens autoriteiten in Turkije ws in Tsjetjenië gevochten. Of dat waar is zal nog moeten blijken.
pi_185696284
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:05 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee dus, er zijn dus blijkbaar mensen die de kans op haatzaaien daarboven zetten. :Y
Maar van haatzaaien kan je toch ook zulke taferelen krijgen? Dan is het uiteindelijk dezelfde angst.

Een stuk verder gedacht, dat dan wel weer.
pi_185696292
:'( ik word echt ziek van deze wereld.
Werewolf
pi_185696306
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Maar van haatzaaien kan je toch ook zulke taferelen krijgen? Dan is het uiteindelijk dezelfde angst.

Wat zijn de motieven van aanslagen, al dan niet terroristisch?
  maandag 18 maart 2019 @ 18:10:23 #49
478258 Amphorapotje
pi_185696317
Zo meteen weer een persco.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:11:23 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_185696333
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, het plaatje is al duidelijk.
Streng religieus maar wel zuipen en harddrugs gebruiken en vrouwen verkrachten. Het is gewoon een crimineel en ik hoop dat ze hem nu snel oppakken en opsluiten.
pi_185696346
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

In dit geval bestaat een grote kans dat het om die allereerste vrouw ging. Dat maakt het geen aanslag.

Maar kijk voor alle aardigheid even naar nieuw zeeland. Dat is wat haatzaaien kan veroorzaken, en ja dat vind ik dus erg gevaarlijk. Haat is een sterk iets, net als angst.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:12:14 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_185696353
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

De enige die vandaag haat gezaaid heeft is de dader.
  maandag 18 maart 2019 @ 18:12:19 #53
478258 Amphorapotje
pi_185696354
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Streng religieus maar wel zuipen en harddrugs gebruiken en vrouwen verkrachten. Het is gewoon een crimineel en ik hoop dat ze hem nu snel oppakken en opsluiten.
Je toevoeging is in deze correct.
pi_185696383
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat sowieso!
pi_185696384
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:11 schreef Soulraven het volgende:

[..]

In dit geval bestaat een grote kans dat het om die allereerste vrouw ging. Dat maakt het geen aanslag.

Maar kijk voor alle aardigheid even naar nieuw zeeland. Dat is wat haatzaaien kan veroorzaken, en ja dat vind ik dus erg gevaarlijk. Haat is een sterk iets, net als angst.
Natuurlijk kan het haatzaaien veroorzaken, maar daar gaat het hier niet om. Dat is onvermijdelijk en zal altijd gebeuren door mensen die alles daarvoor aangrijpen.
Maar de discussie was of het terecht is dat de autiriteiten het dreigingniveau is opgeschaald naar 5 en er gesproken is over een MOGEIJKE terroristische aanslag. En dan zeg ik ja.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:14:34 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_185696387
quote:

[..]

Oh die andere doden en gewonden zijn bijvangst? Geen aanslag, hoe kóm je erbij.
pi_185696391
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De enige die vandaag haat gezaaid heeft is de dader.
_O_ _O_ _O_
pi_185696414
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Kan zoveel zijn denk ik. Haat, geloof, woede, ziekte, gehersenspoeld, opvoeding, jaloezie.
  maandag 18 maart 2019 @ 18:16:01 #59
478258 Amphorapotje
pi_185696415
quote:

[..]

Dit betreft WEL een aanslag.
pi_185696427
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Kan zoveel zijn denk ik. Haat, geloof, woede, ziekte, gehersenspoeld, opvoeding, jaloezie.
:Y vooral haat
pi_185696437
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:16 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

dus dat!!!!
< ga weer ff op de vlerken zitten
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:17:35 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_185696450
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

dus dat!!!!
< ga weer ff op de vlerken zitten
Ik ook. Lijkt me verstandig.
pi_185696452
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:16 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y vooral haat
Dat was mijn 1ste ingeving.
pi_185696458
quote:

[..]

natuurlijk!!
pi_185696471
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ook. Lijkt me verstandig.
:D
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:18:50 #66
388664 crew  Dotteke
pi_185696478
Er is een andere verdachten aangehouden, hoe ver die er bij betrokken is weten ze nog niet.
pi_185696504
Het is een terroristisch motief, maar andere motieven kunnen ze niet uitsluiten.
Zegt een meneer met heel veel microfoons voor zijn neus.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:20:14 #68
388664 crew  Dotteke
pi_185696521
De eerst duiding, de getuigenverklaringen en wat ze gevonden hebben ter plekke doen denken aan een terroristische aan slag zegt het OM
pi_185696528
quote:

[..]

Een aanslag, ja, een terroristische is nog lang niet duidelijk. Daarvoor moet het een politiek doel hebben.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:20:30 #70
388664 crew  Dotteke
pi_185696532
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is een terroristisch motief, maar andere motieven kunnen ze niet uitsluiten.
Is van het OM
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:21:26 #71
388664 crew  Dotteke
pi_185696552
Er kwamen meldingen binnen van meerdere schietpartijen in Utrecht.
Dus ze dachten eerst dat het een groepering was
  maandag 18 maart 2019 @ 18:22:20 #72
478258 Amphorapotje
pi_185696577
quote:

[..]

Geen aanslag post je hier. ;(
pi_185696578
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Is van het OM
Ah tnx.
  maandag 18 maart 2019 @ 18:23:21 #74
478258 Amphorapotje
pi_185696598
Ik ga eten. :W
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:23:25 #75
388664 crew  Dotteke
pi_185696601
Ook de relationele sfeer sluiten ze ook niet uit, zegt OM
pi_185696605
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Er is een andere verdachten aangehouden, hoe ver die er bij betrokken is weten ze nog niet.
Is dat weer een ander dan die broer?
pi_185696607
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:22 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Geen aanslag post je hier. ;(
Fair enough, ik mistte een woord. ^O^
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:23:50 #78
388664 crew  Dotteke
pi_185696611
En zijn vandaag geen signale geweest van andere diensten
pi_185696627
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lekker duidelijk. Nja uit die andere beelden van hem blijkt al wel dat hij niet bepaald stabiel is helaas.
pi_185696647
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:24 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Lekker duidelijk. Nja uit die andere beelden van hem blijkt al wel dat hij niet bepaald stabiel is helaas.
Zo gaat het de hele dag al.
Ze weten volgens mij echt wel meer.
pi_185696660
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik haat dat vage. Zeg of wat je zeker weet en kan zeggen, of niks, maar dat halfslachtige kan niemand wat mee.
pi_185696677
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

:Y Maar laten we vooral uit medelijden met moslims, lekker soft handelen, niet praten over MOGELIJKE terroristische aanslag, geen uiterste veiligheidsmaatregelen etc. 8)7
pi_185696691
De hoofdverdachte is aangehouden. _O_ _O_ _O_
pi_185696692
Hoofdverdachte is aangehouden.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:28:23 #85
388664 crew  Dotteke
pi_185696708
Verdachte is aangehouden
pi_185696713
Of toch niet. :?
pi_185696735
Ow toch wel, was even wat verwarring.
pi_185696756
Mooi nooit meer loslaten die kerel ook.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:29:39 #89
388664 crew  Dotteke
pi_185696761
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow toch wel, was even wat verwarring.
Vond het geen verwarring, Politie wilde geloof ik iets meer zeggen en dat mocht niet van de Burgermeester
pi_185696789
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Vond het geen verwarring, Politie wilde geloof ik iets meer zeggen en dat mocht niet van de Burgermeester
Ow was dat het, ik begreep even dat hij niet mocht zeggen dat ze hem hadden.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:32:02 #91
388664 crew  Dotteke
pi_185696827
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ow was dat het, ik begreep even dat hij niet mocht zeggen dat ze hem hadden.
Heb even terug geluisterd, ik had het ook verkeerd
De Burgermeester zei, meer weet je niet he
pi_185696905
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Heb even terug geluisterd, ik had het ook verkeerd
De Burgermeester zei, meer weet je niet he
Ah ik verstond iets van dat kan je niet zeggen denk ik he.
pi_185696975
Hoe kan iemand die mensen bedreigd met een pistool, verdacht word van doodslag en verkrachting nou in godsnaam los rondlopen. -O-
pi_185697002
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoe kan iemand die mensen bedreigd met een pistool, verdacht word van doodslag en verkrachting nou in godsnaam los rondlopen. -O-
Zolang er niks tastbaars is om hem voor vast te houden kunnen ze helaas weinig.
pi_185697030
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hij is veroordeeld voor die poging tot doodslag en voor die verkrachting was nog geen uitspraak, begreep ik.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:40:29 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_185697036
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hij was al veroordeeld voor verkrachting dus hij had al vast moeten zitten.
Bij het journaal werd de vraag ook gesteld aan de advocaat van die klootzak, maar die zei alleen: geen commentaar. :')
pi_185697052
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hij moest nog voorkomen toch?

Met zo'n strafblad en delicten lijkt het zo onlogisch allemaal.
pi_185697057
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij is veroordeeld voor die poging tot doodslag en voor die verkrachting was nog geen uitspraak, begreep ik.
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij was al veroordeeld voor verkrachting dus hij had al vast moeten zitten.
Oh. -O-
pi_185697080
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

[..]

Oh. -O-
:D Dat zal ook nog duidelijk moeten worden dus. :Y
pi_185697085
Vaak is er gewoon een borg oid als iemand niet vluchtgevaarlijk lijkt. Idioot soms hoe mensen idd nog vrij kunnen loslopen.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 18:44:10 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_185697117
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:42 schreef Soulraven het volgende:
Vaak is er gewoon een borg oid als iemand niet vluchtgevaarlijk lijkt. Idioot soms hoe mensen idd nog vrij kunnen loslopen.
Vluchtgevaarlijk is hij ook. Dat hebben we vandaag kunnen vaststellen. Dus dat kan ook aangevinkt worden.
pi_185697150
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:42 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:D Dat zal ook nog duidelijk moeten worden dus. :Y
Ow. Ik heb even niet opgelet. |:(
pi_185697165
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:42 schreef Soulraven het volgende:
Ja het is het idee he.
pi_185697208
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ow. Ik heb even niet opgelet. |:(
Ligt niet aan jou, hoor, maar aan de verschillende berichten die bekend worden.
pi_185697230
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ligt niet aan jou, hoor, maar aan de verschillende berichten die bekend worden.
Ja dat ook.

Ben de hele middag al aan het typen wat ik hoorde, op een gegeven moment loopt het allemaal wat door elkaar ook.
pi_185697536
Weer een persconferentie.
pi_185697546
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vluchtgevaarlijk is hij ook. Dat hebben we vandaag kunnen vaststellen. Dus dat kan ook aangevinkt worden.
Oh dat is hij zeker. Maar schijnbaar vonden ze eerder van niet of konden ze hem om een andere reden niet vasthouden.
pi_185697682
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:00 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Oh dat is hij zeker. Maar schijnbaar vonden ze eerder van niet of konden ze hem om een andere reden niet vasthouden.
Ik denk omdat hij een zielige moslim is. :Y
pi_185697908
Interessante gesprekken bij DWDD. ^O^
  maandag 18 maart 2019 @ 19:15:28 #110
478258 Amphorapotje
pi_185697964
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Echt wel ! Duidelijke taal van deze terrorisme-expert. Ze woont ook in Utrecht en had haar voelsprieten op straat voeding gegeven om tot deze conclusie te komen.
  maandag 18 maart 2019 @ 19:16:43 #111
478258 Amphorapotje
pi_185697997
Zwarte dag voor Nederland.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 19:24:17 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_185698275
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef Amphorapotje het volgende:
Zeker. En als we even denken aan de slachtoffers die deze klootzak heeft gemaakt word je toch ook kotsmisselijk. De familie die ze achterlaten. Maar daar hoor je weinig over.
pi_185698320
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeker. En als we even denken aan de slachtoffers die deze klootzak heeft gemaakt word je toch ook kotsmisselijk. De familie die ze achterlaten. Maar daar hoor je weinig over.
Wil de familie misschien ook wel. Die zullen zelf wel tijd nodig hebben om het te verwerken. Bizar moet zoeits zijn.
pi_185698446
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef Amphorapotje het volgende:
Inktzwart. Mijn broer, die op Schiphol werkt:(beveiliging) "Gelukkig dader gepakt. Einde van een spannende en zeer trieste dag. Pak je dierbaren stevig vast met een dikke knuffel. 😪"
pi_185698509
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Inktzwart. Mijn broer, die op Schiphol werkt:(beveiliging) "Gelukkig dader gepakt. Einde van een spannende en zeer trieste dag. Pak je dierbaren stevig vast met een dikke knuffel. 😪"
Dat is mooi gezegd. ^O^
pi_185698645
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zag net een bericht voorbij komen, jong meisje..... :'(
pi_185700687
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Zeer verhelderend verhaal van Beatrijs ^O^
pi_185700762
quote:

[..]

*;
pi_185700960
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Zeer verhelderend verhaal van Beatrijs ^O^
:Y Zeker!
  maandag 18 maart 2019 @ 22:44:40 #120
478258 Amphorapotje
pi_185703724
Foutje
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:01:12 #121
478258 Amphorapotje
pi_185710207
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Amphorapotje op 19-03-2019 11:01:30 ]
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 20:27:55 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_185722247
quote:

[..]

En dus was het een terroristische aanslag want hij heeft alleen mensen gedood die hij niet kende. Al die bull over een ex en eerwraak. Niets van waar.
pi_185722375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dus was het een terroristische aanslag want hij heeft alleen mensen gedood die hij niet kende. Al die bull over een ex en eerwraak. Niets van waar.
Nee, daar is inderdaad niets van waar. :N En toch blijft men praten over mogelijk terroristisch. Er zal nog veel uitgezocht moeten worden. Maar voor mij is wel duidelijk dat de autoriteiten gisteren juist gehandeld hebben door het dreigingnivo naar 5 te brengen. :Y
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 20:33:38 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_185722396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:32 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, daar is inderdaad niets van waar. :N En toch blijft men praten over mogelijk terroristisch. Er zal nog veel uitgezocht moeten worden. Maar voor mij is wel duidelijk dat de autoriteiten gisteren juist gehandeld hebben door het dreigingnivo naar 5 te brengen. :Y
Zeker. Dat hebben ze heel goed aangepakt.
pi_185722480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeker. Dat hebben ze heel goed aangepakt.
En verder maar afwachten wat komende tijd duidelijk wordt. ^O^
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 20:38:43 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_185722584
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En verder maar afwachten wat komende tijd duidelijk wordt. ^O^
En dan te bedenken dat dit allemaal niet gebeurd was als hij in de bak had gezeten. Ongelofelijk dat ze zo'n tijdbom gewoon vrij hebben gelaten in afwachting van.
pi_185722725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat dit allemaal niet gebeurd was als hij in de bak had gezeten. Ongelofelijk dat ze zo'n tijdbom gewoon vrij hebben gelaten in afwachting van.
:Y Daar is het laatste woord nog niet over gezegd. :N Helaas is dit niet de enige casus.
pi_185724016
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja dat is wel echt idioot.
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 21:42:18 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_185725331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ja dat is wel echt idioot.
Hij heeft een lijst van overtredingen, dus ze hadden kunnen weten dat hij op zeker de fout weer in zou gaan. En dat deed hij. En hóe :o Vreselijk. Het idee dat dit voorkomen had kunnen lopen.
We kunnen ons ook wel ongerust maken over dit soort tijdbommen die gewoon rondlopen. Het is sowieso een wonder dat dit nog niet eerder gebeurd is.
pi_185725398
Shelly post?
pi_185725422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft een lijst van overtredingen, dus ze hadden kunnen weten dat hij op zeker de fout weer in zou gaan. En dat deed hij. En hóe :o Vreselijk. Het idee dat dit voorkomen had kunnen lopen.
We kunnen ons ook wel ongerust maken over dit soort tijdbommen die gewoon rondlopen. Het is sowieso een wonder dat dit nog niet eerder gebeurd is.
Ik geloof dat ik daar niet eens bij na wil denken. -O-
Niet de eerste keer dat iemand vrij is en dat er slachtoffer(s) vallen.
pi_185725450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef Toweler het volgende:
Shelly post?
Volgens mij zit je verkeerd. :D
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 21:45:36 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_185725457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik daar niet eens bij na wil denken. -O-
Niet de eerste keer dat iemand vrij is en dat er slachtoffer(s) vallen.
Precies. Eng idee.
pi_185725486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies. Eng idee.
Absoluut.
pi_185726696
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:FreshFruit72
@:Soulraven

Was een tijdje terug.
Wat een schade zeg. :o

https://www.telegraaf.nl/video/3318469/horror-beeld-na-treincrash
Kut ervaring voor de machinist, kan niet anders zeggen.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_185726856
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:20 schreef notturna het volgende:

[..]

Zeker weten.

Nog mazzel dat ie er met een hoofdwond vanaf is gekomen zeg.
En dat omdat die chauffeur even de weg moest vragen. :|W
pi_185726886
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Zeker weten.

Nog mazzel dat ie er met een hoofdwond vanaf is gekomen zeg.
En dat omdat die chauffeur even de weg moest vragen. :|W
Ach ja, weet uit ervaring dat mensen weleens vergeten dat treinen groot, hard zijn en niet snel kunnen stoppen.
pi_185726912
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:28 schreef notturna het volgende:

[..]

Ach ja, weet uit ervaring dat mensen weleens vergeten dat treinen groot, hard zijn en niet snel kunnen stoppen.
Ja verkeerd inschatten dat kan gebeuren, maar deze man wist niet waar die moest lossen en parkeerde gewoon zijn vrachtwagen op de spoorweg en liep erbij weg om ergens de weg te gaan vragen.

Klinkt mij niet echt logisch. :N
pi_185726959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ja verkeerd inschatten dat kan gebeuren, maar deze man wist niet waar die moest lossen en parkeerde gewoon zijn vrachtwagen op de spoorweg en liep erbij weg om ergens de weg te gaan vragen.

Klinkt mij niet echt logisch. :N
Is het ook niet echt, maar ja hij deed het wel.gelukkig had dit een “goede afloop”.
pi_185726989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:32 schreef notturna het volgende:

[..]

Is het ook niet echt, maar ja hij deed het wel.gelukkig had dit een “goede afloop”.
Ja idd dat is het belangrijkste. :)
pi_185727019
Er is een nieuwe verdachte opgepakt.

https://nos.nl/artikel/22(...)aanslag-utrecht.html
pi_185727024
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ja idd dat is het belangrijkste. :)
Uiteindelijk wel natuurlijk.
pi_185727049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef notturna het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel natuurlijk.
Zeker. :)
pi_185727062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Er is een nieuwe verdachte opgepakt.

https://nos.nl/artikel/22(...)aanslag-utrecht.html
Toch nog meer. -O-
pi_185727127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Toch nog meer. -O-
De 2 broers zijn vrijgelaten.
pi_185727284
Dit stukje is opmerkelijk. Op 1 dag diende 2 strafzaken.

Op de regiezitting van de zedenzaak bij de rechtbank op 4 maart 2019 is gesproken over de voortgang van het onderzoek. In de zaak moet nog een aantal getuigen worden gehoord. Tijdens die zitting is de voorlopige hechtenis niet opnieuw aan de orde gesteld. De inhoudelijke behandeling van deze zedenzaak staat gepland op 15 juli 2019 bij de rechtbank Midden-Nederland.

Andere strafzaken
De man was ook in twee andere recente strafzaken verdachte. Hij is op 4 maart 2019 door de politierechter veroordeeld voor een winkeldiefstal op 15 oktober 2018 tot een gevangenisstraf van 2 weken, waarvan 1 week voorwaardelijk. Op 5 maart 2019 heeft de politierechter hem veroordeeld tot 4 maanden cel voor een inbraak op 13 september 2018. Deze veroordelingen zijn nog niet onherroepelijk.

Daar ging het vanavond in Nieuwsuur ook over.
pi_185727314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

De 2 broers zijn vrijgelaten.
Jah dat had ik gelezen.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:02:11 #150
478258 Amphorapotje
pi_185727631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Dit stukje is opmerkelijk. Op 1 dag diende 2 strafzaken.

Op de regiezitting van de zedenzaak bij de rechtbank op 4 maart 2019 is gesproken over de voortgang van het onderzoek. In de zaak moet nog een aantal getuigen worden gehoord. Tijdens die zitting is de voorlopige hechtenis niet opnieuw aan de orde gesteld. De inhoudelijke behandeling van deze zedenzaak staat gepland op 15 juli 2019 bij de rechtbank Midden-Nederland.

Andere strafzaken
De man was ook in twee andere recente strafzaken verdachte. Hij is op 4 maart 2019 door de politierechter veroordeeld voor een winkeldiefstal op 15 oktober 2018 tot een gevangenisstraf van 2 weken, waarvan 1 week voorwaardelijk. Op 5 maart 2019 heeft de politierechter hem veroordeeld tot 4 maanden cel voor een inbraak op 13 september 2018. Deze veroordelingen zijn nog niet onherroepelijk.

Daar ging het vanavond in Nieuwsuur ook over.
Ik heb het ook gezien. Het is
-heel bijzonder dat de verdachte 14 maanden thuis heeft gezeten, zonder controle's
-heel vreemd dat de verdachte TOCH nog 6 raadsheren kon beloven zich te laten controleren
-heel jammer dat het O.M. de zedenzaak en de veroordeling van de politierechter niet heeft
gekoppeld.
-dom dat het O.M. niet in beroep is gegaan tegen zijn voorlopige invrijheidstelling.

Ik geef het even summier weer.
pi_185727645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

-heel bijzonder dat de verdachte 14 maanden thuis heeft gezeten, zonder controle's
-heel vreemd dat de verdachte TOCH nog 6 raadsheren kon beloven zich te laten controleren
-heel jammer dat het O.M. de zedenzaak en de veroordeling van de politierechter niet heeft
gekoppeld.
-dom dat het O.M. niet in beroep is gegaan tegen zijn voorlopige invrijheidstelling.

:Y Heel goed, dank je. ^O^
pi_185727648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 22:20 schreef notturna het volgende:

[..]

Die vrachtwagenchauffeur was dom, ging ff kijken waar hij moest lossen, en dan laat je je wagen midden op het spoor staan....
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 23:11:58 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_185727864
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

gekoppeld.

Als je dit allemaal op dit lijstje ziet staan zijn er enorme inschattingsfouten gemaakt. Fouten die niet gemaakt hadden mógen worden. Ze wisten dat deze man tot allerlei slechte dingen in staat was en die laat je gewoon los? Laat ze maar eens uitleggen hoe dit kon. Wat een vreselijke fout.
pi_185727928
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je dit allemaal op dit lijstje ziet staan zijn er enorme inschattingsfouten gemaakt. Fouten die niet gemaakt hadden mógen worden. Ze wisten dat deze man tot allerlei slechte dingen in staat was en die laat je gewoon los? Laat ze maar eens uitleggen hoe dit kon. Wat een vreselijke fout.
:Y Niet samenwerken, uitzoeken...
Daarbij, zoals een vrouw zei: het was bekend dat hij uit een familie kwam met radicale leden.
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 23:15:11 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_185727942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:14 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Daarbij, zoals een vrouw zei: het was bekend dat hij uit een familie kwam met radicale leden.
Ja, ook nog eens. En dat wisten ze natuurlijk ook bij justitie.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:16:25 #156
478258 Amphorapotje
pi_185727969
quote:

[..]

Dat klopt. En als je de verklaringen van buurtbewoners e.d. meetelt, is het al helemaal te gek voor woorden.
Ik kan maar één ding voorlopig concluderen: De verdachte zat sociaal en mentaal helemaal klem, en heeft met zijn daad een poging gedaan om in het reine te komen met zichzelf (salafistische achtergrond)
pi_185727987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ook nog eens. En dat wisten ze natuurlijk ook bij justitie.
Hopelijk bij de AIVD. :Y
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:17:29 #158
478258 Amphorapotje
pi_185727991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:14 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij was streng religieus opgevoed. Salafistisch.
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 23:18:39 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_185728027
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Dat klopt. En als je de verklaringen van buurtbewoners e.d. meetelt, is het al helemaal te gek voor woorden.
Ik kan maar één ding voorlopig concluderen: De verdachte zat sociaal en mentaal helemaal klem, en heeft met zijn daad een poging gedaan om in het reine te komen met zichzelf (salafistische achtergrond)
En daar heeft hij ruimschoots de gelegenheid voor gekregen dankzij een falend rechtssysteem.
pi_185728033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Hij was streng religieus opgevoed. Salafistisch.
En zoop en snoof.......Maar goed, dat zoekt hij en zijn familie maar uit.
Dit zou bekend kunnen zijn..... :Y
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:19:40 #161
478258 Amphorapotje
pi_185728049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En daar heeft hij ruimschoots de gelegenheid voor gekregen dankzij een falend rechtssysteem.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En zoop en snoof.......Maar goed, dat zoekt hij en zijn familie maar uit.
Dit zou bekend kunnen zijn..... :Y
Beiden juist.
pi_185728066
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

[..]

Beiden juist.
Triest. Diep triest!
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:24:06 #163
478258 Amphorapotje
pi_185728161
Als je weet hoeveel achterstanden er zijn bij o.a. rechtbanken, psych.onderzoeken, hoger beroep etc. daar wordt je niet vrolijk van. Dus veel meer personeel daar.
Ik draai er nog één en ga daarna slapen. :W
pi_185728213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Als je weet hoeveel achterstanden er zijn bij o.a. rechtbanken, psych.onderzoeken, hoger beroep etc. daar wordt je niet vrolijk van. Dus veel meer personeel daar.
Dat is waar, de rechtsgang is zo traag als dikke stront en makkelijk om die kant op te wijzen als het om schuld gaat. Maar dat is te makkelijk.
pi_185728235
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Veel meer personeel, dat is dus de issue. Geen geld, geen budget.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:29:55 #166
478258 Amphorapotje
pi_185728300
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Veel meer personeel, dat is dus de issue. Geen geld, geen budget.
Alles is kapot bezuinigd door de zogenaamde, vermeende goede marktwerking.
Begin van het einde.
pi_185728321
quote:

[..]

Omdat iemand tot slechte dingen in staat is kun je hem niet op pakken he?
Geef niet direct de schuld aan justitie, die hebben zich te houden aan de wet.
pi_185728388
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Alles is kapot bezuinigd door de zogenaamde, vermeende goede marktwerking.
Begin van het einde.
Neem maar van mij aan dat justitie precies weet waar de brandhaarden, de extremisten, zitten.
Niet voor niets dat er meteen vol opgezeten werd. En terecht.
Maar de wetten in dit land, daar hebben ze zich aan te houden he?
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:47:54 #169
478258 Amphorapotje
pi_185728780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:33 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan dat justitie precies weet waar de brandhaarden, de extremisten, zitten.
Niet voor niets dat er meteen vol opgezeten werd. En terecht.
Maar de wetten in dit land, daar hebben ze zich aan te houden he?
Klopt. Maar...... als je ziet dat iemand opgepakt wordt en dezelfde dag weer buiten staat, werkt dat zeer frustrerend. En een taakstraf van 20 uur, dan moet je al een misdrijf begaan hebben, laat staan wat dan bij een ernstige overtreding?? Iemand 14 maanden los laten lopen omdat hij belooft heeft zich te laten onderzoeken en dat NIET doet en dat dat niet wordt opgepakt, daar zit de crux. Ik heb het niet over AIVD, DSI, AT's.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:51:31 #170
478258 Amphorapotje
pi_185728847
Oh, ja, slaap lekker. :W
pi_185728887
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, ja, slaap lekker. :W
:W Jij ook. Ik slipte zomaar binnen hier. :@
  dinsdag 19 maart 2019 @ 23:59:01 #172
478258 Amphorapotje
pi_185729001
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:53 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

:W Jij ook. Ik slipte zomaar binnen hier. :@
Geen probleem, iedereen is welkom. Ik ben hier maar een rooky. :W
pi_185730079
Ik ga vandaag lekker niet stemmen ;) gewoon omdat het kan :+
  woensdag 20 maart 2019 @ 07:58:28 #174
478258 Amphorapotje
pi_185731114
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:00 schreef formule het volgende:
Ik ga vandaag lekker niet stemmen ;) gewoon omdat het kan :+
Lijkt mij een goed idee. Goedemorgen trouwens c_/
pi_185736329
Voldoende voor mijn scriptie gehaald :@

Alleen nog een presentatie en verdediging doen.
SOONY
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 13:16:49 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_185736439
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:

Gefeliciteerd *O*
  woensdag 20 maart 2019 @ 13:17:41 #177
442280 Prisha
Moonshine!
pi_185736459
quote:

^O^ feli!!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 20 maart 2019 @ 13:26:14 #178
478258 Amphorapotje
pi_185736723
quote:

Gefeliciteerd ! ^O^
pi_185736928
quote:

Gefeliciteerd.
pi_185738022
Bedankt heeft even geduurd, maar alleen nog een presentatie en klaar.
SOONY
pi_185738043
quote:

*O* lekker bezig
TEAM BAKSTEEN
pi_185747150
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 14:19 schreef TillyB het volgende:

[..]

*O* lekker bezig
^O^
SOONY
pi_185747367
quote:

OH!

enig..
heurluk, wat presetaie U?
pi_185749991
quote:

Gefeliciteerd ^O^
pi_185750024
Iedereen vandaag gestemd?
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 21:58:05 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_185750919
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Crabapple het volgende:
Jazeker!
pi_185751207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jazeker!
De FOK!pol is bizar.
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:03:58 #188
478258 Amphorapotje
pi_185751221
quote:

[..]

Jazeker!
+1
pi_185751367
Danke, gestemd natuurlijk >:)
SOONY
pi_185751479
quote:

[..]

Jazeker!
Mooi zo! Vind het best wel weer een lage opkomst -O-
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 22:09:42 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_185751493
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:03 schreef mootie het volgende:

[..]

De FOK!pol is bizar.
Nog niet gezien. Op POL?
pi_185751576
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nog niet gezien. Op POL?
Bij 'politiek'

POL / POLL: 2# Waarop stemt Fok! bij de Provinciale Statenverkiezing
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 22:13:04 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_185751598
quote:
Dankje. Ff kijken.
pi_185751615
:@ ik heb iemand blij gemaakt met mijn keuze in de poll *O*
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 22:14:43 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_185751868
Er is nog een poll provinciale staten 2019?

POL / Poll: op wie ga je stemmen Provinciale Verkiezingen 2019
pi_185753914
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Crabapple het volgende:
Tuurlijk niet
pi_185754099
Iedereen is zeer geschokt over Utrecht
pi_185754205
Ik ben het milieu zo zat, de aarde gaat gewoon zijn eigen gang
pi_185754363
Mark nu op het podium
pi_185754965
Ik zie hier een distel 8-)
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:25:33 #204
478258 Amphorapotje
pi_185756671
quote:
^O^ Die staat op mijn lijstje, mijn laatste lijstje.En twee Engelse liedjes, maar die vertel ik niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Amphorapotje op 21-03-2019 00:31:24 ]
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:52:36 #205
478258 Amphorapotje
pi_185757240
Nou, de bitterballen zijn hier nu op. Ze waren echt lekker.
pi_185757262
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, de bitterballen zijn hier nu op. Ze waren echt lekker.
Oh ben ik te laat. -O-
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:54:36 #207
478258 Amphorapotje
pi_185757282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Oh ben ik te laat. -O-
:@ ik kan er nog wel een paar frituren?
pi_185757298
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:54 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

:@ ik kan er nog wel een paar frituren?
:Y)

Punk vraagt of er ook kipnuggets bijzitten. :D
pi_185757305
Een partij zoals het FvD die klimaatsverandering onzin vindt gaat het dus nooit redden in de Nederlandse politiek.
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:56:24 #210
478258 Amphorapotje
pi_185757310
Nee, helaas, alleen dit :

Tast toe ^O^
pi_185757334
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:56 schreef Amphorapotje het volgende:

[ afbeelding ]

Tast toe ^O^
:9~

Tnx. ^O^
pi_185757347
quote:

[ afbeelding ]

Tast toe ^O^
Oh, die gaan er ook wel in! :Y)
  donderdag 21 maart 2019 @ 00:59:10 #213
478258 Amphorapotje
pi_185757379
Gewoon genieten van elke dag die we hebben. ^O^
pi_185757411
quote:

[ afbeelding ]

Tast toe ^O^
Zijn ze vegan?
  donderdag 21 maart 2019 @ 01:01:27 #215
478258 Amphorapotje
pi_185757429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Zijn ze vegan?
Als je wilt wel, die liggen links.
pi_185757439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Zijn ze vegan?
Jah, die bitterballen hebben nog nooit een stukje vlees gehad. :P
pi_185757510
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 00:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Gewoon genieten van elke dag die we hebben. ^O^
Een paar gezellige bloopers erbij. :P

pi_185757524
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Als je wilt wel, die liggen links.
OK, en bedankt. Ik geloofde het eerst niet, maar ze zijn lekker.
  donderdag 21 maart 2019 @ 01:07:31 #219
478258 Amphorapotje
pi_185757532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Een paar gezellige bloopers erbij. :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nog nooit eerder gezien _O- _O- _O- Dank.
pi_185757544
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Nog nooit eerder gezien _O- _O- _O- Dank.
Er is een heel topic van. :)

UTO / Utopia Bloopers.
  donderdag 21 maart 2019 @ 01:12:07 #221
478258 Amphorapotje
pi_185757594
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Er is een heel topic van. :)

UTO / Utopia Bloopers.
Wist ik ook al niet. Tnx ^O^
  donderdag 21 maart 2019 @ 01:12:40 #222
478258 Amphorapotje
pi_185757601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:06 schreef Yaksa het volgende:

[..]

OK, en bedankt. Ik geloofde het eerst niet, maar ze zijn lekker.
YW.
pi_185757605
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:12 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Wist ik ook al niet. Tnx ^O^
^O^

Ik loop em regelmatig nog even door. _O-
  donderdag 21 maart 2019 @ 01:25:37 #224
478258 Amphorapotje
pi_185757732

Deze is wel leuk als afsluiter.

Tnx. :W
pi_185757779
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is wel leuk als afsluiter.

Tnx. :W
Haha ja die is grappig.

Ik ga zo ook pitten, lekker slapen en tot morgen. :W
  donderdag 21 maart 2019 @ 01:32:23 #226
478258 Amphorapotje
pi_185757788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 01:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Haha ja die is grappig.

Ik ga zo ook pitten, lekker slapen en tot morgen. :W
Tnx. U2 :W
  donderdag 21 maart 2019 @ 02:53:21 #227
478258 Amphorapotje
pi_185758250
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 09:36:22 #228
18653 crew  D.
pi_185760574
Goedemorgen nieuwkomers :P :W

Ik heb meer dan 2000 deeltjes gemist, wie kan me even bijpraten? :P
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 10:43:05 #229
249559 crew  Lavenderr
pi_185761857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 09:36 schreef D. het volgende:
Goedemorgen nieuwkomers :P :W

Ik heb meer dan 2000 deeltjes gemist, wie kan me even bijpraten? :P
D! Je zweeft hier nog ergens rond dus. Bijpraten gaat niet lukken, lees maar terug :P .
pi_185761896
:W

Vandaag zonnebadje pakken, ik zorg goed voor mijn tattoo.
Werewolf
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 11:26:59 #231
18653 crew  D.
pi_185762612
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 10:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

D! Je zweeft hier nog ergens rond dus. Bijpraten gaat niet lukken, lees maar terug :P .
Onkruid vergaat niet ;)

Ow -O-
Linkje naar de belangrijkste topics dan? :P
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:11:19 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_185763375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 11:26 schreef D. het volgende:

[..]

Onkruid vergaat niet ;)

Ow -O-
Linkje naar de belangrijkste topics dan? :P
Van de SC? Dat is allemaal onbelangrijk hoor. Gewoon beetje kletsen.
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:18:23 #233
18653 crew  D.
pi_185763532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Van de SC? Dat is allemaal onbelangrijk hoor. Gewoon beetje kletsen.
Dan ben ik bij deze bijgepraat ;)
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:18:55 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_185763543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:18 schreef D. het volgende:

[..]

Dan ben ik bij deze bijgepraat ;)
;) c_/
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 18:35:57 #235
18653 crew  D.
pi_185770762
De vaart zit er lekker in :Y
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 22:12:42 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_185776152
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:49:52 #237
478258 Amphorapotje
pi_185778631

Goede herinnering aan mijn beste maat en collega.
pi_185794585
Iedereen is naar de kroeg ?
  vrijdag 22 maart 2019 @ 22:34:56 #239
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185795059
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:

Wat een geweldig nummer is dit. _O_
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 22 maart 2019 @ 22:44:13 #240
478258 Amphorapotje
pi_185795231
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat een geweldig nummer is dit. _O_
Niet iedereen kan dit genre waarderen, maar ik vind het ook echt mooi.
En ook een mooie herinnering. ^O^
  vrijdag 22 maart 2019 @ 22:48:10 #241
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185795292
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Niet iedereen kan dit genre waarderen, maar ik vind het ook echt mooi.
En ook een mooie herinnering. ^O^
Ik hou van verschillende genres.
Deze zit nu ook in mijn verzameling, thanks. ^O^
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator zaterdag 23 maart 2019 @ 20:26:04 #242
18653 crew  D.
pi_185809605
  Moderator zaterdag 23 maart 2019 @ 22:58:27 #243
18653 crew  D.
pi_185813144
Heeft niet gewerkt, geloof ik :P
pi_185813531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:58 schreef D. het volgende:
Heeft niet gewerkt, geloof ik :P
Het tempo was verkeerd. Dat is duidelijk niet Stayin' alive.
  Moderator zaterdag 23 maart 2019 @ 23:18:58 #245
18653 crew  D.
pi_185813586
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 23:15 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het tempo was verkeerd. Dat is duidelijk niet Stayin' alive.
Ik had kennelijk een ander muziekje opstaan :Y
  zondag 24 maart 2019 @ 00:15:52 #246
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185814883
-knip-

[ Bericht 76% gewijzigd door Soulraven op 24-03-2019 00:35:38 (Dat word niet besproken, dat weet je ) ]
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 24 maart 2019 @ 00:20:35 #247
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185815006
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:

Ik vind het prachtig... alleen jammer van die verschillende ritmes.
  zondag 24 maart 2019 @ 00:40:08 #248
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185815445
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 maart 2019 @ 00:43:24 #249
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185815503
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 maart 2019 @ 00:50:39 #250
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185815637
  zondag 24 maart 2019 @ 00:51:18 #251
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185815654
Vogelmuziek mag wel zie ik nu :') :')

zondag 24 maart 2019 @ 00:55:05 #252
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185815721
  zondag 24 maart 2019 @ 00:56:33 #253
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185815758
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Vogelmuziek mag wel zie ik nu :') :')

Een liedje wat mijn vader graag hoorde.
  zondag 24 maart 2019 @ 01:00:27 #255
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185815855
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 00:57 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hou op hoor. ;(
Ik ben even in de stemming.
  zondag 24 maart 2019 @ 01:02:12 #256
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185815898
  zondag 24 maart 2019 @ 01:05:57 #257
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185815966
  zondag 24 maart 2019 @ 01:06:46 #258
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185815984
quote:
Wil je ondertussen ook een touw?
pi_185816030
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:06 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Wil je ondertussen ook een touw?
Het is allemaal wel heel depri zo laat op de avond he?
  zondag 24 maart 2019 @ 01:10:38 #260
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816047
pi_185816052
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:09 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het is allemaal wel heel depri zo laat op de avond he?
Deze dan maar?

:+
  zondag 24 maart 2019 @ 01:13:11 #262
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816078
Ik heb mijn statement gemaakt, dan maar muziek wat ik echt goed vind.... *O*

zondag 24 maart 2019 @ 01:13:46 #263
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816083
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:10 schreef Punkman het volgende:

[..]

Deze dan maar?

:{w :{w Jij spoort al helemaal niet natuurlijk..... :7
  zondag 24 maart 2019 @ 01:13:47 #264
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816084
quote:

[..]

Deze dan maar?

@mario390
  zondag 24 maart 2019 @ 01:14:15 #265
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816089
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:13 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

@:mario390
Fak joe
  zondag 24 maart 2019 @ 01:14:17 #266
478258 Amphorapotje
pi_185816090
Ik gooi er nog iets in over de vogels. Dit is mijn laatste post, tot die ene vogel weer terug is gevlogen....

Tekst is heel toepasselijk, en een mooi nummer ook. :Y)
  zondag 24 maart 2019 @ 01:15:01 #267
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816102
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik gooi er nog iets in over de vogels. Dit is mijn laatste post, tot die ene vogel weer terug is gevlogen....

Tekst is heel toepassend, en een mooi nummer ook. :Y)
:B :B :B :B
pi_185816103
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:13 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

:{w :{w Jij spoort al helemaal niet natuurlijk..... :7
_O- _O-
  zondag 24 maart 2019 @ 01:15:34 #269
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816111
pi_185816114
quote:

[..]

Deze dan maar?

Dat is weer teveel van het goede. -O-
pi_185816120
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:15 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is weer teveel van het goede. -O-
"t duurt maar 10 uur, ben je zo doorheen. _O- _O-
  zondag 24 maart 2019 @ 01:16:15 #272
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816122
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:15 schreef Punkman het volgende:

[..]

_O- _O-
:P het is wel eens beaamd uit betrouwbare bron....... :+
  zondag 24 maart 2019 @ 01:17:26 #273
478258 Amphorapotje
pi_185816142
Shit, ik dacht dat ik hier bijna alleen was, moet ik alles weer teruglezen. -O-
pi_185816147
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:16 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

:P het is wel eens beaamd uit betrouwbare bron....... :+
Klopt, maar ben voor de rest wel ongevaarlijk. :P
  zondag 24 maart 2019 @ 01:20:04 #275
478258 Amphorapotje
pi_185816167
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik ook hoor ;) Shit ik zou niet meer posten. :@
  zondag 24 maart 2019 @ 01:20:29 #276
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816172
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik zet er geen geld op..... de laatste keer, dat ik in jouw provincie was, zat jij achter de bank onder gedoken... ~O> ~O>
pi_185816181
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:14 schreef Amphorapotje het volgende:

Tekst is heel toepasselijk, en een mooi nummer ook. :Y)
Heel mooi nummer en nog steeds aktueel.
pi_185816194
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ik zet er geen geld op..... de laatste keer, dat ik in jouw provincie was, zat jij achter de bank onder gedoken... ~O> ~O>
Ja drie weken gezeten ook, je had geen bericht gestuurd toen je onze provincie weer verliet. :P
  zondag 24 maart 2019 @ 01:22:05 #279
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816196
  zondag 24 maart 2019 @ 01:23:38 #281
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816211
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ja drie weken gezeten ook, je had geen bericht gestuurd toen je onze provincie weer verliet. :P
}) }) Daar heeft nog geen 2 uur tussen gezeten..... B:)B
  zondag 24 maart 2019 @ 01:23:41 #282
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816213
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Was dat met de laatste 11 stedentocht?
pi_185816220
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:23 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

}) }) Daar heeft nog geen 2 uur tussen gezeten..... B:)B
Dan heb ik daar een hele tijd voor niks gezeten. -O-
  zondag 24 maart 2019 @ 01:24:53 #285
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816228
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:23 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Was dat met de laatste 11 stedentocht?
Nee, paar jaar terug toen mijn zwager ernstig ziek in het ziekenhuis lag.... wilde ik een biertje doen bij Punk..... B:)B maar hij was ongesteld of zo :P
  zondag 24 maart 2019 @ 01:25:05 #286
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816232
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:24 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dan heb ik daar een hele tijd voor niks gezeten. -O-
*O* *O* *O* })
  zondag 24 maart 2019 @ 01:25:12 #287
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816235
pi_185816252
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:24 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Nee, paar jaar terug toen mijn zwager ernstig ziek in het ziekenhuis lag.... wilde ik een biertje doen bij Punk..... B:)B maar hij was ongesteld of zo :P
Ja, die ongesteldheid van mij komt ook ieder jaar weer ongelegen. _O- _O- _O- :P
pi_185816257
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:25 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Kutnummer. :{w
Gelukkig kun je we toch niet op jouw muzieksmaak aan. :*
  zondag 24 maart 2019 @ 01:26:23 #290
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816260
  zondag 24 maart 2019 @ 01:28:31 #292
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816297
Ik had altijd zo de schurft aan de sc met alleen maar die YT muziek _O- _O-
pi_185816308
quote:
Kijk dat is het betere werk. _O_
  zondag 24 maart 2019 @ 01:29:24 #294
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816316
Ik heb ook nog wel wat bagger gevonden })

zondag 24 maart 2019 @ 01:29:31 #295
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816317
pi_185816328
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had altijd zo de schurft aan de sc met alleen maar die YT muziek _O- _O-
De worstelavonden waren inderdaad leuker:

zondag 24 maart 2019 @ 01:30:46 #297
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_185816337
quote:
Ohh, die draaien we 11 mei ook, na Gebrek zonder end en zulks >:O
  zondag 24 maart 2019 @ 01:32:14 #298
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816348
  zondag 24 maart 2019 @ 01:34:13 #299
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185816370
  zondag 24 maart 2019 @ 01:37:04 #300
478258 Amphorapotje
pi_185816406
Ik verbreek even mijn belofte.....

pi_185816408
quote:
O+ Morgen The man who fell to earth maar weer eens kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')