Lijkt me niet dat die beelden gedeeld zullen worden. Respect voor de nabestaanden. En terechtquote:
Dat doet er dan ook niet toe. In de juiste richting zaten we toch al, @JR-Style-93quote:
Ja sommige vragenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Max23 het volgende:
NOS aan elke politicus: "Ben je geschrokken"?
Alsof iemand zegt: "Nee ik zag het al aankomen dus ben niet geschrokken"
Maar daarnaast hebben ze laten zien dat ze het blijkbaar niet voor elkaar krijgen om binnen afzienbare tijd een terroristisch motief uit te sluiten.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heeft de overheid van ons land laten zien dat ze adequaat kunnen reageren op iets dat een terreuraanslag lijkt. Iets dat menig land niet voor elkaar krijgt.
twitter:Hans_vanZ twitterde op maandag 18-03-2019 om 16:35:46Inmiddels tekent zich 'doodslag in de relationele sfeer' af (met een Turk in beeld zal het wel 'eerwraak' gaan heten). Maakt de gebeurtenis als zodanig natuurlijk niet minder tragisch maar mag de terreurgeur er misschien zoetjesaan vanaf nu? #Utrecht reageer retweet
Misschien dat daarom de dame die de vluchtauto had gemeld ook zweeg over de tekst op het briefje achter de voorruit.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die beelden gedeeld zullen worden. Respect voor de nabestaanden. En terecht
Als je oplette had ik het al eerder gezegd.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat doet er dan ook niet toe. In de juiste richting zaten we toch al, @:JR-Style-93
Zweden ja? En laatst?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:27 schreef Atak het volgende:
Laatst nog 80+ mensen vermoord in Zweden door een witte extremist genaamd Breivik. Een van de grootste terroristische aanslagen in Europa.
Dit is ook nieuw voor Nederland he.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef Lothiriel het volgende:
Wat is het nou een afrekening, een incident in persoonlijke sfeer of een aanslag? 3 verschillende zaken
Nederlandse media
Waarom hoop je dat? Wat voor verschil maakt dat uit? Eerwraak zou ik trouwens ook 'islamitisch gemotiveerd' willen noemen trouwens.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:36 schreef Toby56 het volgende:
Ik hoop toch maar 'van harte' (klote-uitdrukking in dit geval) dat het geen islamistisch gemotiveerde terroristische aanslag is geweest. Gezien de timing (2 dagen voor de PS verkiezingen) was ik er eerst wel van overtuigd dat het om iets dergelijks zou gaan.
Ik moet ook werken, dus ik sla weleens wat posts over.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je oplette had ik het al eerder gezegd.
Dan ga je er dus van uit dat de islamitische terroristen de islamkritische partijen aan extra zetels willen helpen?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:36 schreef Toby56 het volgende:
Ik hoop toch maar 'van harte' (klote-uitdrukking in dit geval) dat het geen islamistisch gemotiveerde terroristische aanslag is geweest. Gezien de timing (2 dagen voor de PS verkiezingen) was ik er eerst wel van overtuigd dat het om iets dergelijks zou gaan.
Of een verwarde man.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef Lothiriel het volgende:
Wat is het nou een afrekening, een incident in persoonlijke sfeer of een aanslag? 3 verschillende zaken
Nederlandse media
Daar zal die student die laatst zomaar invalide is geschoten door een mafketel, ook een Turk trouwens, wat anders over denken.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij ons in Grunn is het altijd veilig.
Zolang die man nog niet gepakt is lijkt me het toch lastig om dat met zekerheid vast te stellen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:38 schreef Lothiriel het volgende:
Nederlandse media
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |