Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel eens een alert heb gehad die veel later aankwam.quote:
twitter:chrisververs twitterde op maandag 18-03-2019 om 16:23:54Vrouw gesproken die melding maakte van verdachte auto. ,,Hij stond te draaien. Ik vond het maar vreemd. Het raam stond open en er lag een briefje in met een tekst en heel groot Allah erop.” #utrecht #pijlsweerd reageer retweet
Prachtige parodiequote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ik ben er kots misselijk van dat niet eens het leger wordt ingezet nu in de Nederlandse steden
In Frankrijk en België beschermen ze wel de bevolking maar Pinokkio Rutte laat de mensen in het gevaar stikken!alleen belasting verhogingen doorvoeren maar het volk beschermen kent hij niet!
Het leger inzetten om mogelijk een turkse man te stoppen die eerwraak wilt plegen??quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ik ben er kots misselijk van dat niet eens het leger wordt ingezet nu in de Nederlandse steden
In Frankrijk en België beschermen ze wel de bevolking maar Pinokkio Rutte laat de mensen in het gevaar stikken!alleen belasting verhogingen doorvoeren maar het volk beschermen kent hij niet!
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat heeft te maken met onze manier van denken.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Relationele sfeer staat op zichzelf. Jihadistische aanslag maakt deel uit van een oorlog tegen het westen die je wel kunt ontkennen, maar die een feit is. Een verschil van dag en nacht. Als vanaf het begin bekend was geweest dat dit om relatieproblematiek ging (gesteld dat dat het geval is), zou het verkiezingsdebat van vanavond nooit zijn afgeblazen.
Mag toch? Vreemd dat dit raar wordt gevonden in een land zoals Nederland.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Jimbo het volgende:
twitter:chrisververs twitterde op maandag 18-03-2019 om 16:23:54Vrouw gesproken die melding maakte van verdachte auto. ,,Hij stond te draaien. Ik vond het maar vreemd. Het raam stond open en er lag een briefje in met een tekst en heel groot Allah erop.” #utrecht #pijlsweerd reageer retweet
Waarom zou je dat moeten uitsluiten? Daarmee wordt daderinformatie gedeeld die niet voor het publiek belangrijk is. Het informeren van de overige burgers en media is totaal niet belangrijk op dit moment. Eerst die gast(en) vangen en dan vertellen wat er aan de hand is.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Maar daarnaast hebben ze laten zien dat ze het blijkbaar niet voor elkaar krijgen om binnen afzienbare tijd een terroristisch motief uit te sluiten.
Het anti-terreur team is ingezet en dat maakt onderdeel uit van Defensie.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
Maar toen er stankoverlast was had ik er zo vijf te pakken voor 12 uur.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel eens een alert heb gehad die veel later aankwam.
Daar is allemaal op bezuinigdquote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ben bang dat het probleem niet zozeer aan zijn hart ligt, danwel wat er (niet) tussen zijn oren zit.quote:
Waar zie je mij zeggen dat het niet mag?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef NoXia het volgende:
[..]
Mag toch? Vreemd dat dit raar wordt gevonden in een land zoals Nederland.
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:49:56Met 99% zekerheid kan ik dit melden:- dader mentaal beperkt, gewelddadige achtergrond;- primaire slachtoffer: ex-partner;- zij was ook slachtoffer in verkrachtingszaak;- vermoeden van terreur vanwege [A] "Allahu akbar" [B] personen nabij de verdachte.#Utrecht #24oktoberplein reageer retweet
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:51:47Conclusie: het gaat om een bizarre schietpartij in de relationele sfeer, niet om een terreuraanslag. reageer retweet
klimaatterroristenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Jimbo het volgende:
TomEgbers.gifquote:Op maandag 18 maart 2019 16:43 schreef timmmmm het volgende:
De nieuwslezer ergert zich nu al twee keer achter elkaar aan de volslagen incompetentie van zijn collega's
Goed gelogenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Jimbo het volgende:
En dan lekker pang pang roepen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
Je denkt dat soldaten weten hoe terrorisme bestreden moeten worden?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ik doelde op die vrouw @:Jimbo.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat het niet mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |