Er is in de tram geschoten, vertelt een getuige.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd, maar er waren ook gewonden in de tram zelf.
Het is nog niet duidelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er wordt ook beweerd dat het om een aanval op zijn schoonzus zou gaan, maar daar heb ik verder ook geen bewijs van gehoord ofzo. En je zou zeggen dat ze het dan geen terroristische aanval zouden noemen.
Dat miste ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er is in de tram geschoten, vertelt een getuige.
O echt, zo iets dacht ik al welquote:Op maandag 18 maart 2019 16:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er wordt ook beweerd dat het om een aanval op zijn schoonzus zou gaan, maar daar heb ik verder ook geen bewijs van gehoord ofzo. En je zou zeggen dat ze het dan geen terroristische aanval zouden noemen.
Terror aanval is makkelijk roepen als de dader een kleurtje heeft natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, zo iets dacht ik al wel
Aanslag riepen ze al gelijk, toen ik hoorde dat die vrouw riep ik heb niets gedaan was ik er al grotendeels van overtuigd dat het dat niet was.
Dat sowieso, wat mij dwars zit is dat er vanuit officiële bronnen gezegd werd dat er van een terroristische aanval uitgegaan werd.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Het lijkt me toch echt dat de verdachte eerst gehoord zal moeten worden, voor er conclusies getrokken kunnen worden. Er gaan nu allerlei geruchten rond. Een getuige heeft ook gehoord dat hij Allah Akbar riep.
Dat wisten ze toen natuurlijk nog niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Terror aanval is makkelijk roepen als de dader een kleurtje heeft natuurlijk.
Er is een schietpartij in een tram, waarbij meerdere mensen geraakt worden. De dader roept Allah Akbar en vlucht weg in een gestolen auto. Een vrouw heeft geroepen dat ze onschuldig was. Getuigen verklaren te denken dat er meerdere schutters waren......quote:Op maandag 18 maart 2019 16:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Terror aanval is makkelijk roepen als de dader een kleurtje heeft natuurlijk.
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Lachtherapie, hebben we al gehad Kay Ger heeft er nog tikken aan over gehouden.
MOPje SC bent u gelandquote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Merel begint over haar probleem dat ze nog geen eigen huisje heeft
Dat was alleen de burgemeester van Utrecht die dat vertelde, ietwat voorbarig imo.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat sowieso, wat mij dwars zit is dat er vanuit officiële bronnen gezegd werd dat er van een terroristische aanval uitgegaan werd.
Ja en dat dat op een briefje in die auto stond.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Het lijkt me toch echt dat de verdachte eerst gehoord zal moeten worden, voor er conclusies getrokken kunnen worden. Er gaan nu allerlei geruchten rond. Een getuige heeft ook gehoord dat hij Allah Akbar riep.
Nee, mogelijk een terroristische aanval.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat sowieso, wat mij dwars zit is dat er vanuit officiële bronnen gezegd werd dat er van een terroristische aanval uitgegaan werd.
Cos...quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Lachtherapie, hebben we al gehad Kay Ger heeft er nog tikken aan over gehouden.
Nogal ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat was alleen de burgemeester van Utrecht die dat vertelde, ietwat voorbarig imo.
geduld....quote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat was alleen de burgemeester van Utrecht die dat vertelde, ietwat voorbarig imo.
Als je drie mensen doodt en diverse mensen in het wilde weg neerschiet ís het toch een terroristische aanslag?quote:
Je moest eens weten hoeveel geduld ik betracht.quote:
Gewoon een aanslag volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je drie mensen doodt en diverse mensen in het wilde weg neerschiet ís het toch een terroristische aanslag?
Het is pas een terroristische aanval als je een religieuze of politiek doel hebt.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je drie mensen doodt en diverse mensen in het wilde weg neerschiet ís het toch een terroristische aanslag?
Hij riep Allah Akbar.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is pas een terroristische aanval als je een religieuze of politiek doel hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |