quote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan wel waarschuwen en niet gelijk te gaan gooien met een terroristische aanslag
versprreking.. dr komt morgen ..o.i.d wel meer naar buitenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan wel waarschuwen en niet gelijk te gaan gooien met een terroristische aanslag
Ik vrees veel meer, een deel zal 'paniekvoetbal' zijn maar denk echt dat er meer aan de hand is dan wij nu weten.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
versprreking.. dr komt morgen ..o.i.d wel meer naar buiten
Mee eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vrees veel meer, een deel zal 'paniekvoetbal' zijn maar denk echt dat er meer aan de hand is dan wij nu weten.
Mensen horen gewaarschuwd te worden in dit soort situaties. Of de situatie wordt 'opgeklopt' kunnen we pas later oordelen.
Ik hoorde net ook over dat er een paar man 1 vrouw meetrokken en op haar schoten, is hele rare situatiequote:Op maandag 18 maart 2019 16:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Er wordt steeds meer gesproken over een familiedrama.
Hij schijnt eerder een schoonzus om het leven te willen brengen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoorde net ook over dat er een paar man 1 vrouw meetrokken en op haar schoten, is hele rare situatie
Vreselijk!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij schijnt eerder een schoonzus om het leven te willen brengen.![]()
Getuigen hadden een vrouw horen roepen in de tram dat ze onschuldig was en dat mensen die haar wilde helpen, neergeschoten zijn. Mensen gaan steeds meer aan verslaggevers vertellen.
Dat was gelijk al bekend, de vrouw riep, ik heb niets gedaanquote:Op maandag 18 maart 2019 16:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoorde net ook over dat er een paar man 1 vrouw meetrokken en op haar schoten, is hele rare situatie
Ja, ze dachten dat er op meerder plaatsen geschoten was, maar bleek achteraf alleen bij de tramquote:
Ah nog wel 3 overleden?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze dachten dat er op meerder plaatsen geschoten was, maar bleek achteraf alleen bij de tram
Het aantal gewonden is bijgesteld, zijn 5 gewonden geen 9
Ja, dat welquote:
3 teveel, maar het valt mij nog mee eigenlijk.quote:
Mensen die de vrouw wilde helpen zijn neergeschoten hoor ik net zeggen op RTV Utrechtquote:Op maandag 18 maart 2019 16:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft ie eerst op een vrouw voor de tram geschoten en is daarna de tram ingegaan.
Ja idd, maar er waren ook gewonden in de tram zelf.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen die de vrouw wilde helpen zijn neergeschoten hoor ik net zeggen op RTV Utrecht
Ik zei al zoiets, het zal met niet verbazen als het een jaloerse kerel zou zijn of zo.
Vooral omdat die vrouw riep ik heb het niet gedaan
Dat zei ik een tijdje terug al.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen die de vrouw wilde helpen zijn neergeschoten hoor ik net zeggen op RTV Utrecht
Ik zei al zoiets, het zal met niet verbazen als het een jaloerse kerel zou zijn of zo.
Misschien zijn die de tram terug in gegaan, geen ideequote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd, maar er waren ook gewonden in de tram zelf.
Ja of door het raam heen geraakt kan ook natuurlijk bedenk ik me ineens.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zijn die de tram terug in gegaan, geen idee
Kan ookquote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja of door het raam heen geraakt kan ook natuurlijk bedenk ik me ineens.
Er wordt ook beweerd dat het om een aanval op zijn schoonzus zou gaan, maar daar heb ik verder ook geen bewijs van gehoord ofzo. En je zou zeggen dat ze het dan geen terroristische aanval zouden noemen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen dacht ik al dit is geen terroristische aanslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |