Door een getuige, die door de politie is verhoord.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is door een omstander beweerd, zegt nog heel weinig.
media kan niets meer ventilerenquote:Op maandag 18 maart 2019 17:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Door een getuige, die door de politie is verhoord.
En wat de officiële verklaringen zijn: een terroristische aanslag kan niet worden uitgesloten.
Dat lijkt me terecht.
Door een getuige ja, maar die zijn lang niet altijd objectief is wel gebleken, en herinneringen kunnen verdraaien.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Door een getuige, die door de politie is verhoord.
En wat de officiële verklaringen zijn: een terroristische aanslag kan niet worden uitgesloten. Dat wordt ook door de burgemeester verklaard.
Dat lijkt me terecht.
Je hebt echt geen idee, waar je het over hebt.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Door een getuige ja, maar die zijn lang niet altijd objectief is wel gebleken, en herinneringen kunnen verdraaien.
Het kan ook niet worden uitgesloten maar je moet er ook niet direct van uitgaan. Dat creëert een hetze.
Nee, dat moeten we niet willen voor deze lieve man die 3 mensen doodgeschoten heeft en nog een aantal verwond. Een hetze, stel je voor.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Door een getuige ja, maar die zijn lang niet altijd objectief is wel gebleken, en herinneringen kunnen verdraaien.
Het kan ook niet worden uitgesloten maar je moet er ook niet direct van uitgaan. Dat creëert een hetze.
Hoezo? Het is wat mij betreft gewoon gevaarlijk om de benaming "terroristische aanval" erbij te halen als dat lang niet zeker is.quote:
Het gaat me niet om die man, maar meer om andere moslims/Marokkanen.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we niet willen voor deze lieve man die 3 mensen doodgeschoten heeft en nog een aantal verwond. Een hetze, stel je voor.
Hoezo gevaarlijk?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hoezo? Het is wat mij betreft gewoon gevaarlijk om de benaming "terroristische aanval" erbij te halen als dat lang niet zeker is.
Daarmee creëer je toch een bepaald beeld bij mensen en dat kan erg gevaarlijk zijn. Kijk maar naar die aanval in nieuw zeeland.
Dat zijn natuurlijk 2 uitersten. Je neemt alles in overweging en handelt ernaar maar je neemt, lijkt mij, richting publiek niet de woorden terroristische aanval in de mond als je dat nog helemaal niet weet.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo gevaarlijk?Moet je dan eerst wachten voor je alle feiten weet en dan er pas een verklaring over geven? Hoelang denk je dat dat duurt?
Weet je wat gevaarlijk is? Dat je een terroristische aanslag niet kan uitsluiten en er vanuit gaat dat het niet zo is.
Niets aan de hand, mensen, gewoon doorlopen.
O ja, er is een schietpartij geweest in een tram, maar we weten de feiten nog niet, dus we nemen ook geen maatregelen. Zoiets?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk 2 uitersten. Je neemt alles in overweging en handelt ernaar maar je neemt, lijkt mij, richting publiek niet de woorden terroristische aanval in de mond als je dat nog helemaal niet weet.
Je kunt dezelfde waarschuwingen ook geven zonder dat er direct bij te benoemen. Het gaat mij meer om hoe dingen naar buiten worden gebracht, en ja, daarbij zouden ze zich meer aan de feiten moeten houden vind ik
Ik zeg niet dat er geen maatregelen genomen moeten worden. Ik heb het over hoe informatie naar buiten wordt gebracht waarvan er nog geen idee is over de validiteit.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, er is een schietpartij geweest in een tram, maar we weten de feiten nog niet, dus we nemen ook geen maatregelen. Zoiets?
Mensen horen dat een terroristische aanval niet kan worden uitgesloten. Anders is het niet genoemd. En dan gaat de veiligheid van iedereen boven eventueel scheef aankijken van buitenlanders. Want dat dat gebeurt, is nog helemaal niet een feiten ook niet prioriteit nummer 1.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen maatregelen genomen moeten worden. Ik heb het over hoe informatie naar buiten wordt gebracht waarvan er nog geen idee is over de validiteit.
Mensen horen "terroristische aanval", en elke "buitenlander" word weer scheef aangekeken, en soms zelfs erger. Maak er geen religieus of politiek iets van als je helemaal niet weet of dat het is.
Zijn de mensen veiliger als ze (misschien onterecht) denken dat een terroristische aanval is?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mensen horen dat een terroristische aanval niet kan worden uitgesloten. Anders is het net genoemd. En dan gaat de veiligheid van iedereen boven eventueel scheef aankijken van buitenlanders. Want dat dat gebeurt, is nog helemaal niet een feit.
Daar gaat het helemaal niet om. Je kan juist maatregelen nemen, ivm de veiligheid. Er kan niet zomaar code 5 afgegeven worden, daar is wel wat voor nodig. En met die dreigingscode 5 zijn er allerlei maatregelen mogelijk, die anders niet kunnen. En bedoelt om de dader te pakken en de veiligheid van de burgers te vergroten.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zijn de mensen veiliger als ze (misschien onterecht) denken dat een terroristische aanval is?
Lijkt me niet, je maakt de boel er voor sommigen juist een stuk gevaarlijker mee.
Ik zeg toch niet geen maatregelen te nemen voor het geval dat? Ik heb het over hoe je dingen naar buiten brengt. Tegenover het publiek hoef je er nog helemaal geen terroristische inslag bij te halen.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Je kan juist maatregelen nemen, ivm de veiligheid. Er kan niet zomaar code 5 afgegeven worden, daar is wel wat voor nodig. En met die dreigingscode 5 zijn er allerlei maatregelen mogelijk, die anders niet kunnen. En bedoeld om de dader te pakken en de veiligheid van de burgers te vergroten.
Anders mogen die maatregelen niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet geen maatregelen te nemen voor het geval dat? Ik heb het over hoe je dingen naar buiten brengt. Tegenover het publiek hoef je er nog helemaal geen terroristische inslag bij te halen.
Bij te halen? Het ís toch terrorisme als je zo'n daad pleegt? Pure terror. En daar kunnen de andere Turken helemaal niets aan doen, maar deze dader heeft terreur gepleegd. Daar hoeven we niet omheen te draaien.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet geen maatregelen te nemen voor het geval dat? Ik heb het over hoe je dingen naar buiten brengt. Tegenover het publiek hoef je er nog helemaal geen terroristische inslag bij te halen.
Nee dus. Het is terrorisme als er een politieke/religieuze inslag is. Een idioot die wat in zijn kop krijgt is geen terrorist, gewoon een zieke geest. En daar zit hem dus het probleem. Door het een terrorist te noemen hang je daar zijn geloof/afkomst aan en dat hoeft er helemaal niet mee te maken te hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij te halen? Het ís toch terrorisme als je zo'n daad pleegt? Pure terror. En daar kunnen de andere Turken helemaal niets aan doen, maar deze dader heeft terreur gepleegd. Daar hoeven we niet omheen te draaien.
quote:Op maandag 18 maart 2019 17:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee dus. Het is terrorisme als er een politieke/religieuze inslag is. Een idioot die wat in zijn kop krijgt is geen terrorist, gewoon een zieke geest. En daar zit hem dus het probleem. Door het een terrorist te noemen hang je daar zijn geloof/afkomst aan en dat hoeft er helemaal niet mee te maken te hebben.
Nee, dat mag dus wel met dreigingsnivo 5.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het woord terrorisme is een angstig woord, Moeilijk om te bepalen wat je zegt zonder massahysterie te veroorzaken of dat mensen eventueel wraak gaan nemen.
Ik neem aan dat de politie de dader wel kent en daarom zoveel naar buiten gooit.
Volgens mij doen ze ook normaal ook nooit de naam achternaam en zo vrijgeven. (Of is dat inmiddels anders?)
Jij mag het bullshit vinden, al is dat natuurlijk weinig argument, ik vind het onnodig haatzaaien.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Wat een bullshit zeg, excused les mots.
Misschien moet je de tv eens aanzetten op NPO 1, ipv dit soort onzin neer te zetten.
Het gaat niet om haatzaaien, maar om de veiligheid van de bevolking. Heel apart hoe jij je prioriteiten legt.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij mag het bullshit vinden, al is dat natuurlijk weinig argument, ik vind het onnodig haatzaaien.
Maar de bevolking word er niet veiliger op door er, misschien onterecht, al het stempel terrorisme op te plakken. In feite maakt het het juist gevaarlijker voor sommigen.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het gaat niet om haatzaaien, maar om de veiligheid van de bevolking. Heel apart hoe jij je prioriteiten legt.
Dat bedoel ik, ik vond het gelijk al vreemd dat hij met naam en toenaam genoemd werd.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus wel met dreigingsnivo 5.
"De verhoging is vooral om de autoriteiten in Utrecht te helpen om alle middelen in te zetten’’, aldus Aalbersberg.".
Nee, dat is gewoon niet waar. Hoe kom je daar nou bij? Weet jij het beter dan deskundigen die zich now we speak uitspreken hierover?quote:Op maandag 18 maart 2019 17:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar de bevolking word er niet veiliger op door er, misschien onterecht, al het stempel terrorisme op te plakken. In feite maakt het het juist gevaarlijker voor sommigen.
Hij heeft een strafblad zo lang als zijn arm, dus ja, die is bekend hoor. Onbegrijpelijk dat hij gewoon op straat liep. Hij hoorde al in de bak te zitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik vond het gelijk al vreemd dat hij met naam en toenaam genoemd werd.
Ik denk dat er veel meer aan de hand is met de dader, dat hij bekend is bij de politie en al een verdachte is voor zulke gevallen of zo. Ik weet niet hoe dat allemaal precies gaat. is toch AIVD of zo die dat allemaal natrekt?
quote:Op maandag 18 maart 2019 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik vond het gelijk al vreemd dat hij met naam en toenaam genoemd werd.
Ik denk dat er veel meer aan de hand is met de dader, dat hij bekend is bij de politie en al een verdachte is voor zulke gevallen of zo. Ik weet niet hoe dat allemaal precies gaat. is toch AIVD of zo die dat allemaal natrekt?
Heeft 1 deskundige de definitieve beweegreden van deze man gegeven? Volgens mij niet. Maar ondertussen is de halve discussie alweer over immigranten, marokkanen ed.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon niet waar. Hoe kom je daar nou bij? Weet jij het beter dan deskundigen die zich now we speak uitspreken hierover?
Ja ook al eerder voor doodslag zag ik net iets van voorbijkomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft een strafblad zo lang als zijn arm, dus ja, die is bekend hoor. Onbegrijpelijk dat hij gewoon op straat liep. Hij hoorde al in de bak te zitten.
Die heb ik nog niet gezien, ben tussendoor nog aan het koken. Volg het met een half oog nou even.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ik heb net wat mensen gezien en gehoord, die hem op verschillende manieren kennen, als collega, vanuit de moskee, uit de buurt. En de beelden zijn niet mooi.
Het gaat helemaal niet om haat naar buitenlanders. Jij hebt het daar steeds over, ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heeft 1 deskundige de definitieve beweegreden van deze man gegeven? Volgens mij niet. Maar ondertussen is de halve discussie alweer over immigranten, marokkanen ed.
Dat lijkt me niet bepaald de bedoeling. Wilders gebruikt het ook alweer als commentaar op buitenlanders. Jij mag er anders naar kijken, ik vind dat haatzaaien en gevaarlijk.
Nou nee dus. De een maakt zich zorgen om de veiligheid van de bevolking en de ander maakt zich zorgen om haatzaaien. Dat lijkt me toch heel iets anders.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iedereen ziet het anders en toch hebben we uiteindelijk allemaal dezelfde angst.
Ik zeg niet dat jij dat doet, maar het gebeurt wel. Als een blanke daar had gestaan hadden ze het ook niet een mogelijke terroristische aanslag genoemd. Want 1 persoon die mensen aanvalt is niet direct terroristisch. Het is een aanslag, zeker, maar niet direct terroristisch.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om haat naar buitenlanders. Jij hebt het daar steeds over, ik niet.En het gaat niet over 1 deskundigen, maar meerderen, die zich uitspreken over of het wel of niet terecht is dat er gesproken is over een MOGELIJKE terroristische aanslag. De motieven van de dader zijn nog niet bekend, je kan er niet op wachten tot die wel bekend zijn om de nodige maatregelen te treffen.
Maar we zijn allemaal bang voor aanslagen, schietende mensen, oorlogen etc.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou nee dus. De een maakt zich zorgen om de veiligheid van de bevolking en de ander maakt zich zorgen om haatzaaien. Dat lijkt me toch heel iets anders.
Als dit gedaan was door een blanke, was het wel degelijk net zo behandeld.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat doet, maar het gebeurt wel. Als een blanke daar had gestaan hadden ze het ook niet een mogelijke terroristische aanslag genoemd. Want 1 persoon die mensen aanvalt is niet direct terroristisch. Het is een aanslag, zeker, maar niet direct terroristisch.
Nee dus, er zijn dus blijkbaar mensen die de kans op haatzaaien daarboven zetten.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar we zijn allemaal bang voor aanslagen, schietende mensen, oorlogen etc.
Hoe dat gebeurd of met wat voor reden maakt niet uit.
Denk ik.
De burgemeester noemt ook het woord mogelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Er is een aanslag gepleegd, door een 37 jarige man die in Turkije is geboren.
De man had al eerder veel contact met Justitie en Politie.
Rutte zei dat het een aanslag was met mogelijke terroristische achtergrond (slag om de arm)
Grapperhaus bevestigde dat.
De dader schreeuwde Allah Akbar, dat is door getuigen gehoord.
De Burgemeester van Utrecht, van Zanen, noemde het wel een aanslag met terroristische achtergrond.
De man zou volgens bekenden de Sharia aanhangen en streng religieus zijn.
En ja, code 5 geeft Politie en Justitie veel meer bevoegdheden.
Maar van haatzaaien kan je toch ook zulke taferelen krijgen? Dan is het uiteindelijk dezelfde angst.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee dus, er zijn dus blijkbaar mensen die de kans op haatzaaien daarboven zetten.
Wat zijn de motieven van aanslagen, al dan niet terroristisch?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar van haatzaaien kan je toch ook zulke taferelen krijgen? Dan is het uiteindelijk dezelfde angst.
Een stuk verder gedacht, dat dan wel weer.
Ja, het plaatje is al duidelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Er is een aanslag gepleegd, door een 37 jarige man die in Turkije is geboren.
De man had al eerder veel contact met Justitie en Politie.
Rutte zei dat het een aanslag was met mogelijke terroristische achtergrond (slag om de arm)
Grapperhaus bevestigde dat.
De dader schreeuwde Allah Akbar, dat is door getuigen gehoord.
De Burgemeester van Utrecht, van Zanen, noemde het wel een aanslag met terroristische achtergrond.
De man zou volgens bekenden de Sharia aanhangen en streng religieus zijn.
En ja, code 5 geeft Politie en Justitie veel meer bevoegdheden.
In dit geval bestaat een grote kans dat het om die allereerste vrouw ging. Dat maakt het geen aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat zijn de motieven van aanslagen, al dan niet terroristisch?
De enige die vandaag haat gezaaid heeft is de dader.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar van haatzaaien kan je toch ook zulke taferelen krijgen? Dan is het uiteindelijk dezelfde angst.
Een stuk verder gedacht, dat dan wel weer.
Je toevoeging is in deze correct.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het plaatje is al duidelijk.
Streng religieus maar wel zuipen en harddrugs gebruiken en vrouwen verkrachten. Het is gewoon een crimineel en ik hoop dat ze hem nu snel oppakken en opsluiten.
Dat sowieso!quote:Op maandag 18 maart 2019 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het plaatje is al duidelijk.
Streng religieus maar wel zuipen en harddrugs gebruiken en vrouwen verkrachten. Het is gewoon een crimineel en ik hoop dat ze hem nu snel oppakken en opsluiten.
Natuurlijk kan het haatzaaien veroorzaken, maar daar gaat het hier niet om. Dat is onvermijdelijk en zal altijd gebeuren door mensen die alles daarvoor aangrijpen.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
In dit geval bestaat een grote kans dat het om die allereerste vrouw ging. Dat maakt het geen aanslag.
Maar kijk voor alle aardigheid even naar nieuw zeeland. Dat is wat haatzaaien kan veroorzaken, en ja dat vind ik dus erg gevaarlijk. Haat is een sterk iets, net als angst.
Oh die andere doden en gewonden zijn bijvangst? Geen aanslag, hoe kóm je erbij.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
In dit geval bestaat een grote kans dat het om die allereerste vrouw ging. Dat maakt het geen aanslag.
Maar kijk voor alle aardigheid even naar nieuw zeeland. Dat is wat haatzaaien kan veroorzaken, en ja dat vind ik dus erg gevaarlijk. Haat is een sterk iets, net als angst.
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De enige die vandaag haat gezaaid heeft is de dader.
Kan zoveel zijn denk ik. Haat, geloof, woede, ziekte, gehersenspoeld, opvoeding, jaloezie.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat zijn de motieven van aanslagen, al dan niet terroristisch?
Dit betreft WEL een aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan zoveel zijn denk ik. Haat, geloof, woede, ziekte, gehersenspoeld, opvoeding, jaloezie.
Ik ook. Lijkt me verstandig.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat!!!!
< ga weer ff op de vlerken zitten
Een aanslag, ja, een terroristische is nog lang niet duidelijk. Daarvoor moet het een politiek doel hebben.quote:
Is van het OMquote:Op maandag 18 maart 2019 18:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is een terroristisch motief, maar andere motieven kunnen ze niet uitsluiten.
Zegt een meneer met heel veel microfoons voor zijn neus.
Geen aanslag post je hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is dat weer een ander dan die broer?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Er is een andere verdachten aangehouden, hoe ver die er bij betrokken is weten ze nog niet.
Lekker duidelijk. Nja uit die andere beelden van hem blijkt al wel dat hij niet bepaald stabiel is helaas.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is een terroristisch motief, maar andere motieven kunnen ze niet uitsluiten.
Zegt een meneer met heel veel microfoons voor zijn neus.
Zo gaat het de hele dag al.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Lekker duidelijk. Nja uit die andere beelden van hem blijkt al wel dat hij niet bepaald stabiel is helaas.
Ik haat dat vage. Zeg of wat je zeker weet en kan zeggen, of niks, maar dat halfslachtige kan niemand wat mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo gaat het de hele dag al.
Ze weten volgens mij echt wel meer.
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo gaat het de hele dag al.
Ze weten volgens mij echt wel meer.
Vond het geen verwarring, Politie wilde geloof ik iets meer zeggen en dat mocht niet van de Burgermeesterquote:Op maandag 18 maart 2019 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow toch wel, was even wat verwarring.
Ow was dat het, ik begreep even dat hij niet mocht zeggen dat ze hem hadden.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het geen verwarring, Politie wilde geloof ik iets meer zeggen en dat mocht niet van de Burgermeester
Heb even terug geluisterd, ik had het ook verkeerdquote:Op maandag 18 maart 2019 18:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow was dat het, ik begreep even dat hij niet mocht zeggen dat ze hem hadden.
Ah ik verstond iets van dat kan je niet zeggen denk ik he.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even terug geluisterd, ik had het ook verkeerd
De Burgermeester zei, meer weet je niet he
Zolang er niks tastbaars is om hem voor vast te houden kunnen ze helaas weinig.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoe kan iemand die mensen bedreigd met een pistool, verdacht word van doodslag en verkrachting nou in godsnaam los rondlopen.
Hij is veroordeeld voor die poging tot doodslag en voor die verkrachting was nog geen uitspraak, begreep ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoe kan iemand die mensen bedreigd met een pistool, verdacht word van doodslag en verkrachting nou in godsnaam los rondlopen.
Hij was al veroordeeld voor verkrachting dus hij had al vast moeten zitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zolang er niks tastbaars is om hem voor vast te houden kunnen ze helaas weinig.
Hij moest nog voorkomen toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zolang er niks tastbaars is om hem voor vast te houden kunnen ze helaas weinig.
quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij is veroordeeld voor die poging tot doodslag en voor die verkrachting was nog geen uitspraak, begreep ik.
Oh.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij was al veroordeeld voor verkrachting dus hij had al vast moeten zitten.
Vluchtgevaarlijk is hij ook. Dat hebben we vandaag kunnen vaststellen. Dus dat kan ook aangevinkt worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:42 schreef Soulraven het volgende:
Vaak is er gewoon een borg oid als iemand niet vluchtgevaarlijk lijkt. Idioot soms hoe mensen idd nog vrij kunnen loslopen.
Ow. Ik heb even niet opgelet.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat zal ook nog duidelijk moeten worden dus.
Ja het is het idee he.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:42 schreef Soulraven het volgende:
Vaak is er gewoon een borg oid als iemand niet vluchtgevaarlijk lijkt. Idioot soms hoe mensen idd nog vrij kunnen loslopen.
Ja dat ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, hoor, maar aan de verschillende berichten die bekend worden.
Oh dat is hij zeker. Maar schijnbaar vonden ze eerder van niet of konden ze hem om een andere reden niet vasthouden.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vluchtgevaarlijk is hij ook. Dat hebben we vandaag kunnen vaststellen. Dus dat kan ook aangevinkt worden.
Ik denk omdat hij een zielige moslim is.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh dat is hij zeker. Maar schijnbaar vonden ze eerder van niet of konden ze hem om een andere reden niet vasthouden.
Echt wel ! Duidelijke taal van deze terrorisme-expert. Ze woont ook in Utrecht en had haar voelsprieten op straat voeding gegeven om tot deze conclusie te komen.quote:
Zeker. En als we even denken aan de slachtoffers die deze klootzak heeft gemaakt word je toch ook kotsmisselijk. De familie die ze achterlaten. Maar daar hoor je weinig over.quote:
Wil de familie misschien ook wel. Die zullen zelf wel tijd nodig hebben om het te verwerken. Bizar moet zoeits zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker. En als we even denken aan de slachtoffers die deze klootzak heeft gemaakt word je toch ook kotsmisselijk. De familie die ze achterlaten. Maar daar hoor je weinig over.
Inktzwart. Mijn broer, die op Schiphol werkt:(beveiliging) "Gelukkig dader gepakt. Einde van een spannende en zeer trieste dag. Pak je dierbaren stevig vast met een dikke knuffel. 😪"quote:
Dat is mooi gezegd.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Inktzwart. Mijn broer, die op Schiphol werkt:(beveiliging) "Gelukkig dader gepakt. Einde van een spannende en zeer trieste dag. Pak je dierbaren stevig vast met een dikke knuffel. 😪"
Ik zag net een bericht voorbij komen, jong meisje.....quote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker. En als we even denken aan de slachtoffers die deze klootzak heeft gemaakt word je toch ook kotsmisselijk. De familie die ze achterlaten. Maar daar hoor je weinig over.
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Inktzwart. Mijn broer, die op Schiphol werkt:(beveiliging) "Gelukkig dader gepakt. Einde van een spannende en zeer trieste dag. Pak je dierbaren stevig vast met een dikke knuffel. 😪"
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zeer verhelderend verhaal van Beatrijs
En dus was het een terroristische aanslag want hij heeft alleen mensen gedood die hij niet kende. Al die bull over een ex en eerwraak. Niets van waar.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, daar is inderdaad niets van waar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dus was het een terroristische aanslag want hij heeft alleen mensen gedood die hij niet kende. Al die bull over een ex en eerwraak. Niets van waar.
Zeker. Dat hebben ze heel goed aangepakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, daar is inderdaad niets van waar.En toch blijft men praten over mogelijk terroristisch. Er zal nog veel uitgezocht moeten worden. Maar voor mij is wel duidelijk dat de autoriteiten gisteren juist gehandeld hebben door het dreigingnivo naar 5 te brengen.
En verder maar afwachten wat komende tijd duidelijk wordt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker. Dat hebben ze heel goed aangepakt.
En dan te bedenken dat dit allemaal niet gebeurd was als hij in de bak had gezeten. Ongelofelijk dat ze zo'n tijdbom gewoon vrij hebben gelaten in afwachting van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En verder maar afwachten wat komende tijd duidelijk wordt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit allemaal niet gebeurd was als hij in de bak had gezeten. Ongelofelijk dat ze zo'n tijdbom gewoon vrij hebben gelaten in afwachting van.
Ja dat is wel echt idioot.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit allemaal niet gebeurd was als hij in de bak had gezeten. Ongelofelijk dat ze zo'n tijdbom gewoon vrij hebben gelaten in afwachting van.
Hij heeft een lijst van overtredingen, dus ze hadden kunnen weten dat hij op zeker de fout weer in zou gaan. En dat deed hij. En hóequote:
Ik geloof dat ik daar niet eens bij na wil denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft een lijst van overtredingen, dus ze hadden kunnen weten dat hij op zeker de fout weer in zou gaan. En dat deed hij. En hóeVreselijk. Het idee dat dit voorkomen had kunnen lopen.
We kunnen ons ook wel ongerust maken over dit soort tijdbommen die gewoon rondlopen. Het is sowieso een wonder dat dit nog niet eerder gebeurd is.
Precies. Eng idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar niet eens bij na wil denken.
Niet de eerste keer dat iemand vrij is en dat er slachtoffer(s) vallen.
Kut ervaring voor de machinist, kan niet anders zeggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:FreshFruit72
@:Soulraven
Was een tijdje terug.
Wat een schade zeg.![]()
https://www.telegraaf.nl/video/3318469/horror-beeld-na-treincrash
Zeker weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Kut ervaring voor de machinist, kan niet anders zeggen.
Ach ja, weet uit ervaring dat mensen weleens vergeten dat treinen groot, hard zijn en niet snel kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Nog mazzel dat ie er met een hoofdwond vanaf is gekomen zeg.
En dat omdat die chauffeur even de weg moest vragen.
Ja verkeerd inschatten dat kan gebeuren, maar deze man wist niet waar die moest lossen en parkeerde gewoon zijn vrachtwagen op de spoorweg en liep erbij weg om ergens de weg te gaan vragen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ja, weet uit ervaring dat mensen weleens vergeten dat treinen groot, hard zijn en niet snel kunnen stoppen.
Is het ook niet echt, maar ja hij deed het wel.gelukkig had dit een “goede afloop”.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja verkeerd inschatten dat kan gebeuren, maar deze man wist niet waar die moest lossen en parkeerde gewoon zijn vrachtwagen op de spoorweg en liep erbij weg om ergens de weg te gaan vragen.
Klinkt mij niet echt logisch.
Ja idd dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Is het ook niet echt, maar ja hij deed het wel.gelukkig had dit een “goede afloop”.
Uiteindelijk wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd dat is het belangrijkste.
Toch nog meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Er is een nieuwe verdachte opgepakt.
https://nos.nl/artikel/22(...)aanslag-utrecht.html
Ik heb het ook gezien. Het isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Dit stukje is opmerkelijk. Op 1 dag diende 2 strafzaken.
Op de regiezitting van de zedenzaak bij de rechtbank op 4 maart 2019 is gesproken over de voortgang van het onderzoek. In de zaak moet nog een aantal getuigen worden gehoord. Tijdens die zitting is de voorlopige hechtenis niet opnieuw aan de orde gesteld. De inhoudelijke behandeling van deze zedenzaak staat gepland op 15 juli 2019 bij de rechtbank Midden-Nederland.
Andere strafzaken
De man was ook in twee andere recente strafzaken verdachte. Hij is op 4 maart 2019 door de politierechter veroordeeld voor een winkeldiefstal op 15 oktober 2018 tot een gevangenisstraf van 2 weken, waarvan 1 week voorwaardelijk. Op 5 maart 2019 heeft de politierechter hem veroordeeld tot 4 maanden cel voor een inbraak op 13 september 2018. Deze veroordelingen zijn nog niet onherroepelijk.
Daar ging het vanavond in Nieuwsuur ook over.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien. Het is
-heel bijzonder dat de verdachte 14 maanden thuis heeft gezeten, zonder controle's
-heel vreemd dat de verdachte TOCH nog 6 raadsheren kon beloven zich te laten controleren
-heel jammer dat het O.M. de zedenzaak en de veroordeling van de politierechter niet heeft
gekoppeld.
-dom dat het O.M. niet in beroep is gegaan tegen zijn voorlopige invrijheidstelling.
Ik geef het even summier weer.
Die vrachtwagenchauffeur was dom, ging ff kijken waar hij moest lossen, en dan laat je je wagen midden op het spoor staan....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Kut ervaring voor de machinist, kan niet anders zeggen.
Als je dit allemaal op dit lijstje ziet staan zijn er enorme inschattingsfouten gemaakt. Fouten die niet gemaakt hadden mógen worden. Ze wisten dat deze man tot allerlei slechte dingen in staat was en die laat je gewoon los? Laat ze maar eens uitleggen hoe dit kon. Wat een vreselijke fout.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien. Het is
-heel bijzonder dat de verdachte 14 maanden thuis heeft gezeten, zonder controle's
-heel vreemd dat de verdachte TOCH nog 6 raadsheren kon beloven zich te laten controleren
-heel jammer dat het O.M. de zedenzaak en de veroordeling van de politierechter niet heeft
gekoppeld.
-dom dat het O.M. niet in beroep is gegaan tegen zijn voorlopige invrijheidstelling.
Ik geef het even summier weer.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je dit allemaal op dit lijstje ziet staan zijn er enorme inschattingsfouten gemaakt. Fouten die niet gemaakt hadden mógen worden. Ze wisten dat deze man tot allerlei slechte dingen in staat was en die laat je gewoon los? Laat ze maar eens uitleggen hoe dit kon. Wat een vreselijke fout.
Ja, ook nog eens. En dat wisten ze natuurlijk ook bij justitie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Niet samenwerken, uitzoeken...
Daarbij, zoals een vrouw zei: het was bekend dat hij uit een familie kwam met radicale leden.
Dat klopt. En als je de verklaringen van buurtbewoners e.d. meetelt, is het al helemaal te gek voor woorden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je dit allemaal op dit lijstje ziet staan zijn er enorme inschattingsfouten gemaakt. Fouten die niet gemaakt hadden mógen worden. Ze wisten dat deze man tot allerlei slechte dingen in staat was en die laat je gewoon los? Laat ze maar eens uitleggen hoe dit kon. Wat een vreselijke fout.
Hopelijk bij de AIVD.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ook nog eens. En dat wisten ze natuurlijk ook bij justitie.
Hij was streng religieus opgevoed. Salafistisch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Niet samenwerken, uitzoeken...
Daarbij, zoals een vrouw zei: het was bekend dat hij uit een familie kwam met radicale leden.
En daar heeft hij ruimschoots de gelegenheid voor gekregen dankzij een falend rechtssysteem.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat klopt. En als je de verklaringen van buurtbewoners e.d. meetelt, is het al helemaal te gek voor woorden.
Ik kan maar één ding voorlopig concluderen: De verdachte zat sociaal en mentaal helemaal klem, en heeft met zijn daad een poging gedaan om in het reine te komen met zichzelf (salafistische achtergrond)
En zoop en snoof.......Maar goed, dat zoekt hij en zijn familie maar uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij was streng religieus opgevoed. Salafistisch.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar heeft hij ruimschoots de gelegenheid voor gekregen dankzij een falend rechtssysteem.
Beiden juist.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En zoop en snoof.......Maar goed, dat zoekt hij en zijn familie maar uit.
Dit zou bekend kunnen zijn.....
Dat is waar, de rechtsgang is zo traag als dikke stront en makkelijk om die kant op te wijzen als het om schuld gaat. Maar dat is te makkelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Als je weet hoeveel achterstanden er zijn bij o.a. rechtbanken, psych.onderzoeken, hoger beroep etc. daar wordt je niet vrolijk van. Dus veel meer personeel daar.
Ik draai er nog één en ga daarna slapen.
Veel meer personeel, dat is dus de issue. Geen geld, geen budget.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Als je weet hoeveel achterstanden er zijn bij o.a. rechtbanken, psych.onderzoeken, hoger beroep etc. daar wordt je niet vrolijk van. Dus veel meer personeel daar.
Ik draai er nog één en ga daarna slapen.
Alles is kapot bezuinigd door de zogenaamde, vermeende goede marktwerking.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Veel meer personeel, dat is dus de issue. Geen geld, geen budget.
Omdat iemand tot slechte dingen in staat is kun je hem niet op pakken he?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat justitie precies weet waar de brandhaarden, de extremisten, zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles is kapot bezuinigd door de zogenaamde, vermeende goede marktwerking.
Begin van het einde.
Klopt. Maar...... als je ziet dat iemand opgepakt wordt en dezelfde dag weer buiten staat, werkt dat zeer frustrerend. En een taakstraf van 20 uur, dan moet je al een misdrijf begaan hebben, laat staan wat dan bij een ernstige overtreding?? Iemand 14 maanden los laten lopen omdat hij belooft heeft zich te laten onderzoeken en dat NIET doet en dat dat niet wordt opgepakt, daar zit de crux. Ik heb het niet over AIVD, DSI, AT's.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat justitie precies weet waar de brandhaarden, de extremisten, zitten.
Niet voor niets dat er meteen vol opgezeten werd. En terecht.
Maar de wetten in dit land, daar hebben ze zich aan te houden he?
Geen probleem, iedereen is welkom. Ik ben hier maar een rooky.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Jij ook. Ik slipte zomaar binnen hier.
Lijkt mij een goed idee. Goedemorgen trouwensquote:Op woensdag 20 maart 2019 02:00 schreef formule het volgende:
Ik ga vandaag lekker niet stemmengewoon omdat het kan
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
Voldoende voor mijn scriptie gehaald![]()
Alleen nog een presentatie en verdediging doen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
OH!quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
+1quote:
Dankje. Ff kijken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Bij 'politiek'
POL / POLL: 2# Waarop stemt Fok! bij de Provinciale Statenverkiezing
Dank!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
POL / POLL: 2# Waarop stemt Fok! bij de Provinciale Statenverkiezing
quote:
Oh ben ik te laat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, de bitterballen zijn hier nu op. Ze waren echt lekker.
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]ik kan er nog wel een paar frituren?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Nee, helaas, alleen dit :
[ afbeelding ]
Tast toe
Oh, die gaan er ook wel in!quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe
Zijn ze vegan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe
Als je wilt wel, die liggen links.quote:
Een paar gezellige bloopers erbij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Gewoon genieten van elke dag die we hebben.
OK, en bedankt. Ik geloofde het eerst niet, maar ze zijn lekker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je wilt wel, die liggen links.
Nog nooit eerder gezienquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een paar gezellige bloopers erbij.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een heel topic van.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gezien![]()
![]()
Dank.
Wist ik ook al niet. Tnxquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is een heel topic van.
UTO / Utopia Bloopers.
YW.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
OK, en bedankt. Ik geloofde het eerst niet, maar ze zijn lekker.
Haha ja die is grappig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel leuk als afsluiter.
Tnx.
Tnx. U2quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha ja die is grappig.
Ik ga zo ook pitten, lekker slapen en tot morgen.
D! Je zweeft hier nog ergens rond dus. Bijpraten gaat niet lukken, lees maar terugquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:36 schreef D. het volgende:
Goedemorgen nieuwkomers![]()
Ik heb meer dan 2000 deeltjes gemist, wie kan me even bijpraten?
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
D! Je zweeft hier nog ergens rond dus. Bijpraten gaat niet lukken, lees maar terug.
Van de SC? Dat is allemaal onbelangrijk hoor. Gewoon beetje kletsen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
Ow
Linkje naar de belangrijkste topics dan?
Dan ben ik bij deze bijgepraatquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de SC? Dat is allemaal onbelangrijk hoor. Gewoon beetje kletsen.
Wat een geweldig nummer is dit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Goede herinnering aan mijn beste maat en collega.
Niet iedereen kan dit genre waarderen, maar ik vind het ook echt mooi.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een geweldig nummer is dit.
Ik hou van verschillende genres.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dit genre waarderen, maar ik vind het ook echt mooi.
En ook een mooie herinnering.
Ik had kennelijk een ander muziekje opstaanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het tempo was verkeerd. Dat is duidelijk niet Stayin' alive.
Ik vind het prachtig... alleen jammer van die verschillende ritmes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Goede herinnering aan mijn beste maat en collega.
Een liedje wat mijn vader graag hoorde.quote:
Ik ben even in de stemming.quote:
Wil je ondertussen ook een touw?quote:
Deze dan maar?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is allemaal wel heel depri zo laat op de avond he?
quote:
@mario390quote:
Fak joequote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik gooi er nog iets in over de vogels. Dit is mijn laatste post, tot die ene vogel weer terug is gevlogen....
Tekst is heel toepassend, en een mooi nummer ook.
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Jij spoort al helemaal niet natuurlijk.....
Dat is weer teveel van het goede.quote:
quote:
Klopt, maar ben voor de rest wel ongevaarlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]het is wel eens beaamd uit betrouwbare bron.......
Ik ook hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar ben voor de rest wel ongevaarlijk.
Ik zet er geen geld op..... de laatste keer, dat ik in jouw provincie was, zat jij achter de bank onder gedoken...quote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar ben voor de rest wel ongevaarlijk.
Heel mooi nummer en nog steeds aktueel.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik gooi er nog iets in over de vogels. Dit is mijn laatste post, tot die ene vogel weer terug is gevlogen....
Tekst is heel toepasselijk, en een mooi nummer ook.
Ja drie weken gezeten ook, je had geen bericht gestuurd toen je onze provincie weer verliet.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zet er geen geld op..... de laatste keer, dat ik in jouw provincie was, zat jij achter de bank onder gedoken...![]()
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja drie weken gezeten ook, je had geen bericht gestuurd toen je onze provincie weer verliet.
Was dat met de laatste 11 stedentocht?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zet er geen geld op..... de laatste keer, dat ik in jouw provincie was, zat jij achter de bank onder gedoken...![]()
Dan heb ik daar een hele tijd voor niks gezeten.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Daar heeft nog geen 2 uur tussen gezeten.....
Nee, paar jaar terug toen mijn zwager ernstig ziek in het ziekenhuis lag.... wilde ik een biertje doen bij Punk.....quote:Op zondag 24 maart 2019 01:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was dat met de laatste 11 stedentocht?
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan heb ik daar een hele tijd voor niks gezeten.
Kutnummer.quote:
Ja, die ongesteldheid van mij komt ook ieder jaar weer ongelegen.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, paar jaar terug toen mijn zwager ernstig ziek in het ziekenhuis lag.... wilde ik een biertje doen bij Punk.....maar hij was ongesteld of zo
De worstelavonden waren inderdaad leuker:quote:Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had altijd zo de schurft aan de sc met alleen maar die YT muziek![]()
Ohh, die draaien we 11 mei ook, na Gebrek zonder end en zulksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |